Stránka 1 z 3
Proč se nedělá Z 1000 S ?
Napsal: čtv říj 16, 2008 23:10:02
od milda
Když se dělá Z 750 S....
Napsal: pát říj 17, 2008 02:06:15
od Goofy
a kdo by na tom jezdil????? S-kaři zu toho dělaj streety a ty chceš z továrního streeta udělat S to mi hlava nebere
Napsal: pát říj 17, 2008 06:48:48
od milda
Já z ničeho dělat S nechci.
Ani neřeším,co je street a co ne...
Máme Z 750 a Z 750 S a jen Z 1000....
Je to jen taková malá úvaha a otázečka.... To Ti snad hlava veme ne?
Napsal: pát říj 17, 2008 07:32:43
od Zdrahy
Mě to hlava bere

velkej Fazer se prodává dobře - třeba by byl zájem o oplastovaného Zeda

Napsal: pát říj 17, 2008 08:44:59
od KankX
No Mildo, co ja vim tak ty S-kovy verze nikdy moc nesly... a z toho take plyne, ze 750S uz se take dva roky nevyrabi, skoncilo s minulou modelovou radou. Kdyz se kouknes na silnice tak Z750 par potkas, ale ve verzi S ani jednu... tedy aspon ja ji na silnici snad nikdy nevidel... no a kdyz nemaji ani Z750S, pak tezko budou mit Z1000S
...jo a jeste bych dodal ze u ZRX se prestalo Sko prodavat take driv nez R a dnes v Japonsku ZRX stale prodavaji ale verzi S tam take nenajdes

Pro tebe dela kawa GTR

Napsal: pát říj 17, 2008 08:57:55
od milda
No,tak takovouhle odpověď-úvahu jsem si představoval!!!
Děkuji!!
Z 750 S byl původně totiž taky můj kandidát,tenkrát se ještě vyráběla....
Jsme to holt my zhejčkaný s pokřiveným vkusem...
A to,že Eska nejdou,to od Tebe slyším poprvé,netušil jsem,že jsme v menšině!!
Ale neříkám,že nevěřím!!
Napsal: pát říj 17, 2008 09:12:42
od Z.
KankX to řekl moc hezky.
Já jen přidám svůj pohled na věc a to, že naháč má být naháčem. Pro kapoty jsou předurčeny kategorie supersportů a cesťáků.
Napsal: pát říj 17, 2008 09:12:53
od KankX
navim jak presne sli prodeje u ZRX ale u Z750 se jich fakt prodavalo podstatne mene... jak psal Goofy je to proste street

Napsal: pát říj 17, 2008 09:20:07
od milda
Já to beru šéfe!!!

Napsal: pát říj 17, 2008 10:35:53
od Ladis
Z. píše:...naháč má být naháčem. Pro kapoty jsou předurčeny kategorie supersportů a cesťáků.
Vidím to stejně!

I díky tomu nedostala a nedostane moje motorka ani štítek!

Napsal: pát říj 17, 2008 14:30:57
od Tilda
Ladis píše:Z. píše:...naháč má být naháčem. Pro kapoty jsou předurčeny kategorie supersportů a cesťáků.
Vidím to stejně!

I díky tomu nedostala a nedostane moje motorka ani štítek!

mate snad neco proti ZR7 s polokapotazi?

Napsal: pát říj 17, 2008 15:49:10
od DoktorZRX
Tilda píše:Ladis píše:Z. píše:...naháč má být naháčem. Pro kapoty jsou předurčeny kategorie supersportů a cesťáků.
Vidím to stejně!

I díky tomu nedostala a nedostane moje motorka ani štítek!

mate snad neco proti ZR7 s polokapotazi?

...a taky proti mýmu štítku na rexovi

Napsal: pát říj 17, 2008 16:19:09
od Z.
Tilda píše:Ladis píše:Z. píše:...naháč má být naháčem. Pro kapoty jsou předurčeny kategorie supersportů a cesťáků.
Vidím to stejně!

I díky tomu nedostala a nedostane moje motorka ani štítek!

mate snad neco proti ZR7 s polokapotazi?

Jasně že mám. Na tuto motorku nepatří.
Maximálně větrný štítek.
Napsal: pát říj 17, 2008 16:20:23
od Z.
DoktorZRX píše:
...a taky proti mýmu štítku na rexovi

Doktore, proti tvému štítku nic nemám, stejně jako nemám nic proti svému na svoji Z750.
Štítek ano. Karoserii ne.
Napsal: ned říj 19, 2008 20:24:12
od ZRX 1984
eSko? To si můžu pořídit kapotu celou. Prostě naháč má bejt naháč a hotovo, kdo chce tak vyšší plexi a tím bych skončil.