Stránka 2 z 2
Napsal: stř kvě 27, 2009 12:59:10
od MARTY
Pepa píše:volkswagen píše:Nebudu začínat flame, ale vůbec se Robertovi nedivím.
No, já z toho nedělám vědu, neudělá on, udělá jiný. Jen mě připadne, že ten kdo kupuje věci po internetu je podle něj něco míň, než by si to nechal koupit v autorizovaným servise.
Pepo ted je krize v celem svete...u mne ma servis ted zrovna velmi dobry ,ale jen ten kdo u mne nakoupil..upravy fakt zdarma...jinak plna palka anebo taky nic..
.me nytuje ten kdo jej pro mne zakoupi a na cenu jsem si stezovat nemohl....
Napsal: stř kvě 27, 2009 13:08:51
od Pepa
MARTY píše:Pepa píše:volkswagen píše:Nebudu začínat flame, ale vůbec se Robertovi nedivím.
No, já z toho nedělám vědu, neudělá on, udělá jiný. Jen mě připadne, že ten kdo kupuje věci po internetu je podle něj něco míň, než by si to nechal koupit v autorizovaným servise.
Pepo ted je krize v celem svete...u mne ma servis ted zrovna velmi dobry ,ale jen ten kdo u mne nakoupil..upravy fakt zdarma...jinak plna palka anebo taky nic..
.me nytuje ten kdo jej pro mne zakoupi a na cenu jsem si stezovat nemohl....
Ale jo, to chápu, to je jasné
, když už jsem nakoupil jinde, tak to zase přece nevyhodím
Napsal: stř kvě 27, 2009 13:14:54
od KankX
Pepa píše:volkswagen píše:Nebudu začínat flame, ale vůbec se Robertovi nedivím.
No, já z toho nedělám vědu, neudělá on, udělá jiný. Jen mě připadne, že ten kdo kupuje věci po internetu je podle něj něco míň, než by si to nechal koupit v autorizovaným servise.
mozna bych k tomu dodal jeste to, ze se u Havrdy da ve vetsine pripadu koupit levneji jak na internetu, nekolikrat jsem se o tom sam presvedcil... tedy po odecteni slevy kterou automaticky dava clenum CKC, takze kdyby jsi vzal retezovku od nej, mozna si usetril a byl bez problemu
Jinak pokud je nytovacka na EK opravdu jina, pak ti ani moc pomoc nemohl, pokud nema patricny pripravek a nemuze zarucit 100 procentni kvalitu a funkcnost...
Napsal: stř kvě 27, 2009 13:50:13
od Samčus
Pepa píše:No, já z toho nedělám vědu, neudělá on, udělá jiný. Jen mě připadne, že ten kdo kupuje věci po internetu je podle něj něco míň, než by si to nechal koupit v autorizovaným servise.
No já ho úplně chápu ( taky dělám v maloobchodě ) . On navrážel nehoráznou kupu peněz a času do toho aby tohle všechno znal a měl na obchodě či servisu. A teď přijde někdo co si myslí že levně koupí a ještě zadarmo dostane radu. ( Nechci se tě Pepo dotktnout ale vži se i do druhé strany
taky do práce nechodíš zadarmo ) On se musí uživit i s lidma co zaměstnává. Když všichni nakoupíme na internetu tak buď nebude kam jít do servisu, protože to nepřežijou a nebo bude stát výměna řetězu 800,- . V jednoum pneu servisu v HK už výměna motopneu už tak stojí. Tak máme na vybranou. Buď Havrdu a jemu podobný necháme vydělat ( a ještě nám dá slevu ) a nebo zas zalezem do svých garáží a budem smolit Jawky. Upozorňuju že nejsem Havrdův kamarád ale jen zákazník -10% na vše. A mám k němu pár výhrad.
Napsal: stř kvě 27, 2009 14:25:03
od Pepa
Samčus píše:Pepa píše:No, já z toho nedělám vědu, neudělá on, udělá jiný. Jen mě připadne, že ten kdo kupuje věci po internetu je podle něj něco míň, než by si to nechal koupit v autorizovaným servise.
No já ho úplně chápu ( taky dělám v maloobchodě ) . On navrážel nehoráznou kupu peněz a času do toho aby tohle všechno znal a měl na obchodě či servisu. A teď přijde někdo co si myslí že levně koupí a ještě zadarmo dostane radu. ( Nechci se tě Pepo dotktnout ale vži se i do druhé strany
taky do práce nechodíš zadarmo ) On se musí uživit i s lidma co zaměstnává. Když všichni nakoupíme na internetu tak buď nebude kam jít do servisu, protože to nepřežijou a nebo bude stát výměna řetězu 800,- . V jednoum pneu servisu v HK už výměna motopneu už tak stojí. Tak máme na vybranou. Buď Havrdu a jemu podobný necháme vydělat ( a ještě nám dá slevu ) a nebo zas zalezem do svých garáží a budem smolit Jawky. Upozorňuju že nejsem Havrdův kamarád ale jen zákazník -10% na vše. A mám k němu pár výhrad.
Však jsem psal Martymu, že je mě to jasný. Taky jsem jeden z těch, co vydělá a nechá vydělat, jinak nám tady ta ekonomika neporoste. S autem jezdím do autorizovanýho servisu, až se mě kolikrát všichni diví, jenže motorka mě zajímá i po technické stránce, tak se snažím přijít věcem na kloub. Samozřejmě v rámci mých schopností, abych toho zase víc nepokazil
. Na druhé straně: vím co se s auty v těchto značkových servisech děje, kolikrát se člověk až diví a když není u těch oprav, jako že není, tak.... nakonec proč si většina z nás nekoupí novou motorku u nás a nechá si kde co dovážet z ciziny e-bay, louis apod? Není tady pořád ta kupní síla a jakmile si koupím nové cokoliv, jen s tím vyjedu ze kšeftu a už to má o 30% menší cenu.
Jenže to nemá smysl se nad tímto zalamovat. Jen, když jsem viděl tady tu chválu, tak jsem tam zavolal. Třeba jsem zavolal ve špatnou dobu.
Napsal: stř kvě 27, 2009 22:41:09
od Jirka_Z
To si myslim spis, v blbou dobu do blby nalady, jinak me Havrda vysel ve vsem hrozne vstric az mi to prislo i nad ramec toho co by delat mel, takze vazne spokojenost...
Napsal: pon čer 01, 2009 18:54:07
od JÍRÁK
Po té co jsem měl možnost dočíst příspěvky až do konce, nemohu jinak, než na ně zareagovat. Mám se servisem Roberta Havrdy jen ty nejlepší zkušenosti.
To se týká jak prodeje motky, tak s ochotou při pořizování nové výstroje. Nemohu nevzpomenout také velkou ochotu při shánění různých doplňků, jako např.: padáků na ER-6F u kterých jsem upředňostoval montáž bez úpravy plastů. Ve všem mi bylo se vší ochotou vyhověno, sleva byla samozřejmostí.
Díky moc Roberte, ať se daří, a přeji ti spousty podobně spokojených zákazníků a příznivců značky Kawasaki
Napsal: pon čer 01, 2009 18:58:47
od Samčus
Tak už ho Havrďáka nechte nebo se bude červenat.
A nebo zpychne a bude to v pr..
Napsal: pon čer 01, 2009 19:10:36
od Pepa
JÍRÁK píše:Po té co jsem měl možnost dočíst příspěvky až do konce, nemohu jinak, než na ně zareagovat. Mám se servisem Roberta Havrdy jen ty nejlepší zkušenosti.
To se týká jak prodeje motky, tak s ochotou při pořizování nové výstroje. Nemohu nevzpomenout také velkou ochotu při shánění různých doplňků, jako např.: padáků na ER-6F u kterých jsem upředňostoval montáž bez úpravy plastů. Ve všem mi bylo se vší ochotou vyhověno, sleva byla samozřejmostí.
Díky moc Roberte, ať se daří, a přeji ti spousty podobně spokojených zákazníků a příznivců značky Kawasaki
Tak asi můj poslední příspěvek na toto téma a to, že já u něho motku nekoupil
Napsal: pon čer 01, 2009 19:45:29
od JÍRÁK
Pepa píše:
Tak asi můj poslední příspěvek na toto téma a to, že já u něho motku nekoupil
Nemusíš smutnit, třeba v budoucnu koupíš.
Já už mám od Roberta druhou
Napsal: úte čer 02, 2009 12:43:20
od SumavaCZ
JÍRÁK píše:Po té co jsem měl možnost dočíst příspěvky až do konce, nemohu jinak, než na ně zareagovat. Mám se servisem Roberta Havrdy jen ty nejlepší zkušenosti.
To se týká jak prodeje motky, tak s ochotou při pořizování nové výstroje. Nemohu nevzpomenout také velkou ochotu při shánění různých doplňků, jako např.: padáků na ER-6F u kterých jsem upředňostoval montáž bez úpravy plastů. Ve všem mi bylo se vší ochotou vyhověno, sleva byla samozřejmostí.
Díky moc Roberte, ať se daří, a přeji ti spousty podobně spokojených zákazníků a příznivců značky Kawasaki
Do Hradce to mám cca.250Km, takže tento servis neznám.
Píšu pouze všeobecně. Každý se při prodeji snaží aby prodal, to ještě z nikoho nedělá slušnou firmu. Slušná firma se ukáže až při nějakém problému. Na druhou stranu není ten, aby se zavděčil všem.
Mám jednu firmu a kolikrát se nestačím divit co si o sobě někteří "zákaznici" myslí.
To jen tak na okraj.
Napsal: stř čer 03, 2009 20:09:11
od Pepa
SumavaCZ píše:JÍRÁK píše:Po té co jsem měl možnost dočíst příspěvky až do konce, nemohu jinak, než na ně zareagovat. Mám se servisem Roberta Havrdy jen ty nejlepší zkušenosti.
To se týká jak prodeje motky, tak s ochotou při pořizování nové výstroje. Nemohu nevzpomenout také velkou ochotu při shánění různých doplňků, jako např.: padáků na ER-6F u kterých jsem upředňostoval montáž bez úpravy plastů. Ve všem mi bylo se vší ochotou vyhověno, sleva byla samozřejmostí.
Díky moc Roberte, ať se daří, a přeji ti spousty podobně spokojených zákazníků a příznivců značky Kawasaki
Do Hradce to mám cca.250Km, takže tento servis neznám.
Píšu pouze všeobecně. Každý se při prodeji snaží aby prodal, to ještě z nikoho nedělá slušnou firmu. Slušná firma se ukáže až při nějakém problému. Na druhou stranu není ten, aby se zavděčil všem.
Mám jednu firmu a kolikrát se nestačím divit co si o sobě někteří "zákaznici" myslí.
To jen tak na okraj.
No jo hochu, to neznáš "náš zákazník, náš pán" ......Baťa. Ať chce cokoliv
Platí to furt?
Napsal: stř čer 03, 2009 22:29:05
od Jirka_Z
Delam v businessu a porad to plati neboj
Sorry za OT