Stránka 1 z 1
KH125 -problemy s motorem
Napsal: čtv bře 20, 2008 19:09:01
od DaveN
Zdravicko...
Na moji kawince KH125 z 78ho...se neco po....a nevim jak na to..
Motor bezi vzdy tak sekundu,pak na dve tri sekundy jako kdybch otocil klickem a zhasnul..pak zase tahne,pak zas ne....
Na neutral to pri nizkych otackach chcipne,na stredni jakoby -nabiha-...taky stejnym rytmem 2s nic,pak pul sek chytne...
Veci jako karbec,svicku atd jsou v poradku,jiskru hazi normalni
zapalko jsem taky otviral a vse vypada normalne,kontakty jsou vycistenee
Je sice pravda,ze pist je nahore trosku vykouslej,ptz vypadla drive zarazka na krouzky,ale i tak to jelo dobre..
Je to motka na zabavu do lesa,atd...takze nejake financne malo nakladne reseni?

Napsal: čtv bře 20, 2008 19:25:13
od Z.
Do lesa? Taková klasika? Není to škoda?
Jinak neporadím, nejsem motorář.
Napsal: čtv bře 20, 2008 19:37:50
od Dak
Mrknul bych se ještě na tu svíčku, pod tlakem može blbnout a taky bych zkontroloval ten tlak ve válci a filtr vzduchu. Jinak taky jestli není moc bohatá směs, ale to už asis kontroloval. Pak zkontroluj výfuk jestli není ucpaný.
Napsal: čtv bře 20, 2008 21:11:09
od DaveN
tak ram uz davno neni,zbyl jen motor,je to ted v Dtcku...
ale jak rikam,karbec jsem prolezl cely,zkousel jsem i ruzne nastaveni a furt stejny....
Vite co,bejt to novej stroj s nejakou extra naduapnou elektrikaou a tiusicem systemu,tak nereknu....ale tohle ja fakt japonskej simson,u kteryho je jeden drat ze zapalka do civky a z ni na svicku....karbec obyc...svicek vyzkouseno tisice,i novou....
no jsem z toho jelen

Napsal: čtv bře 20, 2008 21:35:45
od Dak
DaveN píše:tak ram uz davno neni,zbyl jen motor,je to ted v Dtcku...
ale jak rikam,karbec jsem prolezl cely,zkousel jsem i ruzne nastaveni a furt stejny....
Vite co,bejt to novej stroj s nejakou extra naduapnou elektrikaou a tiusicem systemu,tak nereknu....ale tohle ja fakt japonskej simson,u kteryho je jeden drat ze zapalka do civky a z ni na svicku....karbec obyc...svicek vyzkouseno tisice,i novou....
no jsem z toho jelen

A ten výfuk?
Napsal: čtv bře 20, 2008 21:51:10
od DaveN
mam dva a vzdy stejnej problem...
Napsal: sob bře 22, 2008 10:17:12
od Anti
Typnul bych zapalování,nebo dodávka paliva-třeba jehla co zavírá přívod paliva.A to dělá hned od začátku,nebo po chvilce?
Napsal: sob bře 22, 2008 14:54:49
od DaveN
Anti píše:Typnul bych zapalování,nebo dodávka paliva-třeba jehla co zavírá přívod paliva.A to dělá hned od začátku,nebo po chvilce?
N prave ze odzacatku.....celou dobu.Nn,karbec jsem projel celej,i sem nastavoval ruzne urovne plovaku,vsechno....
A zapalko....nevim,no.Jedine to,ale kdyz tocim zadnim ,tak haze jsirku dobrou...
Civka je v poho,stator taky.....
Nevite,kde by se dal sehnat nejaky manual na tohle?
treba eletrika...nebo tak...?

Napsal: sob bře 22, 2008 22:08:33
od Anti
Jaké je tam zapalování?Klasické kontaktní,nebo už bezkontakt?Popiš mi prosím komponenty v zapalování.Jý bych začal tam,pokud si karburaci řešil.Jiskra není vše.To bys nevěřil,jak mě dokázalo potrábit jak kontaktní tak bezkontaktní zapalování co mělo jiskru...
Napsal: úte bře 25, 2008 17:53:30
od DaveN
mno jsou tam tri civky,dve maj stejny zavity a jedna tlustci....a z tech dvou stejnech jdou draty - cernej a ruzovej.A druha civka na svicku je nappojena na ten cernej.Na ten ruzovej to taky haze jiskru,ale nenaskoci to.....A je tam taky to kladivko----nevim,v tomhle se moc nevyznam,mno....jaky je rozdil v tech zapalovanich? vim,ze to neni ten dynamo styl alaa jay,kde bylo treba baterky
Jinak ty kontakty jsem prolezl a nikde zadny preruseni jsem nenasel,no
Napsal: úte dub 01, 2008 19:39:34
od Anti
Podle popisu to vypadá na "Pinckové zapalování".Tam býval problém s budící cívkou(ta co jde od ní drát na kladívko)a taky s kladívkem.Ta cívka se občes probije a nedává takový ipuls jak by měla dávat.Tam nezbyde než převinout(dělá to někdo,má inzeráta na motoinzerci) a kladívko má občas v háji dosedací plochy a pak to zlobí-opatrně přebrousit a orovnat co nejemnějším nářadím.Pokud tam máš kladívko,musíš mít někde i kondenzátor,ten se dá vyměnit(jakýkoliv "motorový!,třeba i do rozdělovače ze škodovky),popř. změřit kapacita...
Cívky jsou většinou světelné a zapalovací.Ty s tlustým drátem jsou světelné,ta se slaboučkým je zapalovací.Ty světelné jsou dvě,jedna zapojena na hlavní světlo(žárovku),ta menší na zadní světlo a parkovačku(obrysovku).Alespoň taková je praxe.Světelné mají vyšší zatížitelnost,zapalovací zase umí větší napětí při menším buzení(otáčkách),proto tolik závitů s tenkým drátem.