Stránka 1 z 1

objem oleje v zx6r model 01

Napsal: čtv dub 10, 2008 00:11:28
od zx6rák
Ahoj. Měnil jsem olej u zx6r a v manuálu píšou 3,6 litru při výměně olej. filtru a přitom já tam nalil 4 litry castrolu 10w-40 tky a jsem na okénku akorát v půlce. Stalo se vám to taky? Jsem z toho trochu nervózní :? Děkuju za reakce.

Napsal: čtv dub 10, 2008 08:02:44
od volkswagen
Měřil jsi to na stojánku nebo jsi měl motorku srovnanou?

Napsal: čtv dub 10, 2008 14:30:56
od NRG
To já mám zas náplň 3,5 litru vč. filtru a po vypuštění (podotýkám, že důkladným) starýho oleje jsem tam nalil jen dva a půl a hladina už sahala v okýnku k horní rysce.

Napsal: čtv dub 10, 2008 14:42:42
od MadMax
taky se mi tam vleze celej kanistr 4l. starej olej nechavam vzdy minimalne pul hodky odkapat. merim to samozrejme v naprimeny poloze, ne na bocnim stojanu.

zase já

Napsal: čtv dub 10, 2008 20:38:46
od zx6rák
Jasně že v napřímený poloze. Má se to tak ne? Docela mně to udivilo. Přeci jen 4 deci jsou docela rozdíl. A hladinu dáváte po horní rysku nebo do půlky mezi rysky? Páč jestli 3,6 litru až k horní rysce, tak se tam ještě něco vejde. Jo a nevíte čím může být, když mi při startování vystřelí kawa do výfuku? :cry: Starter se roztočí udělá to prásk a v tu ránu běží úplně v pohodě. A to tam leju vpower 95. Dávám sytič na maximum, tak jestli v tom nedělám chybu... Moc děkuju za odpovědi. Ještě, že jsem koupil kawu a je tu takhle inteligentní fórum. :wink:

Re: zase já

Napsal: čtv dub 10, 2008 20:52:26
od 666S999
zx6rák píše:Jasně že v napřímený poloze. Má se to tak ne? Docela mně to udivilo. Přeci jen 4 deci jsou docela rozdíl. A hladinu dáváte po horní rysku nebo do půlky mezi rysky? Páč jestli 3,6 litru až k horní rysce, tak se tam ještě něco vejde. Jo a nevíte čím může být, když mi při startování vystřelí kawa do výfuku? :cry: Starter se roztočí udělá to prásk a v tu ránu běží úplně v pohodě. A to tam leju vpower 95. Dávám sytič na maximum, tak jestli v tom nedělám chybu... Moc děkuju za odpovědi. Ještě, že jsem koupil kawu a je tu takhle inteligentní fórum. :wink:
Olej na půl okénka! nepřelívej zbytečně, rychlotočky motory nemaj rády moc oleje v motoru, máš snadnou kontrolu...pokaždé stavím v garáži motku stejně na stojan, než vyjedu, dycky kouknu na OIL a jedu. Taky po výměně doleju o pár decek víc, než je v manuálu...

NESTARTUJ NA PLNÝ SYTIČ A NEHRAB NA PLYN: sytič se nauč dávat "optimálně" chce to vychytat "cit", (v zimě a delší době bez vyj힡ky víc), v létě míň... (samo a při ovlaženém motoru nic) já osobně startuji krátce a sytič přidávám...po stupních (20-40-60%)pár vteřin a dost do třetího cuku chytá bez prásků , (může "střílet" proto, že než pořádně chytne směs, tak ji máš nespálenou v laufu.

Napsal: čtv dub 10, 2008 22:39:18
od zx6rák
Děkuju moc. Tak to mám radost. :) Bál jsem se, že je něco špatně. Mám pro jistotu vyměnit svíčky? Kawa má na tachu 17,5 tkm. Nebo mám počkat až budou zapotřebí? Ještě jednou děkuju. Jsem radši, že je chyba v mém startování než v kawičce.

Napsal: pon dub 14, 2008 19:58:07
od matt
ja tam mam napsany ze vymena bez filtru 3.6litru a sfiltrem 4 litry ale mam zx6r 1996 takze bych to neresilja to mam napsany na stitku u olejoznaku

Napsal: stř dub 16, 2008 22:26:18
od zx6rák
já tam mám právě napsaný hodnoty co překročím :roll: No pořád je olej na půl okénka, tak snad bude v poho. Stejně by mně zajímalo kam ty 4-5 deci zmizlo :roll: :roll: :roll: To jsem zvědavý kolik se tam vejde oleje při příští výměně...

Napsal: čtv dub 17, 2008 10:42:39
od Dak
Svíčky si pro jistotu vymněň. Stím olejem..... Pokud budeš mněnit olej i s filtrem a protočíš (né moc!!!) motor bez zapnutého zapalování, tak se ven dostane i olej co je v mazacích kanálcích. Pak tam naleješ v pohodě 4 L. Tak sem to dělal i já se svou ninjou. Taky r.v 96. Ale vždy sem protočil motor, pomocí startéru, tak o 5 až 8 otáček. Nechal 10 min. vykapak starý olej. Pak dal noví filtr a nový olej. Když to budeš tak dělat tak se po opětovném startování nelekni. Bude chvilku svítit kontrolka mazání. Jen chvilku, asi tak 10 - 15vteřin. Dýl ne. To než se natáhne do mazacích kanálků olej a sepne spínač. Kontrolu množství oleje proveď ještě před nastartováním. Mašinu na rovný povrch a napřímit. Nemnělo by ho tam být víc než po horní rysku. Po nastartování to zkontroluj znovu, mněl by být mezi ryskama. Dělal sem to tak několikrát a nikdy žádný problém a pokud si dáš bacha při utahování šroubů a zátek tak by ti žádný neměl nastat. Toš tak