Stránka 1 z 1

Přední tlumiče

Napsal: pon srp 18, 2008 19:27:16
od MMKS
Mám takový problémek. Pravidelně se mě deformuje ten pravý plechový chránič předního tlumiče (chrání tu kluznou plochu). Vypadá to, že asi občas narazí na šroub brýlí. Nikdy při jízdě jsem to ale nezaznamenal a nikdy jsem si nevšiml, že by tlumiče šli někdy tak moc nadoraz. A jak to, že jen ten jeden a ne levý?
Čím to může být (tlumiče mi nastavovali v Kawě Břeclav, abych je měl nastejno).
No a s tím souvisí i druhý dotaz. Sice jsem tady několika lidem poslal návod jak nastavit tlumiče, ale přitom sám nevím jak na to. Chci je udělat trošku měkčí, protože na naše silnice se tvrdé nehodí a dost odskakují a taky ve dvou cítím větší jistotu něž sám, ale nevím jak na to technicky. Vím, že u těch šroubků mám sledovat cvaknutí, ale někdy se mě zdá, že jeden šroubek otočím na cvaknutí větší zdálenost než ten druhý. A jak nastavit ty 17" matky, musí vypadat z pohledu zvrchu synchroně (výřezy stejným směrem, nebo zrcadlově)? Dost blbě se tam tím klíčem dostávám a tak se mě blbě odhaduje přesná dráha otočení a pak jsem zmatený a podle těch rysek se to dost blbě odhaduje. (Čím to otáčíte, nechci je moc požvýkat)
Dík

Napsal: úte srp 19, 2008 08:28:28
od volkswagen
Ty 17ky musí koukat oba stejně - základní nastavení je asi 19 mm tuším

Ta cvaknutí se počítají vždy od úplného povolení nebo utažení. Kliky můžou být trošku vzdálenější od sebe. Když máš otočit o 3 kliky doprava, otoč o 4 doprava a jeden doleva - líp si to sedne.

Max propružení zjistíš jednoduše - dej si na vidli kabelbinder těsně na gufero a projeď se. Gufero ti ho pak posune na max propružení a uvidíš.

Re: Přední tlumiče

Napsal: úte srp 19, 2008 08:49:02
od Zdrahy
MMKS píše:Mám takový problémek. Pravidelně se mě deformuje ten pravý plechový chránič předního tlumiče (chrání tu kluznou plochu). Vypadá to, že asi občas narazí na šroub brýlí. Nikdy při jízdě jsem to ale nezaznamenal a nikdy jsem si nevšiml, že by tlumiče šli někdy tak moc nadoraz. A jak to, že jen ten jeden a ne levý?
Čím to může být (tlumiče mi nastavovali v Kawě Břeclav, abych je měl nastejno).
No a s tím souvisí i druhý dotaz. Sice jsem tady několika lidem poslal návod jak nastavit tlumiče, ale přitom sám nevím jak na to. Chci je udělat trošku měkčí, protože na naše silnice se tvrdé nehodí a dost odskakují a taky ve dvou cítím větší jistotu něž sám, ale nevím jak na to technicky. Vím, že u těch šroubků mám sledovat cvaknutí, ale někdy se mě zdá, že jeden šroubek otočím na cvaknutí větší zdálenost než ten druhý. A jak nastavit ty 17" matky, musí vypadat z pohledu zvrchu synchroně (výřezy stejným směrem, nebo zrcadlově)? Dost blbě se tam tím klíčem dostávám a tak se mě blbě odhaduje přesná dráha otočení a pak jsem zmatený a podle těch rysek se to dost blbě odhaduje. (Čím to otáčíte, nechci je moc požvýkat)
Dík
Když sundáš řidítka, jde to s těma matkama snadno :)

Napsal: úte srp 19, 2008 09:42:50
od Motors
Na seřizování něco takového? http://www.alda-moto.cz/e-shop/kat/tuni ... c-pruziny/

Sám sem to dělal golou.

Napsal: úte srp 19, 2008 09:42:58
od volkswagen
Anebo si pořidíš něco takového: http://cgi.ebay.de/LSL-Gabelsterne-Gabe ... 286.c0.m14

Napsal: úte srp 19, 2008 22:29:10
od milda
Motors píše:Na seřizování něco takového? http://www.alda-moto.cz/e-shop/kat/tuni ... c-pruziny/

Sám sem to dělal golou.
Tak pozor,tohle jsem si na Rexe pořídil a nepasovalo,když jsem jim to přeměřil,zjistili,že na něj vlastně vůbec nemají...

Je to taková vychytávka a machýrka!! Řek jsem,že si otvor sám upravím,ale zatím nebylo kdy,tudíž stále gola.Normálním maticovým klíšem se to fakt ožvejká... :vom:

Napsal: pát srp 22, 2008 14:10:53
od Kony15
Já si udělal díru do kusu hlinku a zbytek dopiloval ...pohrál sem si stím a mám to v poho ...myslím že je to lepší než sebou vozit tuhle hvězdici která je navíc hnusná a hodila by se spíš na chopera než na supersport....