Stránka 1 z 1

napínák rozvodů KLR 650/1987

Napsal: stř črc 23, 2008 22:03:08
od macalf
Zdravím všechny zelené
koupil jsem stařičkou KLR a chybí mi v napínáku rozvodů šroub-prosím o jeho foto nebo rozměry
Díky

Napsal: čtv črc 24, 2008 08:15:24
od Motors

Napsal: čtv črc 24, 2008 16:18:15
od Anti
Esli myslíš ten speciální šroub co se šroubuje do toho dříku napínáku,tak ti foto moc nepomůže.Je tam atypický závit.

Napsal: čtv črc 24, 2008 21:51:03
od macalf
Myslel jsem právě ten šroub s atypickym závitem-jelikož v žádným kšeftu se spojovákem ho neznají a komplet stojí 2,500,- tak vytočím metrickej závit a vyrobím nový šroub dle rozměrů-délky původního.Proto prosím o info nebo přemeření.Dík

Napsal: čtv črc 24, 2008 22:05:52
od Anti
Ten závit má specifické stoupání i tvar závitu,hlavně z toho důvodu aby správně fungoval-aby se vytáčel při povolení řetězu ale nezatočil zpátky kvůli tlaku toho řetězu a rázům od vaček.Ja také velmi tvrdý,aby nedocházelo k vymačkání.Osobně pochybuju,že standardní metrický závit se bude chovat podobně.Maximálně zkus oslovit soustružníka,esli by ti dle matky nevytočil šroub na soustruhu,tam jde udělat jakýkoliv.
Co se týká fota,nemohu sloužit.V mém KLR je novější verze napínáku,má místo šroubu ozubený dřík se západkou.

Napsal: pát črc 25, 2008 11:32:18
od Dak
Pokud znáš rozměr toho šroubu, stoupání a průměr závitu není problém ho udělat. Ten kdo má soustruh ti udělá jakýkoliv šroub. Když budeš dělat do origo matky, která je navíc asi tvrzená, jiný závit tak to dobře nedopadne. Bacha na to!

Napsal: ned črc 27, 2008 20:40:01
od macalf
Jasně-ten šroub o který mi jde tlačí přes pero napínák řetězu-jde mi o to jak má ten šroub být dlouhý abych pero nešponoval moc-prostě mě jen zajímá délka origo šroubu :D

Napsal: pon črc 28, 2008 18:53:30
od Anti
Ta pružina otáčí se šroubem.Jen délka ti nepomůže,potřebuješ ji stoupání,abys věděl kolik to má mít otáček.Délka byla taková,aby dřík při maximálním výsuvu nevypadl z pouzdra.Takže v podstatě trochu delší než pouzdro.Pružina určitě zvládne nějakou otáčku navíc...