Stránka 1 z 1

Co je normální úbytek chladící kapaliny?

Napsal: stř čer 11, 2008 20:01:23
od Z.
Zdarec. Kontroloval jsem motorku a zjistil jsem, že chladící kapalina je asi 1cm pod ryskou "L". Je to normální úbytek - odpar kapaliny nebo ne?

Motorka má najeto 4400 km, od novoty nedoléváno, hadicové spoje v pořádku, nic neprosakuje, z výfuku nejde bílá pára nebo dým co by nasvědčovalo tekoucímu těsnění pod hlavou. Olej je taky v pořádku.

Tož poraďte.
PS. V manuálu nic na toto téma není.

Napsal: stř čer 11, 2008 20:28:16
od Maverick
Na to ti nejlíp odpoví LECH :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ne vážně - mě se kapalina neztrácí vůbec

Re: Co je normální úbytek chladící kapaliny?

Napsal: stř čer 11, 2008 20:29:50
od volkswagen
Z. píše:Zdarec. Kontroloval jsem motorku a zjistil jsem, že chladící kapalina je asi 1cm pod ryskou "L". Je to normální úbytek - odpar kapaliny nebo ne?

Motorka má najeto 4400 km, od novoty nedoléváno, hadicové spoje v pořádku, nic neprosakuje, z výfuku nejde bílá pára nebo dým co by nasvědčovalo tekoucímu těsnění pod hlavou. Olej je taky v pořádku.

Tož poraďte.
PS. V manuálu nic na toto téma není.
Ubejvat by to rozhodně nemělo - chladící okruh je uzavřený

Re: Co je normální úbytek chladící kapaliny?

Napsal: stř čer 11, 2008 20:48:29
od Z.
volkswagen píše:
Z. píše:Zdarec. Kontroloval jsem motorku a zjistil jsem, že chladící kapalina je asi 1cm pod ryskou "L". Je to normální úbytek - odpar kapaliny nebo ne?

Motorka má najeto 4400 km, od novoty nedoléváno, hadicové spoje v pořádku, nic neprosakuje, z výfuku nejde bílá pára nebo dým co by nasvědčovalo tekoucímu těsnění pod hlavou. Olej je taky v pořádku.

Tož poraďte.
PS. V manuálu nic na toto téma není.
Ubejvat by to rozhodně nemělo - chladící okruh je uzavřený
Uzavřený je, to souhlasí, ale odvětrávání do atmosfery je tam taky. Třeba na Octavii jsem taky dolíval to oranžové svinstvo.

Napsal: stř čer 11, 2008 21:08:30
od volkswagen
Nojo, ale to snad akorát když už to jo uvaříš

Napsal: stř čer 11, 2008 21:14:07
od Z.
vařit jsem nevařil ... vždy zapl ventilátor ve 101 sepne, v 97 vypne. Z tohoto pohledu je taky všechno v pořádku.

Mě napadlo, jestli tam nebylo méně kapaliny už od výrobce. Mám pocit, že mi mechanik říkal, že si to během záběhu "sedne" a něco kapaliny "ubude".

Napsal: stř čer 11, 2008 21:23:42
od MARTY
je to jako papinak..ubyde jen kdyz odfoukne a to by na masine nemelo...me neubyva ani cm za rok...jak jsme varili...tedy aspon ja na Georgove svatbe v tom vedru a pomale rychlosti tak mi neubyl ani kusek :wink:
ani v jednom z aut nedolivam nikdy...ani kvapku... :wink:

Napsal: stř čer 11, 2008 21:39:35
od Z.
No nic, tak mám dolito a budu to sledovat. Stejně mě čeká servis, tak se na to kouknou odborníci. :-)

Napsal: stř čer 11, 2008 22:13:03
od MARTY
ubytek chladici kapaliny neni banalni zavada.....pokud odnekud evidentne neodkapava ale ztraci se je to docela problem :wink:

Napsal: čtv čer 12, 2008 01:45:07
od kubikula
nejsem mechanik, ale mizet by to fakt nemělo, ale jestli nevíš kolik jsi tam měl na začátku tak jako první bych hledal chybu v lidském faktoru. mohli to tam prostě jen nalít a potom neprotočit motor takže ti tam mohl zůstat nějaký vzduch, kteý tam mohl potom udělat ten rozdíl.