Otázka (především) na Servisáky
Napsal: úte pro 23, 2008 20:14:41
Obracím se na vás s prosbou o radu.
Mám už několikátou KLR,během té doby už jsem měl "v rukách" nejeden motor.Momentálně řeším jednu věc.A to sice fakt,že v několika motorech jsem objevil buď úplně chybějící nebo "vyramovanou" trubičku na které je navlečen olejový filtr.Ta trubička má v sobě zpětný ventil který má za úkol podržet olej v mazacím okruhu.Donedávna jsem tento "tunig" přičítal na vrub neodborným zásahům.Momentálně ale vlastním KLR která měla dle všeho veškerou údržbu dělanou v servisech,a také nemá tuto trubičku.Setkali jste se tímto někdy?Je to účelová úprava?Ten motor,ač by měl mít podle tachometru cca 70 tisíc je ve velmi dobrém stavu.Tak přemýšlím,jestli tam mám tu trubičku dát nebo ne...
Mám už několikátou KLR,během té doby už jsem měl "v rukách" nejeden motor.Momentálně řeším jednu věc.A to sice fakt,že v několika motorech jsem objevil buď úplně chybějící nebo "vyramovanou" trubičku na které je navlečen olejový filtr.Ta trubička má v sobě zpětný ventil který má za úkol podržet olej v mazacím okruhu.Donedávna jsem tento "tunig" přičítal na vrub neodborným zásahům.Momentálně ale vlastním KLR která měla dle všeho veškerou údržbu dělanou v servisech,a také nemá tuto trubičku.Setkali jste se tímto někdy?Je to účelová úprava?Ten motor,ač by měl mít podle tachometru cca 70 tisíc je ve velmi dobrém stavu.Tak přemýšlím,jestli tam mám tu trubičku dát nebo ne...