Stránka 1 z 2
Otevrene vyfuky nebo original?
Napsal: ned čer 11, 2006 11:35:33
od Bosik
Jaky mate nazor na otevrene vyfuky?Od hodne lidi slysim ze tim stratim cast vykonu a motoru zrovna nedelaji dobre pokud se nepretriskuje karbec atd.Mam i originali ale ty sem zatim nemel namontovany
origoš
Napsal: ned čer 11, 2006 12:15:56
od Lech
No já bych byl třeba naštvanej kdybych od někoho kupoval motorku a měla vykuchaný výfuky.
A myslel bych si o tom kdo to udělal, že je jaksi v myšlení o technice motocyklu mimo.
A pak abych sháněl nové výfuky.Já nikdy nezapomenu jak jsme jezdívali s kámošem na "Pinckoch" za mlada.To bylo řevu a přitom to prdlajs to jelo.
Max 65 Km/h.
A to jsme tam měli originál výfuk.A obdivoval jsem japonské motorky co jich u nás jezdilo jako šafránu,že mají obrovský výkon a tak tichý motor s výfukovou soustavou.
A zvuk se mění až ve vysokých otáčkách na opravdu sportovní.Tož takový mám na to názor.
Napsal: ned čer 11, 2006 14:21:15
od Bosik
Mno i takovy pincek muze byt nebezpecny ja na nem jednou klopil ve 40ti az po stupacku ktera se sekla do diry na silnici a dopadlo to tak ze jsem jezdil mesic na prevazy do nemocnice
.Jinak ty otevrene vyfuky co mam maji na volnobeh nadherny zvuk jenze kdyz jedu okolo 7tis ot/min tak je to az neprijemne.Navic ten motor pod 5tis nema zadny vykon.V tydnu konecne dostanu motor s opravny tak skusim jak to bude jezdit na original a dam vedet
Napsal: ned čer 11, 2006 16:42:42
od Dak
Na laděný nebo i vykuchaný výfuk to musí být seřízene. Není potřeba žádné přetriskování, stačí jen seřízení karbců , podtlaky. Já sem dal kvůli STK origoš místo laďáku a musel sem to málem tlačit i s kopca.
Napsal: pon čer 12, 2006 11:14:50
od NRG
No pokud jsou to kvalitní výfuky a motor se na ně seřídí, tak by se výkon ztratit neměl. Ale já osobně nejsem moc zastánce laděnejch výfuků, ten kravál moc nemusím. A na delší cesty je to tak na špunty do uší
Třeba na své bývalé RF 600 jsem měl od předchozího majitele vykuchnou koncovku, na volnoběh a v nižších otáčkách zvuk krásnej, ale ve vyšších to rezonovalo jak plechovej kredenc. A to nemluvím o tom, že v cizině, hlavně v Rakousku nemají laďáky zrovna v lásce.
Napsal: pát čer 16, 2006 21:41:19
od Bosik
Tak sem si konecne dovez motor z opravy po mesici(asi sou v tom holanskym skladu porad sfajceni
bo mi chodil rozvodak 3tydny).Nakonec sem se rozhod skusit original vyfuky a vysledek hje takovej ze masina ted vyborne tahne v malich otackach, ve vyssich stratila cast vykonu a nestrili vubec do vyfuku.Uvidime jak na tom bude spotreba
Napsal: sob čer 17, 2006 09:39:28
od čoud
Tak to co popisujes je celkem standard....
Napsal: ned čer 18, 2006 00:04:08
od Bosik
čoud píše:Tak to co popisujes je celkem standard....
Zatim sem s ladenim nemel skusenosti tak sem alespon napsal sve poznatky
.Jinak s tema original laufama je spotreba fakt nehorazne mala na dnesni 400km vyjizdku vysla 3,77 l/100km
akorat me sere ten zvuk prirovnal bych ho ke splasene koze
Napsal: pon čer 19, 2006 07:05:02
od NRG
No jo, většinou je vždycky něco za něco.
Napsal: pon čer 26, 2006 17:56:27
od čoud
Hele, Příteli, mám takový dojem, že ani nejsi z klubu a tudíž i předpokládám, že nemáš Kawu a tudíž nevím, co tady hledáš, pokud se mylim, tak se omlouvam, ale v zaregistrovanych clenech nejsi...
Napsal: pon čer 26, 2006 18:10:51
od Bosik
Pan Pritel ma asi Pionyra a je zvyklej ze mu to jede stejne s vyfukem nebo bez nej ze?
Napsal: pon čer 26, 2006 18:20:42
od čoud
Nahodou, pionyr jede bez vyfuku o dost, to mam odzkousene...
Napsal: pon čer 26, 2006 18:46:32
od Bosik
Musim ho nekdy provetrat a vyskouset
Naposledy me jel s upravenym vyfukem gianeli(puvodne na simsona)80 s mirneho kopce a pak sem ho chudaka tlacil zadreneho 15km ze skole
Napsal: pon čer 26, 2006 19:19:56
od volkswagen
Příteli, jak se jmenujou ty prášky co bereš????
Napsal: pon čer 26, 2006 19:50:20
od Bosik
myslis me?