Stránka 1 z 1

Nejaky dobry servis v Praze?(spojka KLR)

Napsal: pon dub 21, 2008 10:49:06
od contura
Ahoj, poradite mi nejakeho rozumneho servismana, ktery by mi udelal spojku na KLR? Ja to nemam kde udelat a hlavne tomu houby rozumim, tak nechci experimentovat. I kdyz po precteni nekterych prispevku mam dojem, ze je tu spousta lidi, kteri by mi mohli napsat, jak na to a ja bych to nekde na chodniku u cesty podle toho popisu sfouknul :D.
Spojka mi obcas pri vyssich otackach proklouzne a kdyz ji pritahnu na bowdenu, tak zas skoro nevypina, rekl bych, ze uz je to na vymenu lamel..Dik

Napsal: pon dub 21, 2008 16:22:15
od Anti
Myslel jsi povolit na bovdenu,že ano?
Nejdřív bych být tebou zjistil,esli třeba nemáš rezlé lanko,které se nevrací a zůstane vyset a tlačí na spojku.Pokud je lanko v pořádku,tak jej seřiď tak,aby měla páčka vždy lehkou vůli,jen tak je jistota že je spojka dostatečně vypnutá.
A teprve potom bych šel do spojky.Občas stačí podložit pružiny,nebo je vyměnit.Teda za předpokladu že je na lamelách ještě nějaké obložení.Výměny bych se nebál,je to jen o sejmutí víka a povolení pěti šroubů.Kromě lanka se nic nenastavuje,speciální postupy žádné...Kdybych to neměl do Prahy tak daleko,předvedl bych ti to...

Napsal: pon dub 21, 2008 16:54:58
od contura
Diky,jsem doufal, ze se ozves, kdyz uz mas patou KLR :D S tim bowdenem jsem to napsal spatne, resp. tomu spatne rozumim.
Motorku jsem koupil uplne bez vule na pacce, sotva brnknu o spojku, uz to dole taha. Tusil jsem, ze to neni ono a dal jsem mirnou vuli u packy, tak cca 1-2mm, zlepsil se jakoby prubeh zaberu, ale kdyz dam za jedna, rana z prevodovky, div mi to nechcipne. Navic za dve mi tam obcas skoci neutral. Koukal jsem do manualu, tam je na to i nejaky specialni klic na pridrzeni kose, tak jsem se toho bal. Nemohl bys mi pls poslat strucnej popis, co kde udelat, ja myslim, ze bych to pochopil, i kdyz takychapu, ze na techle strankach je to trestuhodna neznalost :shock: Lanka jsem samo hnedka po koupi promazal..

Napsal: pon dub 21, 2008 19:17:11
od Anti
To co popisuješ vypadá opravdu na problém se spojkou.
V kostce:
Vypustit olej,vypustit vodu(ne do jedné nádoby) :D
Odšroubovat kryt vodní pumpy a poté odšroubovat vrtulku.Odpojit lanko spojky a páku vypínání spojky otoč na druhou stranu než vypíná.Vyšroubovat všechny šrouby držící víko motoru.Pro sejmutí víko budeš nejspíš muset sundat pedál zadní brzdy.Při snímání toho víka dávej pozor na těsnění,buď opatrný a nekvaltuj.
Po sejmutí víka se ti naskytne pohled na spojku.Zkontroluj vypínací tyčku ve víku(vůle v uložení,vymačkaný zářez),a koukni na ložisko ve kterém je uložený ten vypínací kolík.Pokud je vše ok,pokračuj demontáží spojky-vypínacího talíře.Stačí vyšroubovat ty šroubky co ho drží.Po jeho sundání se dostaneš na lamely,koš není potřeba sundávat.Změř lamely,pokud nemají dostatečnou tloušťku,tak je vyměň.Při zpětné montáži víka si dej pozor na gufero co jde na kliku,trubičku na filtru a vypínací tyčku aby dosedla do kolíku.
To je zhruba vše.Případné dotazy rád zodpovím...
S neznalosti si nedělej hlavu,každý začínáme od nuly...

Napsal: úte dub 22, 2008 09:43:36
od contura
Diky ti moc, zkusim se do toho pustit a kdyby neco, tak se zkusim ozvat..Chudak holka, snad ji nezk.... :D

Napsal: úte dub 22, 2008 15:40:38
od Anti
Buď v klidu,a postav se k tomu čelem :) Lepší jak cpát peníze lidem ze servisu...
Kdyby něco,dej vědět...