ZX-12R
Re: ZX-12R
Tak taky prispeju se svou dirou do zadku, na Zrx se jezdi lip ve dvou a na vsem ostatnim lip v jednom,,,,
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZX-12R
...moje díra jezdit sólo je nejlepší, a to na všom co má dvě kola, včetně REXe
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4455
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZX-12R
Nepíšu nic novýho, už jsem to říkal mockrát...za tu dobu už jsem si na jízdu ve dvou zvykl tak, že sám se cítím na motorce skoro nejistě!
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
Re: ZX-12R
A co varianta
1.vyrazíš s batůžkem a vracíš se sám
2.vyrazíš sám, vracíš se s batůžkem
1.vyrazíš s batůžkem a vracíš se sám
2.vyrazíš sám, vracíš se s batůžkem
od 49,9 do 1199 ccm
Re: ZX-12R
zapoměls na třetí:Méďa píše:A co varianta
1.vyrazíš s batůžkem a vracíš se sám
2.vyrazíš sám, vracíš se s batůžkem
1.vyrazíš sám
2.použiješ batůžek
3.vracíš se sám
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: ZX-12R
To je samozřejmě lepší varianta, ještě lepší varianta je použít baťůžek z konkurenčního klubumisak39 píše:zapoměls na třetí:Méďa píše:A co varianta
1.vyrazíš s batůžkem a vracíš se sám
2.vyrazíš sám, vracíš se s batůžkem
1.vyrazíš sám
2.použiješ batůžek
3.vracíš se sám
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZX-12R
jj a pak už chybí jen "Po použití ekologicky zlikvidujte".ZRX 1984 píše:To je samozřejmě lepší varianta, ještě lepší varianta je použít baťůžek z konkurenčního klubumisak39 píše:zapoměls na třetí:Méďa píše:A co varianta
1.vyrazíš s batůžkem a vracíš se sám
2.vyrazíš sám, vracíš se s batůžkem
1.vyrazíš sám
2.použiješ batůžek
3.vracíš se sám
od 49,9 do 1199 ccm
Re: ZX-12R
A pak že 12 je motorka -přihlášení na 26.4.2014-závody do vrchu na Ještěd a používají Kawa 1200
skupina vozidel E-1400
Škoda Pick-up Kawasaki E-1400 GOODAL
[/i]
http://www.youtube.com/watch?v=S5lmE5UHTqY
tak to se půjdu v pátek podívat na přejímku, jak to mají technicky řešené-možná je to zadokolka
skupina vozidel E-1400
Škoda Pick-up Kawasaki E-1400 GOODAL
[/i]
http://www.youtube.com/watch?v=S5lmE5UHTqY
tak to se půjdu v pátek podívat na přejímku, jak to mají technicky řešené-možná je to zadokolka
Naposledy upravil(a) Méďa dne sob dub 26, 2014 18:37:50, celkem upraveno 1 x.
od 49,9 do 1199 ccm
Re: ZX-12R
Ti pikapicsti jsou kolíci staršího ražení. Zrovna dělal spojku-kdo seřizoval předstih u Trabanta, tak přesně se dělá spojka na Škodovce s namontovaným 12 motorem Pravý přední kolo dolů a jedééééém.
Co mě překvapilo, že mají na ventilovým víku i ten ekologický podtlakový bazmek na odsávání plynů z víka Z hřídelky řetězovýho kolečka pěkně hardyspojkou do normální převodovky a máš 6x5 možností kvaltů.
Dozadu dlouhá trubka jak od kamen -ten zvuk v plným tahu je Na něj (skoro) žádný Subaru nemá.
Co mě překvapilo, že mají na ventilovým víku i ten ekologický podtlakový bazmek na odsávání plynů z víka Z hřídelky řetězovýho kolečka pěkně hardyspojkou do normální převodovky a máš 6x5 možností kvaltů.
Dozadu dlouhá trubka jak od kamen -ten zvuk v plným tahu je Na něj (skoro) žádný Subaru nemá.
od 49,9 do 1199 ccm
Re: ZX-12R
máte prosím všichni uvedený v TP jen jeden rozměr zadní pneu 200/50, nebo máte uvedené i jiné alternativy? 200/50 není moc levná pneu a hlavně většinou jen sportovní. Už jsem zjišťoval v Asku, jestli tam nejde napsat 190/50 (kterou tam skoro všichni doporučují) a nebo aspoň 200/55, kterých je z okruhu všude plno, ale odpověď zamítavá, ale spíš hodně neochotná, prostě mě po telefonu poslal tak nějak doprdele. Přitom mechanik mě teď říkal, že nějakému známému na ZX10 se to podařilo nechat přepsat (nevím, co má ZX10 psané za gumy). Všechno se dá odrbat i STK, ale radši bych to měl papírově v cajku.
btw. "humorný" příběh z STK. Z důvodu, že moto není zrovna originál, musel jsem řešit STK "přes kamoše". Jenže to vyšlo tak, že jsem před tím poměrně hodně cestoval a termín vyšel zrovna když jsem se vrátil a zadní guma byla úplně po smrti. Musel jsem to řešit rychle, tak jsem tam vzal od známého 190/50 s tím, že je to lepidlo a stejně ho hned mašina sežere a že to je to nejmenší co tam budou řešit, když je to "domluvené".
Radši jsem ale nabalil žárovky, lékarníčku, vestu umyl atd. Domluva byla - dojedeš, babě dáš papíry s tím, ať je dá XY a on ti to prohlídne. Dojdu, plná čekárna lidí, u okýnka není baba ale borec. Hned na mě co potřebuju, tak jsem před lidma nemohl tvrdit, že si počkám na opačné pohlaví. Tak mu dám papíry s tím, že mám uvést, že je to pro XY. Čekám a dojde borec a už je mě divné, že je nějaký starší než jsem čekal. To, že je něco špatně začínám tušit, když kontroluje homologaci blinkrů. Ale pak mě uzemní hláškou, že na mašině jde vidět, že je to originál . Pak kontrola výfuku, kam jsem dal ale tlumítko a potvrzení homologace mám sebou. Kontrola světel a blinkrů a ejhle, nesvítí brzdové na přední brzdu. Pán je příjemný a říká, že si myslím, že na přední to nesvítí, že to má svítit jen na zadní . Tak radši přikyvuju (za pár sekund zjišťuju, že jak jsem to bral šlauchem, tak jsem asi jen uvolnil kontakty). No a pak si přečte rozměr pneu a mám známku jen na měsíc. Ale musím říct, že neprudil a spíš se snažil to dát, ale prostě toto nedal. Prostě pán u okýnka papíry hodil jinému technikovy
btw. "humorný" příběh z STK. Z důvodu, že moto není zrovna originál, musel jsem řešit STK "přes kamoše". Jenže to vyšlo tak, že jsem před tím poměrně hodně cestoval a termín vyšel zrovna když jsem se vrátil a zadní guma byla úplně po smrti. Musel jsem to řešit rychle, tak jsem tam vzal od známého 190/50 s tím, že je to lepidlo a stejně ho hned mašina sežere a že to je to nejmenší co tam budou řešit, když je to "domluvené".
Radši jsem ale nabalil žárovky, lékarníčku, vestu umyl atd. Domluva byla - dojedeš, babě dáš papíry s tím, ať je dá XY a on ti to prohlídne. Dojdu, plná čekárna lidí, u okýnka není baba ale borec. Hned na mě co potřebuju, tak jsem před lidma nemohl tvrdit, že si počkám na opačné pohlaví. Tak mu dám papíry s tím, že mám uvést, že je to pro XY. Čekám a dojde borec a už je mě divné, že je nějaký starší než jsem čekal. To, že je něco špatně začínám tušit, když kontroluje homologaci blinkrů. Ale pak mě uzemní hláškou, že na mašině jde vidět, že je to originál . Pak kontrola výfuku, kam jsem dal ale tlumítko a potvrzení homologace mám sebou. Kontrola světel a blinkrů a ejhle, nesvítí brzdové na přední brzdu. Pán je příjemný a říká, že si myslím, že na přední to nesvítí, že to má svítit jen na zadní . Tak radši přikyvuju (za pár sekund zjišťuju, že jak jsem to bral šlauchem, tak jsem asi jen uvolnil kontakty). No a pak si přečte rozměr pneu a mám známku jen na měsíc. Ale musím říct, že neprudil a spíš se snažil to dát, ale prostě toto nedal. Prostě pán u okýnka papíry hodil jinému technikovy
ZX-12R naked
Re: ZX-12R
MMKS-pravda, co píšeš o rozměrech, možnostech..... Na STK mám 200-jezdím 190. Ochota něco změnit v TP se dá tak nějak u nás už předpokládat
od 49,9 do 1199 ccm
Re: ZX-12R
Normálně hoši zajděte na odbor dopravy a požádejte o vyjímku.
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4455
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZX-12R
Nevím, jak kde, ale novej zápis do TP je většinou onanie na hodně dlouhý lokty a většinou i nemalý peníze...
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
Re: ZX-12R
jj, ale bez vyjádření dovozce nebo jiné autority se tiZRX 1984 píše:Normálně hoši zajděte na odbor dopravy a požádejte o vyjímku.
určitě a jednoduše to půjde, pokud ty motorky brzy přestavíme na veteránská čísla
Já se do toho pouštět nehodlám, i když bych věděl, jak na to.
od 49,9 do 1199 ccm