Z 750
Re: Z 750
pro mě poučení obrovský do budoucna. na příští mašinu max koncovka a jdu od toho. tady jsou dvě možnosti, že proste Z750 nemá v serii takovej výkon jakej uvádí Kawasaki a tímhle setupem se to narovnalo (protoža na akrap stránkách píšou o nárůstu výkonu ale číselně poměrně sedí s mým grafem a graf se seriovýma svodama nemám) a nebo to prostě u Smrže neumí naladit. je pravda, že s PC jede o poznání líp než bez něj, taky je pravda přesun max výkonu do vyšších otáček (bez PC to bylo hodně nahoře, s ním už se charakter motoru přiblížil zpět naháčovýmu- tím myslím po namontování svodů a jezdění bez PC). nicméně výsledek- stálo to všechno ranec peněz a myslím, že efekt by byl stejnej jako s koncovkou.
ad spotřeba- ta mi přijde stejná, možná jen o málo vyšší.
ad spotřeba- ta mi přijde stejná, možná jen o málo vyšší.
Z750 2009, Akrapovič, PC, KN
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 750
Luke, jsi jeden z mnoha, co pochopili, ale jeden z mala, co priznali. Ono to je tak nejak, jak jsi psal. O vykonu lze kazda firma-respektive meri na klice a ne na kole apod... Nicmene zkusenost je vzdy lacina a priste uz budes vedet. Proste neexistuje zazracna krabicka na vykon a bez zasadnejsiho zasahu do motoru na ukor zivotnosti to proste nejde... Ale mas muj respekt, zes to priznal, vetsina by sama sebe presvedcovala, co ma za ziho
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 750
Když porovnáš toč. moment ve 3000 ot, tak máš nárut 15Nm, což je slušný. Mě rex s otevř laufem bere až od 4tis. Zkus zvětšit prostup vzduchu do airboxu, případně vyzkoušet zvětšit objem airboxu.
ZRX 1200 R
Re: Z 750
nj, jenže to je nárůst ne oproti sérii, ale oproti svodům a koncovce. tzn sundalo se origo a nasadily svody a koncák akrap s tím, že mám pojezdit a uvidím jestli to bude fungovat. realita byla taková, že výkon se posunul hodně nahoru, ale zároveň byl nižší, takže motorka jela daleko hůř než v sérii. tenhle nárůst co tam vidíš nebude oproti seriovýmu stavu, kterej nemám odbržděnej , nijak valnej.
ad zásahy do airboxu apod- nic takovýho, nerozumím tomu, motorka je v "záruce" (což je stejně diskutabilní, nicméně mám s mechanikem takovou dohodu), takže nic takovýho u mě nepadá v úvahu
ad zásahy do airboxu apod- nic takovýho, nerozumím tomu, motorka je v "záruce" (což je stejně diskutabilní, nicméně mám s mechanikem takovou dohodu), takže nic takovýho u mě nepadá v úvahu
Z750 2009, Akrapovič, PC, KN
Re: Z 750
no však ano. výkonová špička byla jinde než v sérii, ale zároveň nedosáhla sériový úrovně. motor byl slabší a jeho průběh jinej, maximum výkonu se přesunulo do vyšších otáček, ale zároveň to maximum bylo nižší než v sérii. v řeči čísel- série 105koní při xy ot/min, svody a koncák 95koní při xy+3000ot/min
snad už je to pochopitelný
snad už je to pochopitelný
Z750 2009, Akrapovič, PC, KN
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 750
Dík za objasnění, myslel sem, že nižší křivka je originální nastavení. S tím airboxem bych dělal díry do staršího náhradního kousku, nebo se to dá řešit podle provedení airboxu jen víkem (krytem), který upravíš. Já jsem na svém zrx tento kryt vyndal ven a na filtr jsem nasadil plechovku od barvy. Zvětšil jsem tak objem airboxu asi o 1litr a přístup vzduchu několikanásobně. Výrazně se zlepšilo pásmo nižších ot. Plechovka zabrala celý volný prostor pod sedlem a tak jsem ji vyhodil a airbox prořezal. To už jelo trochu hůř, tak jsem airbox vyhodil úplně pryč a nasadil KN košíčky. Vzhledově jsem dosáhl maxima, ale výkon nic moc, jen ve vyšších ot jede slušně. Až budu mít čas tak to odbrzdím a doladím.
ZRX 1200 R
Re: Z 750
je to něco za něco, originál vejfuk na zedovi má naprosto děsnej zvuk a jak už jsem psal, vědět to co vím ted, koupím jen koncák akrapa a zvuk mám jak ted a bez problémů.
pavle dík za osvětu, ale do toho se fakt pouštět radši nebudu.
jdu ho provětrat
pavle dík za osvětu, ale do toho se fakt pouštět radši nebudu.
jdu ho provětrat
Z750 2009, Akrapovič, PC, KN
Re: Z 750
takže, byl jsem si trochu zajezdit a spojka se odporoučela do věčných lovišť. nejdřív při řazení ze 4 na 5 v ostrým tempu jakoby vypadnul kvalt, přišlo mi to jak falešnej neutrál, nevěnoval jsem tomu pozornost. pak po třech svižných rozjezech prokluz jako prase na všechny převody, nejmarkantnější je to na ty těžší, tzn šestka nejhorší. spojka zabírá na posledních asi 2mm chodu páčky. tak tak jsem dojel domu a v pondělí servis.
a teď dotaz- zed je rok a dva měsíce starej, tzn stále v záruce (navíc mám prodlouženou warranty na 4 roky pro případ problémů). na co se připravit ze strany kawasaki (ani ne tak servisu, ale přímo výrobce). jak funguje záruka a spojka? čekám totiž, že se budou snažit to hodit na to, že s tím neumím jezdit apod. podotýkám, že za ten rok a kus má motorka najeto 7tis km, tzn skoro nic, okruhy nejezdím, sedím na ní v průměru 2-3dny v měsíci a trasy max 100-150km
další věc- vypozoroval jsem, že při opakovaném tvrdém brždění dost změknou brzy- řeší to pancéřový hadičky?
a teď dotaz- zed je rok a dva měsíce starej, tzn stále v záruce (navíc mám prodlouženou warranty na 4 roky pro případ problémů). na co se připravit ze strany kawasaki (ani ne tak servisu, ale přímo výrobce). jak funguje záruka a spojka? čekám totiž, že se budou snažit to hodit na to, že s tím neumím jezdit apod. podotýkám, že za ten rok a kus má motorka najeto 7tis km, tzn skoro nic, okruhy nejezdím, sedím na ní v průměru 2-3dny v měsíci a trasy max 100-150km
další věc- vypozoroval jsem, že při opakovaném tvrdém brždění dost změknou brzy- řeší to pancéřový hadičky?
Z750 2009, Akrapovič, PC, KN
- tomson
- Easy slider
- Příspěvky: 841
- Registrován: ned pro 02, 2007 17:14:27
- Bydliště: Frydlant nad Ostravici
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 750
Ano presne tak,,sel bych jedine do kocovka,.a ty jsi to potvrdil,,toz at to jezdi,,Luke288 píše:je to něco za něco, originál vejfuk na zedovi má naprosto děsnej zvuk a jak už jsem psal, vědět to co vím ted, koupím jen koncák akrapa a zvuk mám jak ted a bez problémů.
pavle dík za osvětu, ale do toho se fakt pouštět radši nebudu.
jdu ho provětrat
KAWASAKI Z750 GREEN 2007
Zatim se ucim tahat.a pak mozna.....
Zatim se ucim tahat.a pak mozna.....
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 750
Zkus zvětšit vůli na lanku spojky. Spojka mohla dostat záhul na brzdě. Brzdy - vyměnit kapalinu, odvzdušnit.Luke288 píše:takže, byl jsem si trochu zajezdit a spojka se odporoučela do věčných lovišť. nejdřív při řazení ze 4 na 5 v ostrým tempu jakoby vypadnul kvalt, přišlo mi to jak falešnej neutrál, nevěnoval jsem tomu pozornost. pak po třech svižných rozjezech prokluz jako prase na všechny převody, nejmarkantnější je to na ty těžší, tzn šestka nejhorší. spojka zabírá na posledních asi 2mm chodu páčky. tak tak jsem dojel domu a v pondělí servis.
a teď dotaz- zed je rok a dva měsíce starej, tzn stále v záruce (navíc mám prodlouženou warranty na 4 roky pro případ problémů). na co se připravit ze strany kawasaki (ani ne tak servisu, ale přímo výrobce). jak funguje záruka a spojka? čekám totiž, že se budou snažit to hodit na to, že s tím neumím jezdit apod. podotýkám, že za ten rok a kus má motorka najeto 7tis km, tzn skoro nic, okruhy nejezdím, sedím na ní v průměru 2-3dny v měsíci a trasy max 100-150km
další věc- vypozoroval jsem, že při opakovaném tvrdém brždění dost změknou brzy- řeší to pancéřový hadičky?
ZRX 1200 R
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 750
Kdyz není vůle na lávce, spojka klouže. Když nejde vule nastavit, je spojka v prdeli, nastavení vule je popsané v manuálu...
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye