Napsal: pon črc 20, 2009 12:27:40
To já vím, je to spíš porivama větru který na tebe působej nad těch 200, když sedíš jak paní starostová, když přilehnu a schovám se za kapli, je to o hodně lepší, ale já bych chtěl sedět rovně a pálit to, asi si budu muset zvyknout nebo koupit eSko, bo Samčus je v pohodě , ono když jedeš chvilku je to pohoda, ale na delší štreky, je to dost unavující, jak se mnou cvičí vítr, tak to přenáším na řidítka se mi zdá teda...s Kuframa a baťůžkem je to vůbec nářez, to bych řekl, že se dá jet tak do 180...marek píše:Při vysokých rychlostech to nemá vliv, funkce tlumiče se projevuje jednak při razantním výjezdu ze zatáčky s odlehčeným předním kolem, jednak při středních rychlostech, řekněme 50-90 km/hod, měl zatížený rex (čím víc zátěže tím víc se to projevovalo) tendenci rozkmitat řídítka i při jízdě ustálenou rychlostí v přímém směru. Když byly sjeté gumy tak jsem prakticky nemohl pustit řídítka. Ale jak říkám, zatížení baťůžek a 3 kufry a kufry jsou vzadu za motorkou takže těžiště v pr.... Ten tlumič to vyřešil.
To co myslíš ty je rozkmitání nebo spíš rozvlnění motorky jakoby "kolem nádrže", řídítka nekmitají, na to tlumič nezabírá. Přilehni, přenes váhu dopředu a stiskni nádrž kolenama.