Stránka 1 z 1

KLR dušení se při plném výkonu

Napsal: stř bře 05, 2008 23:01:27
od otajs
Prosím o radu Když jedu na mojí KLR na 5tku 130-140 začne mě střílet. A nebo na chvíli chcípne úplně. Dokud neuberu a nevzpamatuje se. Dělá to opravdu jen na pětku když je potřeba maximální výkon. Měl jsem rozdělanej karbec a vyčistil jsem ho. Byl teda zadělanej jak p..... hlavně trysky. Vzhledem k tomu že se mě zdá že čím míň je benálu v nádrži tím víc to dělá. Tak ještě podtlakovej ventil nádrže. Ale ten se zdá chodí v poho. Zejtra ještě zkusím vyndat vzduchovej filtr, ale v zimě jsem ho kontroloval a byl OK. Dneska jsem tam dal vyčištěnej karbec a dělalo to snad ještě víc :( když jsem to rozjel na 130 chvílu jela pak se zadusila až skoro chcípla zastavil sem dusilo se to a za pár sekund zas v poho. V hadičce benál byl mám jí průhlednou. Na ostatní rychlosti vše OK až do červenýho.
Svíčka je nová.
Dnes už mě byla zima tak jsem to zapíchl a odložil na zítra NESETKAL JSTE SE S TÍM NĚKDO ? :( :shock:

Napsal: stř bře 05, 2008 23:36:23
od KankX
to delalo Blance GSko kdyz ho drzela na dalnici 180km/h po chvili se to zacalo dusit az to zastavilo :-( do 160km/h to bylo v pohode. V servisu vsechno zkontrolovali, nic nenasli vse pry funguje jak ma a nedovedou si to vysvetlit, ale podle me muselo byt neco s ventilem na nadrzi nebo kolem toho. Kdyz jsem nechal kohout v poloze PRI tak jela jak z praku a nedelala to, kdyz jsem ho dal do polohy otevreno, tak zase 180km/h a zacala chcipat :-( tak jezdila Blanka trvale na PRI ;-)

zkusím

Napsal: čtv bře 06, 2008 08:19:01
od otajs
Zkusím dnes ještě vyhodit ten vzducháč a pak to píchnu ještě na pet láhev s benzínem(místo nádrže), ale to jsem zkoušel už před čištěním karbeců. :roll: :twisted:

Napsal: čtv bře 06, 2008 10:58:48
od Dak
No zkus se taky mrknout na bohatost směsi. Při maximálním výkonu většinou to střílení dělá chudá směs. Mrkni na svíčku, časování zapalování a bohatost směsi, pokud toto bude v pohodě tak ti to možná dělá odvzdušnění nádrže - vyčistit.

ovzdušnění

Napsal: čtv bře 06, 2008 13:19:41
od otajs
Jo Daku kurňa ovzdušnění nádrže mě nenapadlo to by na to vypadalo :idea: A bohatost směsi nevím jak na karbecu není nic čím by se dala štelovat ani jehla není seřizovatelná :wink:

Napsal: čtv bře 06, 2008 16:46:24
od Anti
Tohle mi dělala,když se mi po čištění kerburace přiškrtila hadička přívodu benzínu,takže bych také tipl na problémy s dodávkou paliva.Ať již vzpomínaný podtlakový ventil(zkus udělat jízdu bez víčka nádrže),nebo "někde nějaký bordel"...
Bohatost směsi je zespodu malý šroubek hned u příruby k hlavě,a jestli si dobře pamatuji,tak je to 1,5ot....Pokud to chceš přesně,dej vědět..

OK

Napsal: čtv bře 06, 2008 23:34:43
od otajs
Jo na tu směs mrknu ale dělal to ten podtlakovej ventil dal jsem tam jinej z kámošovýho mrtv´ho KZ550 a v poho :D

Napsal: pát bře 07, 2008 13:04:08
od Dak
Tím odvzdušněním nádrže sem samozřejmně nemyslel jako obys nádrž otevřel a zavřel, ale aby ses podíval na ten podtlakový ventil. Špatně napsáno a pochopeno. :roll:

Napsal: čtv kvě 08, 2008 21:52:21
od dworakmirek
když je plnej ceres tak před karburátorem nevznikne takovej podlak jako při volnoběbu se zavřenym šoupátkem a tak ten podltak zeslábne natolik,že seškrtí přívod do karburátoru :wink: (vyměna to řeší/la)