Nova moto. Zaciatocnik
Nova moto. Zaciatocnik
Ahojte... Chcel by som si kupit moto. A rozhodol som sa ze by som chcel kupit zx6r r.v.2001, ojazdenu.
Mate neake rady. Pripadne varovania? Neviem ci pomoze mam 20rokov. takze este docela mlady...
AKo bude to moja prva skutocna moto. Doteraz som mal odjazdenych max 500Km na motorke. A to boli 125-250-410ccm.
Prosim neodsudzujzte ma. Ale poradte..Dakujem
Mate neake rady. Pripadne varovania? Neviem ci pomoze mam 20rokov. takze este docela mlady...
AKo bude to moja prva skutocna moto. Doteraz som mal odjazdenych max 500Km na motorke. A to boli 125-250-410ccm.
Prosim neodsudzujzte ma. Ale poradte..Dakujem
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7940
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- KawaDOG
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned led 13, 2008 12:26:08
- Bydliště: Ostrava - Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nova moto. Zaciatocnik
Ninja je super... Moje rada - kup si GPZ, pojezdi rok, dva a pak uvidíš jestli jseš spíš na supersport nebo pohodové svezení. Já to tak udělal a volba byla jasná - Ninja. Ale to co mi GPZ dala, bych na Ninje asi draze zaplatil - přinejmenším jenom penězma. Je to každého věc, s tím zaškrcením je to fajn, protože pak nemusíš kupovat novou motorku a Ninja je prostě hezčí, ale zas je lepší pobouchat GPZ, poučit se a na ZX-R už vědět co a jaktrittler píše:Ahojte... Chcel by som si kupit moto. A rozhodol som sa ze by som chcel kupit zx6r r.v.2001, ojazdenu.
Mate neake rady. Pripadne varovania? Neviem ci pomoze mam 20rokov. takze este docela mlady...
AKo bude to moja prva skutocna moto. Doteraz som mal odjazdenych max 500Km na motorke. A to boli 125-250-410ccm.
Prosim neodsudzujzte ma. Ale poradte..Dakujem
Dik moc za odpoved. Akurat som pozeral ceny tych GPZ-iek.
Ono moc sa to nelisi od starsich zx6r-iek.
O zx6r dlhooo snivam. A teraz ked pracujem si ju mozem dovolit. Ale pracovat dlho nemozem. Tak asi bud iba gpz alebo zx6r starsieho rocnika 2000 +- 2 roky..
Kamarati mali tiez prve moto gsxr600. Tak sa chcem spytat. keby ste si predstavili ze to bude vasa prva moto. ZX6R. Zvladli by ste ju uriadit? je moc divoka? Lebo ani v okoli neni ziadna kawa. Alebo kawa-motorkar s ktorym by som sa porozpraval...
Ono moc sa to nelisi od starsich zx6r-iek.
O zx6r dlhooo snivam. A teraz ked pracujem si ju mozem dovolit. Ale pracovat dlho nemozem. Tak asi bud iba gpz alebo zx6r starsieho rocnika 2000 +- 2 roky..
Kamarati mali tiez prve moto gsxr600. Tak sa chcem spytat. keby ste si predstavili ze to bude vasa prva moto. ZX6R. Zvladli by ste ju uriadit? je moc divoka? Lebo ani v okoli neni ziadna kawa. Alebo kawa-motorkar s ktorym by som sa porozpraval...
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9290
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
je divoka asi tak jak budes tocit plynovou rukojeti pokud mas malo odjeto, tak se ti snadno muze stat ze povalis rychleji nez zatim dokazes reagovat a predvidat... na slabsim nebo klidnejsim stroji mas na vsechno preci jen o krapet vic casu. Ale plati tady totez jako u kazde jine motorky, brat si "hlavu" sebou a nenechavat ji odpocivat doma ve skrinitrittler píše:Dik moc za odpoved. Akurat som pozeral ceny tych GPZ-iek.
Ono moc sa to nelisi od starsich zx6r-iek.
O zx6r dlhooo snivam. A teraz ked pracujem si ju mozem dovolit. Ale pracovat dlho nemozem. Tak asi bud iba gpz alebo zx6r starsieho rocnika 2000 +- 2 roky..
Kamarati mali tiez prve moto gsxr600. Tak sa chcem spytat. keby ste si predstavili ze to bude vasa prva moto. ZX6R. Zvladli by ste ju uriadit? je moc divoka? Lebo ani v okoli neni ziadna kawa. Alebo kawa-motorkar s ktorym by som sa porozpraval...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Neboj!
Samozřejmě, že se dá ukočírovat, i ochočit...Jak psal Kankx přede mnou, všechny průsery jsou blbým mezikusem (moc flexibilním zápěstím) a pomalým - nebo žádným mozkem v helmě!
Když budeš sedat na moto s respektem a nikdo Tě "nevyprovokuje" na cestě ke kravinám, tak to dáš!
( i když jsem viděl hezký / dost smutný - každopádně VAROVNÝ nápis u ZX9ky: "Ninja, TA, která zabíjí mamkám synáčky!" )
Když budeš sedat na moto s respektem a nikdo Tě "nevyprovokuje" na cestě ke kravinám, tak to dáš!
( i když jsem viděl hezký / dost smutný - každopádně VAROVNÝ nápis u ZX9ky: "Ninja, TA, která zabíjí mamkám synáčky!" )
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
je to tak, šestka Ninja má docela pěkný výkon, o kterém když si budeš myslet, že zvládáš, leda se zabiješ.Není důvod, proč by se to při opatrném používání mělo stát, otázkou je, jestli tě to nesvede. To si musíš posoudit sám. 500 km na čtyřkile k tomu asi krosce...410ccm.... to ses asi moc nevyjezdil, což??? 500 km jsem dříve dával i za den...moc rád. Ale jedna taková cesta mne tedy nevyjezdila. takže pokud začneš na ninje, opravdu opatrně,ok?...dodnes se necítím vyježděnej pořád je se co učit.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7940
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Znovu - na otevřenou 600 nemáš papíry. Jestli budeš jezdit na zavřené, kup si ročník 03-04, ten má stříkačku. Takže škrcení a odškrcení je záležitost asi tří tisíc (odškrcení pravděpodobně ještě méně). U ročníku 01, který má ještě karburaci, se z toho zblázníš. Koupíš škrcenou, budeš na ní jezdit sezónu a pak jí budeš se ztrátou prodávat, protože odškrcení tě bude stát balík - řádově 20, možná 30 litrů a takový peníze rvát do starý vrány je blbost.
Takže shrnuto - jezdit bez papírů na otevřený ninje je píčovina ze dvou důvodů - jednak za to budeš tahat, navzdory tomu, že se zaklínáš tím, že nebudeš, druhak proto, že až tě chytnou policajti, tak řekneš papírkům zase na nějakou dobu pápá. Třetí a nejhorší varianta je ta, že něco provedeš, v extrémě blbým případě uděláš někomu škodu a pojišťovna za tebe nezalepí ani vorla. A budeš fakt v prdeli.
Já moc dobře chápu, že tě to láká, ale průser, kterej se nad tebou vznáší a reálně ti hrozí, je obrovskej. A myslím to s tebou dobře.
Jak jinak začít? Nelituj času, zajeď si někam na parkoviště a motorku si tam osahej, jak se řadí, zatáčí, pěkně si jí tam povoď, udělej si třeba slalom, ať vidíš, jak se přehazuje ze strany na stranu. Investuj do oblečení, nejezdi v džínách - minimálně kožené kalhoty, bunda s protektory, páteřák, solidní helma a slušné rukavice. Ubroušený kloub na ruce už ti nikdy nedoroste. Nepodceňuj ani boty, kamarádovi ukousla rozeta prsty na noze, když se při pádu dostal pod motorku. Nejezdi v džínách, jeden z našich členů by ti mohl povyprávět, jak pěkně vypadal po pádu v blbé 50ce... a jak taky dopadla jeho motorka...
Takže ještě jednou promysli varianty té motorky a na to oblečení taky nekašli, přeci jenom litovat do smrti ušetřených pár tisíc je blbost.
Takže shrnuto - jezdit bez papírů na otevřený ninje je píčovina ze dvou důvodů - jednak za to budeš tahat, navzdory tomu, že se zaklínáš tím, že nebudeš, druhak proto, že až tě chytnou policajti, tak řekneš papírkům zase na nějakou dobu pápá. Třetí a nejhorší varianta je ta, že něco provedeš, v extrémě blbým případě uděláš někomu škodu a pojišťovna za tebe nezalepí ani vorla. A budeš fakt v prdeli.
Já moc dobře chápu, že tě to láká, ale průser, kterej se nad tebou vznáší a reálně ti hrozí, je obrovskej. A myslím to s tebou dobře.
Jak jinak začít? Nelituj času, zajeď si někam na parkoviště a motorku si tam osahej, jak se řadí, zatáčí, pěkně si jí tam povoď, udělej si třeba slalom, ať vidíš, jak se přehazuje ze strany na stranu. Investuj do oblečení, nejezdi v džínách - minimálně kožené kalhoty, bunda s protektory, páteřák, solidní helma a slušné rukavice. Ubroušený kloub na ruce už ti nikdy nedoroste. Nepodceňuj ani boty, kamarádovi ukousla rozeta prsty na noze, když se při pádu dostal pod motorku. Nejezdi v džínách, jeden z našich členů by ti mohl povyprávět, jak pěkně vypadal po pádu v blbé 50ce... a jak taky dopadla jeho motorka...
Takže ještě jednou promysli varianty té motorky a na to oblečení taky nekašli, přeci jenom litovat do smrti ušetřených pár tisíc je blbost.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
VW má pravdu, jestli na to nemáš papíry kašli na to a za druhé zapomeň na škudlení - v první řadě se nakupuje bezpečnej ohoz, kůže, boty, helma, rukavice.Protektory fakt nejsou sprosté slovo... Stokráte, co stokrát, tisícikráte nic a najednou se vezeš. 15-20tis dáš do hadrů s tím počítej. Jako minimum skoro. Džíny se moc neliší od plavek já to nebyl.... ale ani být nemusím, kdo ti dá osobní reference jak to dopadá
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
- Uncle
- Easy rider
- Příspěvky: 263
- Registrován: čtv led 24, 2008 17:19:58
- Bydliště: Jihlava-> nedaleko Telče
- Kontaktovat uživatele:
Cool
Krom toho z nás naše hadry dělaj chuligány na silnejch strojích a i když jezdíš předpisově, maj z tebe závodníka a dárce orgánů. No za to ten vohoz přece stojí, ne?
PS.: Ninja je cool, asi si ji taky koupim, ale ta GPZ 500S co jezdim mi dala za dva roky víc, než kterákoliv jiná mašina. Narovinu můžu říct, že 54 koní je postačující a bejt to 100 koní jako má šestka, tak jsem buď polámanej mrtvej nebo obojí. Prostě mě nepustila v určitejch situacích do takový rychlosti abych to nezvládl a za to jí děkuji.
I my bike.
P.S.: Jmenuje se studentka
PS.: Ninja je cool, asi si ji taky koupim, ale ta GPZ 500S co jezdim mi dala za dva roky víc, než kterákoliv jiná mašina. Narovinu můžu říct, že 54 koní je postačující a bejt to 100 koní jako má šestka, tak jsem buď polámanej mrtvej nebo obojí. Prostě mě nepustila v určitejch situacích do takový rychlosti abych to nezvládl a za to jí děkuji.
I my bike.
P.S.: Jmenuje se studentka
#834 | ZX 10-R ´06 black. Kdo leští, má za tři ;-D
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4237
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Zcela uprime - podle me zacinat na šestce neni zrovna idealni, ale da se to zvladnout, jak psali vsichni nade mnou - je to jenom v tve hlave - a neni to o tom "jezdit pomalicky" je to o tom jezdit s rozumem (na co mam a co "citim" jeste jako bezpecne) a bezpodminecne si kup nejaky obleceni ktery je motorkarskeho "zalehavaciho typu" a nesetri na nem moc, bracha spadnul z Jawky na krizovatce asi tak ve 40 a muzu Ti rict, ze dziny a podobny veci jsou uplne k nicemu...
Kazdopadne Ti preju hodne stesti a rozum v hlave - pristupuj k ni jako ke zbrani - s laskou a pokorou
Kazdopadne Ti preju hodne stesti a rozum v hlave - pristupuj k ni jako ke zbrani - s laskou a pokorou
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
a k těm hadrům...až budeš mít jednou artrozu, budeš vděčný,že máš v čem.Dřív jsem ten pocit neměl, jasně, adrenalin zažene obavy, ale když klopím, dávám koleno na všem....a vystrkovat ho v pouhých džínách je víc než jen blbej pocit. Z krosky na sto kobyl je dobrej skok.Bohužel trošku přes to dřevěný víko.... takže opatrně, hadry, škrcená a až budeš moci, odškrtit .... no a pak výš a výš nebo naopak oceníš lehkost mašin nižších kubatur.Dnes je super, že váhy mašin jdou dolů...já třeba ze ZZR 1100 měl pocit, ač bez kapoty, že jedu na kanonu....šestikilo je strašně příjemná motka, ale pokud máš najeto co jsi psal, míň koní ti jen prospěje, nedejbože nemáš-li na to papíry. Zato se tu s větší určitostí navzájem budeme číst déle a na nějaké kecy vrstevníků kašli, vše přijde....stejně v zatáčkách je to více o technice jízdy...a rovinkové sprinty?? končí zuřivejma brzdama, když to spočteš.....nic moc navíc. Zlatá motka, co se dobře vede a sviští jako vítr. Však se na dálniční sprinty s více koňmi taky časem dostaneš...i když dnes s těma kamerama a radarama....budeme mít za chvíli po ptákách všichni.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060