Stránka 1 z 1

Zpřísnění řidičáků pro motorkáře

Napsal: ned črc 27, 2008 12:30:31
od Dak

Napsal: ned črc 27, 2008 12:36:17
od farmář
Daku to jsemčetl ráno... :lol: humorné.Tedy spíše idiotské, když zpřísnění bide tkvět v rozdělení o skupinu více a hlavním motivem je prý snaha,aby se mladší 20ti let nedostali k nejsilnějším strojům.Zdůvodnění ne jako prase,ale jako mamut, když dnes musí čekat do 21ti! :shock:

Napsal: ned črc 27, 2008 12:43:15
od Dak
No právě že nevím.......esi by to pomohlo. Když někdo jezdí jen na papírově zavřené mašině a jako bezmozek, tak jak by pomohlo že udělají víc skupin? Je to akorát zas na prachy. Nic víc

Napsal: ned črc 27, 2008 21:23:07
od Honza-Zed
Myslim ze se to mine ucinkem... Kdo ted lita na neofiko otevrene, bude litat i potom...

Dokud stat nebude v tomhle prisnejsi a nebude vse resit do konce, tak to nema cenu...

Napsal: pon črc 28, 2008 11:08:49
od Blesk
Je potřeba vidět kdo za těmi stupidnímy výlevy je,pitomci,kteří jsou stále ještě zatížení komunytickým způsobem přemýšlení a to pokud vůbec přemýšlí.Neustálý populistycký hon na motorkáře ,je snaha odvrátit pozornost veřejnoti od jiných problémů.Jediný rozumný pohled na věc má podle mého soudu pan Huml.Ale k věci - celé to třídění skupin jestli od 20.let nebo 21. a až neco od 24.let jsou nesmysly a diskriminace a to proto,že mladý člověk je od 18.let před zákonem plně právně zodpovědný za své činy,ve šem co udělá.S mnoha tunovým nákladákem už jezdí od n19.let což je daleko nebezpečnšjší zbraň v rokou takzvaného nevyzrálého mladíka ( motorkáře ).Je to tak,že píší každý osmý mrtvý je motorkář,ale už nenapíší,že sedum s osmy mrtvých jsou právě nezodpovědní řidiči aut !!!!!!!!!!!!! To je asi v kostce vše k tomuto tématu.

Napsal: úte črc 29, 2008 11:01:55
od Tilda
to je uzasna snuska blabolu :lol:
Mopedy od 16 stejne jako A1 - to si jako clovek v 16 vybere na jakou skupinu si udela ridicak?
v 18 skupina A2 - 35kW misto 25? to urcite snizi pocet nehod kdyz clovek muze mit silnejsi masinu

Napsal: úte črc 29, 2008 11:52:36
od Uncle
Jestli to takhle chteji sladit s evropskyma normama, tak to bude dost zajimavy. Docela by me zajimalo, jak to maji jinde v unii, páč tohle si protiřečí, přesně jak je napsáno výše.

Je fakt, že dost lidí sedá na mašinu a prostě to přežene, bohužel většinou jen jednou. Otázka je, zda se tomu slabší motorkou dá zabránit.
Můj názor je, že každá smrt je tragédie a určitě se jí dalo zabránit (jet pomaleji, jinak předjíždět,...) Tohle ale musí každej sám: "Každý svého štěstí strůjce". Nemyslim si, že spoustou omezení kubatur a výkonů se toho dosáhne, ale pomoct to může. Dost motorkářů zapomíná, že i pro nás platí v obci 50/80 a mimo obec 90/130. Taky jezdim víc, ale dávám si pořádnej pozor na to abych stihl dobrzdit, kdyby se něco předemnou dělo (rozjet to neni problém, ale ubrzdit už ano).

Jezděte obezřetně a bezpečně, nerad bych přišel o přátele.

Napsal: úte črc 29, 2008 17:43:00
od Dak
Uncle píše:Jestli to takhle chteji sladit s evropskyma normama, tak to bude dost zajimavy. Docela by me zajimalo, jak to maji jinde v unii, páč tohle si protiřečí, přesně jak je napsáno výše.

Je fakt, že dost lidí sedá na mašinu a prostě to přežene, bohužel většinou jen jednou. Otázka je, zda se tomu slabší motorkou dá zabránit.
Můj názor je, že každá smrt je tragédie a určitě se jí dalo zabránit (jet pomaleji, jinak předjíždět,...) Tohle ale musí každej sám: "Každý svého štěstí strůjce". Nemyslim si, že spoustou omezení kubatur a výkonů se toho dosáhne, ale pomoct to může. Dost motorkářů zapomíná, že i pro nás platí v obci 50/80 a mimo obec 90/130. Taky jezdim víc, ale dávám si pořádnej pozor na to abych stihl dobrzdit, kdyby se něco předemnou dělo (rozjet to neni problém, ale ubrzdit už ano).

Jezděte obezřetně a bezpečně, nerad bych přišel o přátele.
Přesně tak nejak to myslím aj já. Změna mosí byt u řidičů a né v testech, nebo skupinách