Stránka 1 z 3

Manuál ZRX

Napsal: pon dub 07, 2008 17:57:02
od ZRX 1984
Nazdárek lidičky. Našel jsem na webu manuál na ZRX 11OO, ale je jen v angličtině. Nemáte někdo v češtině? Díky

Napsal: pon dub 07, 2008 18:03:01
od KankX
jestli myslis "servisni" manual, tak ty do cestiny nikdo oficialne neprelozil. Timpadem ho tezko muzes sehnat, leda ze by si s nim nekdo doma dal tu praci a prelouskal ho... jinak je bezne v anglictine a nemcine...

Napsal: pon dub 07, 2008 18:27:38
od DoktorZRX
A co přesně potřebuješ přeložit :?: Né že bych uměl anglicky, ale snad to dáme dohromady :)

Manual

Napsal: pon dub 07, 2008 18:34:25
od ZRX 1984
Nemůžu v tý angličtině najít přerušovač blinkrů, horší je, že ho nemůžu najít ani na motorce, nekoukal jsem teda pod nádrž

Napsal: pon dub 07, 2008 20:27:29
od KankX
najdes ho pod sedlem az uplne vzadu tesne pred zadnim svetlem :idea:

tady nejake obrazky, treba se lip zorientujes :wink:
ObrázekObrázek

Díky

Napsal: pon dub 07, 2008 20:45:18
od ZRX 1984
Díky moc, tak to budu muset nejdřív demontovat tu krabičku na nářadí, nebo se musí sundat i plast kolem sedla? Díky moc úplně tápu. Budu muset ještě dlouho pokukovat a ptát se ohledně ZRX

Re: Díky

Napsal: pon dub 07, 2008 22:26:19
od 666S999
ZRX 1984 píše:Díky moc, tak to budu muset nejdřív demontovat tu krabičku na nářadí, nebo se musí sundat i plast kolem sedla? Díky moc úplně tápu. Budu muset ještě dlouho pokukovat a ptát se ohledně ZRX
PRVNÍ SUNDÁŠ SEDLO, pak ručky spolujezdce a pak sundáš "prdelní plast" ofafrně dolů..jen bacha na šrouby, na křižák jsou dotažený fest a zajištěný Loctitem, pak se ke všemu dostaneš OK...nic to není pár šroubů. Zadek jsem měl natrénovanej...z našich silnic, věčně povolený šrouby... :cry:

Re: Díky

Napsal: pon dub 07, 2008 22:26:48
od DoktorZRX
ZRX 1984 píše:Díky moc, tak to budu muset nejdřív demontovat tu krabičku na nářadí, nebo se musí sundat i plast kolem sedla? Díky moc úplně tápu. Budu muset ještě dlouho pokukovat a ptát se ohledně ZRX
Nevadí, klidně se ptej :wink: Ten plast se bude muset sundat. Ale bacha na šrouby co drží madlo, mě se povedly strhnout a to oba zadní...musel jsem je odseknout :oops:
Obrázek

Díky

Napsal: úte dub 08, 2008 09:13:48
od ZRX 1984
Díky za info. Než too půjdu demontovat, zkusím to nastříkat silikonovým olejem, třeba to půjde líp. Asi by bylo dobrý pak ti šrouby zase zajistit, když se pak povolujou. Ještě jsem se chtěl zeptat na nastavení podvozku. O předku jsem si něco přečetl, tam je asi jen možnost přtvrdit těma šroubkama na brejlích na hoře. Zadek jsem zatím stačil omrknout na tlumičích ty ručnš otáčící šriubky s číselníkem. Pak jako všude klasický napnutí pružiny na tom věnečku. Je tam ještě někde něco je možné nastavit? ZRX je opravdu mazec stroj. Měl jsem pře tím INAZUMU 750 a tam tolik možností nebylo....[/i]

FOTO

Napsal: úte dub 08, 2008 09:35:47
od ZRX 1984
Aby jste věděli jakýmu Rexoj radíte, tak přikládám fotečky..
Obrázek

Obrázek

Re: Díky

Napsal: úte dub 08, 2008 11:47:56
od milda
ZRX 1984 píše:Díky za info. Než too půjdu demontovat, zkusím to nastříkat silikonovým olejem, třeba to půjde líp. Asi by bylo dobrý pak ti šrouby zase zajistit, když se pak povolujou. Ještě jsem se chtěl zeptat na nastavení podvozku. O předku jsem si něco přečetl, tam je asi jen možnost přtvrdit těma šroubkama na brejlích na hoře. Zadek jsem zatím stačil omrknout na tlumičích ty ručnš otáčící šriubky s číselníkem. Pak jako všude klasický napnutí pružiny na tom věnečku. Je tam ještě někde něco je možné nastavit? ZRX je opravdu mazec stroj. Měl jsem pře tím INAZUMU 750 a tam tolik možností nebylo....[/i]
Na zadku máš,jak jsi říkal kolečko nahoře 1-4 a pružinu,myslím 5 poloh.Pak ještě jedno kolečko dole,taky 1-4(spodek tlumiče)

Na předku šroubky nahoře,pak velká matka nahoře a dole na vidlích jsou ještě šroubky dole.....¨

To je mazec!!!

Můžeš laborovat!!

Mazlík je pěknej!!

Díky

Napsal: úte dub 08, 2008 12:06:18
od ZRX 1984
Díky za pochválení mazlíka. Chtěl jsem klasiku Lawsona, ale naskytnul se tenhle zachovalej kousek, tak jsem ho bral. Tak to se budu, muset pořádně ty tlumiče omrknout a nějak naladit. Je to dovoz z Itálie, tam to měl asi opravdovej krajinkář, protože zadní guma je z roku 2002 a u krajů je asi 1,8 cm nové gumy, a tlumiče jsou nastavený nějak na měko. Na předku mám na brejlích ty šroubky, jak na nich jsou ty rysky, tak rysky jsou vidět 4. Dneska jedu pro značku. Blinkry by měli od Louise dorazit do 14 dnů, tak pak budu laborovat ten zadek. Ještě přemýšlím o nových pneu, protože tam mám Metzele sportster nebo tak nějak se to jmenuje a je to tvrdý jako kámen, ještě asi zkusím počkat, až bude teplejc, jak se to bude chovat. Díky za rady

Napsal: úte dub 08, 2008 12:24:05
od volkswagen
Gumu z roku 2002 bych teď naprosto vážně vzal a daleko zahodil.... Ta už bude jak mejdlo.

Napsal: úte dub 08, 2008 13:14:35
od KankX
rexik vypada uzasne, lesk jako blesk :-)

gumy z roku 2002 musi byt jako kamen, protoze to co dela gumu gumou se z nich uz "vyparilo". V SRN se nesmi prodavat pneu starsi 2 let... protoze tak stare pneu, ikdyz uplne "nove" nema ty vlastnosti ktere by melo mit :-(

Napsal: úte dub 08, 2008 17:04:42
od DoktorZRX
Pěkný eNko :wink: