Stránka 1 z 6
KLR 650 rozvodák
Napsal: pon čer 19, 2006 11:45:42
od dworakmirek
Tak jsem včera koupil KLR 650 a v levém boku válce cinká,jak je tam vedenej rozvodák,setkal se s tím někdo,já to kuchnu a mrknu na rozvody a napínák,zatím musím popojíždět
Napsal: pon čer 19, 2006 13:02:44
od Buriel
Napsal: pon čer 19, 2006 16:14:14
od dworakmirek
Ne ne neposluuchám hodne,je tam nějakej cvrček ale jen při volnoběhu, mám rok98 a má nalítáno 24000, musím mrknou na napnutí, když je na rozvodák čas,tak v kolika se tam mění,musím sehnat nějakej manuál, němáš nejakej?
Napsal: pon čer 19, 2006 16:16:16
od dworakmirek
pak dej vědět co ti naznal serviceman

Napsal: pon čer 19, 2006 17:37:49
od Currahee
Já mám jen německej

Napsal: pon čer 19, 2006 18:45:59
od dworakmirek
tak mi ho prosim pošli na muj email
dworakmirek@seznam.cz dikec,aspon neco

Napsal: pon čer 19, 2006 18:55:50
od Currahee
Ja ho mam v knižní podobě, zkusim tam něco najít. Kdyžtak ti ho pošlu. Ale mám takovej dojem že se dá někde stáhnout..hledej.
Napsal: pon čer 19, 2006 23:00:57
od Buriel
http://www.psytronix.org/xo/modules/myd ... php?cid=34 tady najdeš ten manuál,já sem ho z tama taky tahal je v němčině,po kolika Km se má měnit ti neřeknu ale zeptám se,zitra si pro ni jedu tak uvidíme možná to chce jenom vyšponovat.
Napsal: pon čer 19, 2006 23:35:55
od dworakmirek
jo jo něco štráchnu, jo jo zeptej se abych věděl co budu dělat

Napsal: úte čer 20, 2006 12:48:13
od Buriel
Tak mám motorečku doma.Říkal mě že to kontroloval zbytečne,nemusel s tím dělat lautr nic,ventili sou nastavené ještě z výroby,rozvoďák je v pohodě,tlaky na jedničku,prostě mám motor jak novej

.Akorát díky tomu že mám výfurk R.P. tak mám chudou směs na jeho radu sem si vobědnal dyjonet kit do karbecu a s tím by se to mělo zlepšit bo mi to žere i celkem dost oleje.
Ptal sem se ho i po kolika se tak mění ten rozvoďák ...říkal že tak +- 50000Km když s tím nejezdí žádný prase když jo tak 30000Km a je kaput taky sem si poslech motor jak sem to vod něj bral a šustělo v tom pořád stejně takže to tak asik má byt.Když tak bych ti poradil zaject s tím někam do servisu ať si to aspoň poslechnou,zato snad nic chtít nebudou.Stejně s tím nejspíš nic mít nebudeš KLR sou držáky
Ještě se mi cestu ze servisu na benzince urval kontakt u baterky a já se tam s tím mordoval v pařáku jak kráva a v hadrech....sem myslel že mě trefí,přišel za mnou nějakej dědula a motal se okolo mě dokaď sem ho neposlal do pr...le,normálně sem slušnej ale když sem byl zpocenej a snažil sem se to vopravil abych dojel a von se mi tam plet mě nasralo naultimo

Napsal: úte čer 20, 2006 13:07:28
od dworakmirek
tak to je v pohodě. a kolik ujedeš km na nádrž?
Napsal: úte čer 20, 2006 13:11:15
od Buriel
na úplně plnou ti neřeknu ale vím přesně že na 100Km a při rychlosti +-100Km/h nějakejch 4,2L - 4,4L a voleje mě to bere cca 0,5L na 1000Km

jak sem se ho ptal tak je to normální a některý žerou ještě víc uvidíme jak se to zlepší s tím kitem...??
Napsal: úte čer 20, 2006 16:25:14
od dworakmirek
mé v tom parkrát na uplne nízky otačky,tak jokoby zacinká,ale trochu vetší otačky to hned spraví. Oleje nevím kolik to bere,protože jsem natom najel cc 100km

jinak musím koupit zadní gumu,asi nějakou silniční co má akorát takovy velky čtverce,abych mohl pořádne klopit

Napsal: úte čer 20, 2006 22:56:03
od dworakmirek
manual jsem už stahnul, a koukám a čumim,

Napsal: úte čer 20, 2006 23:05:45
od Buriel
Tu zadní gumu bych ti doporučil Mitas E-08 měl sem ji na třindě a teďka to mám i na KLR a pohoda....vřele doporučuju cena by měla byt cca do 1500,-Kč