Stránka 1 z 1
KLR 650 600
Napsal: ned čer 22, 2008 21:03:42
od zaky
Zdar , dá se dát do šestikila motor z 650 a případně i zlegalizovat? Dík
Napsal: pon čer 23, 2008 08:17:15
od volkswagen
650 a 600 je identický motor.
Napsal: pon čer 23, 2008 22:13:40
od Anti
Cha,leda prdlajs.Oba vypadají dost podobně,spousta dílů je zaměnitelných,ale zaměnit samozřejmě nejdou.Leda že by sis vzal svářečku a hrábl do rámu.KLR600 je v rámu uchyceno na pěti šroubech,KLR650 na třech.Nejsi první,kdo takto laboroval.Měl jsem ty motory vedle sebe.Prostě bloky jsou odlišné.
Napsal: úte čer 24, 2008 08:22:25
od volkswagen
Hm, může být, ale proč mám servisní manuál na KLR600/650/Tengai, kde je popis vyndání motoru včetně počtu šroubů pro všechny modely stejný a o rozbrusce tam není ani slovo? Přičemž ostatní rozdíly tam popsané jsou?
http://vitek.vellum.cz/manualy/KLR_600_650_German.pdf
Napsal: úte čer 24, 2008 16:33:26
od Anti
Většina operací v tom manuálu se vztahuje na 650.Tengai je stejná jak 650.Obě mají pevný rám.600 má spodní lyžiny šroubovací.650 drží vepředu na jednom šroubu,vzadu má dva na šířku bloků.600 drží vepředu dvěma šrouby a vzadu má podobné jak 650 plus jeden menší úchyt.Ten kdo by chtěl 650 v 600rámu by musel hodně předělat uchycení,a stejně by mu to nesedělo,650 má dole vypouklou olejovou vanu,bloky 600 jsou rovné,a přes tu vanu to tam taky nesedne.
Je to marný spekuloval jsem dlouho...
Ideální řešení se vyrobilo,a jmenuje se KLX,dle mého nástupce KLR600,a vychytanýma nectnostma řady KLR...
Škoda,že nemám fotky motoru 650...

[/img]
Napsal: úte čer 24, 2008 16:39:54
od Anti
Napsal: úte čer 24, 2008 17:05:28
od zaky
Tak dilema je vyřešený a já budu muset dát dokupy šestistovku. Díky
Napsal: úte čer 24, 2008 17:15:44
od volkswagen
Nechci a nebudu se víc dohadovat. Nicméně jak jsem psal výše - v jiných případech tam jsou rozdíly mezi 600 a 650 popsané poměrně do detailu. O jiném uchycení motoru tam není ani slovo. Znovu jsem si to celé pročetl. To je info, ze kterého jsem vycházel. Bylo-li mylné, omlouvám se