To já vím, je to spíš porivama větru který na tebe působej nad těch 200, když sedíš jak paní starostová, když přilehnu a schovám se za kapli, je to o hodně lepší, ale já bych chtěl sedět rovně a pálit to, asi si budu muset zvyknout nebo koupit eSko, bo Samčus je v pohodě , ono když jedeš chvilku je to pohoda, ale na delší štreky, je to dost unavující, jak se mnou cvičí vítr, tak to přenáším na řidítka se mi zdá teda...s Kuframa a baťůžkem je to vůbec nářez, to bych řekl, že se dá jet tak do 180...marek píše:Při vysokých rychlostech to nemá vliv, funkce tlumiče se projevuje jednak při razantním výjezdu ze zatáčky s odlehčeným předním kolem, jednak při středních rychlostech, řekněme 50-90 km/hod, měl zatížený rex (čím víc zátěže tím víc se to projevovalo) tendenci rozkmitat řídítka i při jízdě ustálenou rychlostí v přímém směru. Když byly sjeté gumy tak jsem prakticky nemohl pustit řídítka. Ale jak říkám, zatížení baťůžek a 3 kufry a kufry jsou vzadu za motorkou takže těžiště v pr.... Ten tlumič to vyřešil.
To co myslíš ty je rozkmitání nebo spíš rozvlnění motorky jakoby "kolem nádrže", řídítka nekmitají, na to tlumič nezabírá. Přilehni, přenes váhu dopředu a stiskni nádrž kolenama.
Tlumič řízení ZX6R 04
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
No ono to začneš vnímat po pár kilometrech až začneš bejt maličko vyždímnutej, třeba po 20 kilometrech na dálnici při týhle rychlosti, devítka je na tohle úplně super, fakt velmi zajímavej stroj a dost často si pohrávám s myšlenkou, že jako druhá motka do rodiny by se mi líbila, ale teď potřebuji kačky na domeček a až ho doplatím tak bude devítka veterán, takže fakt blbá situace.....misak39 píše:... a nebo devítku ale když jsem jel sám na Tvým Rexíkovi, při 240 to jen šíleně fučelo, ale nic netlouklo...a nebo mi to buď nepřišlo, nebo jsem natvrdlík a nevnímal to...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909