Stránka 1 z 2
Čím mazat přepákování u Endura?
Napsal: stř pro 31, 2008 17:56:42
od Anti
Chlapi,čím to mažete?Nechce se mi kupovat žádná speciální malá a drahá tuba...Stačí nějaká grafitka?
Napsal: stř pro 31, 2008 18:36:24
od Maverick
WD40

Bo silikon sprej , a myslím , že ani sprejem na řetěz tomu neublížíš - když to dokola setřeš

Napsal: stř pro 31, 2008 18:55:16
od Anti
Já potřebuju,aby to zůstalo vevnitř,olej vyteče...
Napsal: stř pro 31, 2008 20:17:10
od Elvis.
ja nevim jak jiny, ale ja to nemazu nicim a ze bych pozoroval nejakej rozdil oproti tomu kdy sem to kupoval, to fakt ne

Napsal: stř pro 31, 2008 20:32:21
od Zdrahy
Kvalitní přepáčka mají ložiska a ty mazat nemusíš (ani nemůžeš, protože jsou krytá) a u nějakejch samodomo bych to neřešil a mazal WD40 nebo třeba Ramou..

Napsal: čtv led 01, 2009 00:20:32
od Anti
Chlapci.Kvalitní "přepáčka" mají ložiska v podobě jehlových klecí které je potřeba občas namazat.Žádné mazivo nevydrží věčně.Ty ložiska sice mají gufera,ale olej skutečně neudrží.
Napsal: čtv led 01, 2009 14:15:30
od Dak
Tak přepáčko sem nikdy eště nemazal, ale jehlové uzavřené ložiska jinde jo. Potřebuješ hustý olej. Ten zahřej až bude trošku víc téc, no a nelej ho na to. To co se "vsákne" uš nevyteče. Hlavně to nezahřívej moc a bacha na "fajr".

Napsal: čtv led 01, 2009 14:52:54
od Maverick
No a co ten řetězák? Dyk ten by ti tam měl taky zatéct a taky ztuhne ne ?
Napsal: čtv led 01, 2009 15:51:55
od Pavel ZRX
Jehlová ložiska přepákování se sprejíkem moc nenamažou. Motokrosaři přepákování rozeberou, někteří i dvakrát za sezonu, vymyjí a maže se to ložiskovým tukem. Na silničních motorkách se to neřeší tak pravidelně, spíš se spoléhá na trvalou náplň maziva z výroby. Proto každovíkendový sprejíčkování čím koli je k ničemu. Držel bych se servisním intervalem výrobce.
Napsal: čtv led 01, 2009 17:28:13
od Elvis.
on ten dotaz nebyl puvodne napsany s tim o enduru... tomu nerozumim, ale diky za vysvetleni Pavle

Takze melo pravdu vic lidi, ale kazdej se bavil o necem jinym. Jinak anti uz dostal odpoved na motorkarich o nejaky vazeline A00, ze prej ta se na to pouziva. Pokud by to nekoho zajimalo

Napsal: čtv led 01, 2009 19:51:26
od Anti
Tak jak napsal Elvis.To Enduro jsem tam připsal aby to bylo evidentní.Věřím,že na vašich silničních strojích to neřešíte...
Napsal: čtv led 01, 2009 22:27:08
od Dargas
jj, A00 je moc krasna cervena vazelinka..

hm....
Napsal: čtv led 01, 2009 23:22:38
od 666S999
Anti píše:Tak jak napsal Elvis.To Enduro jsem tam připsal aby to bylo evidentní.Věřím,že na vašich silničních strojích to neřešíte...
Osvědčená je vazelína na křoviňák (od STIHL, zelená - "značková" v tubě) myslím to vážně, známý ji používá na namáhané součásti motorek v motoservisu.... (ložiska kol např...) Mám jí ve šneku na tacho, řízlou MOLYCOTEm.
http://www.udrzba.cz/good.php?goodId:17 ... 1000-100-g
http://www.udrzba.cz/good.php?goodId:38 ... molybdenu-
Jestli Vám příspěvek přijde divný a od věci, pošlete mě do prdele PM

Napsal: pát led 02, 2009 09:36:02
od Anti
Včera jsem vyfasoval nějakou "Molybdenku" od budoucího tchána,tak to vyzkouším....
Napsal: pát led 02, 2009 10:44:52
od misak39
Anti píše:Včera jsem vyfasoval nějakou "Molybdenku" od budoucího tchána,tak to vyzkouším....
Molybden jo, grafit ne, ten ložiska vydírá.... Na ty pily bude dobrej, bo pily točej šílený otáčky...