Stránka 1 z 1

vada svice nebo nejaka jina

Napsal: ned kvě 11, 2008 12:17:01
od calibra
ahoj mam problem asi tak pred 14dny jsem vymenil svice maji najeto tak max 150km a jedna odesla na prvnim valci ale uplne zniceho nic normalne jsem jel vše ok jen jsem zastavil na křižovatce a chci se rozjet a moto jede jen na tri valce tak bych potreboval vedet vcem muze byt peoblem jestli vada svice nebo na to ma i neco jineho vliv ze odesla je to na moto zx9r 97 :twisted:

Napsal: ned kvě 11, 2008 12:44:40
od farmář
Vada svíce je možná, vadí leccos, stane se. Třeba voda na rozpálenou svíčku...uchlastání... já dávám jen DR8ES nebo jaký je to typ od NGK a spokojenost.

Napsal: ned kvě 11, 2008 14:02:56
od Anti
A já ty NGK vyhodil-První start po opravě motorky,NGK v háji.Druhá odešla po 500Km.Rády se probíjejí třeba při moc bohaté směsi...
Může to být i záležitost zapalování(třeba slabá jiskra kvůli probitému vinutí),ale tipoval bych na rozhozenou karburaci...

Napsal: pon kvě 12, 2008 22:13:49
od Pavel ZRX
Anti píše:A já ty NGK vyhodil-První start po opravě motorky,NGK v háji.Druhá odešla po 500Km.Rády se probíjejí třeba při moc bohaté směsi...
Může to být i záležitost zapalování(třeba slabá jiskra kvůli probitému vinutí),ale tipoval bych na rozhozenou karburaci...
Bohatá směs svíčky likviduje, pokud se svíčka po namontování uleje, je dost velká pravděpodobnost, že nebude dlouho fungovat. Svíčky se montují do teplého motoru, start bez obohacovače a následné prohřátí a vypálení svíček zajistí bezproblémový provoz a životnost.

Napsal: úte kvě 13, 2008 06:18:36
od Maverick
Pavel Kys píše:
Anti píše:A já ty NGK vyhodil-První start po opravě motorky,NGK v háji.Druhá odešla po 500Km.Rády se probíjejí třeba při moc bohaté směsi...
Může to být i záležitost zapalování(třeba slabá jiskra kvůli probitému vinutí),ale tipoval bych na rozhozenou karburaci...
Bohatá směs svíčky likviduje, pokud se svíčka po namontování uleje, je dost velká pravděpodobnost, že nebude dlouho fungovat. Svíčky se montují do teplého motoru, start bez obohacovače a následné prohřátí a vypálení svíček zajistí bezproblémový provoz a životnost.
:thumbleft: Dobrý to poznatek - zrovna včera sem mluvil s kamošem co má Virago a má taky problém se svíčkama(novýma) - to bude asi vončo :thumbleft:

Napsal: úte kvě 13, 2008 09:54:13
od farmář
měnil jsem studené,pak jsem měl ještě problém s karbcem....nepřipojil jsem jednu ze dvou hadic přívodu,ale zatím žijou. :evil: všechny 4. Vy mne lekáte! :wink: asi jo, určitě je to tak jak jsi popsal lepší.Největší slabina je vždy start,když stála,je studená... nejvíce jim tedyvadí olej a voda, ale ono ji ulejt také. U auta jsem přišel o všechny svíce, když jsem dojel nádrž omylem na dno...takže asi dostaly vodou sprchu rozpálené. U několika aut. U motorky klika že ne. 8)