Stránka 1 z 1

Fláká se jeden válec

Napsal: úte čer 10, 2008 15:17:41
od kalisek
V čem by mohla být nejpravděpodobněji závada? Svíčkou ani eletrikou by to být němelo, svíčka hází jiskry jako divá. Je možný že je zadělanej karbec, že by se ve válci nemělo co zapalovat?

Napsal: úte čer 10, 2008 16:36:33
od DoktorZRX
Buď máš ucpanej karbec v trysce, skříplou benzinovou hadičku, filtr v nádrži nebo se ti zavzdušňuje benzinovej filtr ( jestli ho tam máš ) Musíš k tomu víc napsat, jestli to dělá jen při vyšší rychlosti a tak :wink:

Napsal: úte čer 10, 2008 16:46:15
od kalisek
DoktorZRX píše:Buď máš ucpanej karbec v trysce, skříplou benzinovou hadičku, filtr v nádrži nebo se ti zavzdušňuje benzinovej filtr ( jestli ho tam máš ) Musíš k tomu víc napsat, jestli to dělá jen při vyšší rychlosti a tak :wink:
No tak zaprvý se nejedná o mojí motorku (ja tu mam pod podpisem KLR650...tam mam válec jen jeden že :) ) Jde tu o 4válec a válec se fláká jenom jeden, takže z nadrže by měl jít benzín v pohodě. No a válec nejede hlavně za studena, když se to nastartuje tak je svod od něj nejdřív úplně studenej, po nějaký chvíli se drobet svod zahřeje ale furt jen tak že na něm de udržet ruka,ostatní svody jsou už v tuhle chvíli rozžhavený. Při jízdě nic poznat neni....je možný že se po dostatečnym zahřátí motoru ten válec chytne (nebo jestli se jen veze s ostaníma :?: )...tady nevim,moc tomu nerozumim

Napsal: úte čer 10, 2008 16:59:54
od DoktorZRX
A to se jako nepozná podle zvuku že to nejde na všechny válce :?: To se musí sahat na svody :roll: Jasně že vím že máš KLR. Jenom říkám svoje zkušenosti s jízdou na dva válce.

Napsal: úte čer 10, 2008 17:09:09
od kalisek
Já to teda podle zvuku nepoznam :) a navíc 3 válce snad jedou normálně....jenom ten jeden zlobí...no a právě jak řikam...nevim jestli se pak ten čtvrtej nechytne když se to všechno ohřeje na provozní teplotu. Sám sem na tý motorce jel ale fakt sem nic nepoznal (ona zmiňovaná motorka neni Kawasaki, tak tady nechci nikoho pobouřit zveřejněním její značky :D ) Já chtěl tak nějak vědět jestli pravděpodonej ten ucpanej karburátor...protože přívod benzinu by měl bejt snad OK a jiskru svíčka nad oným inkrimonovaným válcem taky dává

Napsal: úte čer 10, 2008 18:19:50
od farmář
karbec,membrána karbce, svíčka, kabel ke svíčce....hafo možností, jít od jedné k druhé. To má dobré že to není skoro znát! já bych se z toho osypal. :lol:

Napsal: úte čer 10, 2008 18:52:47
od Dak
Zkus vyměnit svíčku, je totiž možné že neháže jiskru pod tlakem. Pak se taky mrkni na trysky, membrány, plovák atd. Prostě zkontroluj celý karbec a taky jeho uchycení. Je možné že někde podsává falešný vzduch. Prostě rozborku-zborku. Toš tak

Napsal: úte bře 31, 2009 20:33:32
od Z.
Nazdárek mechanici!

Mám dotaz, který patří do tohodo vlákna. Dávám do kupy jeden dvouvál (tři roky neběžel) a když se mi ho konečně podařilo nastartovat chová se asi takto ... pravá válec se zahřívá daleko rychleji než levý (svíčky a jiskra a cívky jsou v pohodě). Na pravém válci nejde udržet ruka jak je horký, levý má příjemnou "pokojovou" teplotu. Při protočení vyletí z levého výfuku plamen.

Prozatím jsem nečistil karburaci, neseřizoval (nekontroloval) ventily ...


Díky za tipy. Z.

Napsal: úte bře 31, 2009 20:43:31
od MMKS
k původnímu - mě to dělala i slabá baterka a taky blbě uchycená příruba karburátory / airbox