Stránka 1 z 1
Demontáž kol na ZRX
Napsal: sob bře 01, 2008 20:24:08
od milda
Nazdar chlapi,
dneska jsem chtěl měnit ty kotouče,ale nějak se mi nepodařilo sundat kola...
Možná vše dělám správně a jen to v pneuservisu festovně utáhli,ale raději jsem operaci přerušil a zeptám se...Však mi rádi poradíte,že?
Principielně se osy na kolech skládají ze dvou částí ,které je třeba povolit,což se mi zatím nepodařilo.Šrouby které drží osy-na zadním na každé straně kyvky jeden a vepředu na každé šavli dva,mám samozřejmě povolené.
Nepřehlíd jsem něco,co se má ještě povolit?Jakej postup máte vyzkoušenej?(dva imbusy proti sobě a např.jeden zajistit,povolit před nandáním na zvedák...)
Mám teorii,že to s utahováním přehnali.Jsou tam pravý závity?Abych to ještě neutahoval...
Na ten menší imbus ,co je z jedný strany kyvky mám jen malou golu,tak nevím ,jestli to s ní vůbec zmáknu...
Díky!!
Napsal: sob bře 01, 2008 20:38:38
od Pavel ZRX
Mildo, musíš zabrat! Závit je tam pravý.
Napsal: sob bře 01, 2008 20:45:20
od milda
A musím dvěma klíčema proti sobě?
Napsal: sob bře 01, 2008 21:56:03
od Pavel ZRX
Jo, jednu stranu podržíš, druhou povolíš.
Napsal: sob bře 01, 2008 22:00:20
od DoktorZRX
Pavel Kys píše:Jo, jednu stranu podržíš, druhou povolíš.
Je to tak a při povolování na to nasaď delší násadu třeba kus trubky

Napsal: ned bře 02, 2008 08:14:33
od Pavel ZRX
Pokud to fakt nejde, tak to zkus odklepnout vzduchem někde v servisu.
Napsal: ned bře 02, 2008 08:44:46
od milda
V pneuservisu měli velkou golu s dlouhou ráčnou,tak to tu druhou stranu s malou golou nebo jen imbusem nemám šanci udržet.
Když tam dám originál imbus z Kawa nářadí a to nejni žádnej šmejd

,
a zapřu ho,tak se ohejbá jako kráva.
Takže si půjčím ještě pořádnej nástroj na druhou stranu a ono se to určitě poddá!!
Napsal: ned bře 02, 2008 12:47:18
od KankX
jednou jsem to povoloval tak ze jsem si na jedne strane nechal utazeny ten "pojistny" sroub abych to nemusel drzet tou malou golou a tim velkym imbusem jsem na druhe strane poradne zabral... pak by to melo jit v pohode

Napsal: ned bře 02, 2008 18:26:54
od milda
KankX píše:jednou jsem to povoloval tak ze jsem si na jedne strane nechal utazeny ten "pojistny" sroub abych to nemusel drzet tou malou golou a tim velkym imbusem jsem na druhe strane poradne zabral... pak by to melo jit v pohode

Ano,přesně,jak říkáš jsem to udělal.Tímhle způsobem to jde o mnoho líp.
Akorát na zadku je matka z pravé strany(ale tam to nejde použít,pokud myslíš zadek,protože těmi pojistnými šrouby zaaretuješ jen ta bronzová excentr.pouzdra,ale osu kola ne) a na předku je matka obráceně-z levé strany(tudíž jsem nechal utaženou pravou stanu)
No a je to hotovo.....
Díky za podporu!!!
Napsal: pon bře 03, 2008 09:01:20
od KankX
milda píše:KankX píše:jednou jsem to povoloval tak ze jsem si na jedne strane nechal utazeny ten "pojistny" sroub abych to nemusel drzet tou malou golou a tim velkym imbusem jsem na druhe strane poradne zabral... pak by to melo jit v pohode

Ano,přesně,jak říkáš jsem to udělal.Tímhle způsobem to jde o mnoho líp.
Akorát na zadku je matka z pravé strany(ale tam to nejde použít,pokud myslíš zadek,protože těmi pojistnými šrouby zaaretuješ jen ta bronzová excentr.pouzdra,ale osu kola ne) a na předku je matka obráceně-z levé strany(tudíž jsem nechal utaženou pravou stanu)
No a je to hotovo.....
Díky za podporu!!!
myslel jsem predek... ten mi sel taky povolit blbe kvuli tomu malemu imbusu..., zadek mi sel v pohode

halvne ze jsi si poradil

Napsal: pon bře 03, 2008 09:56:50
od NRG
JJ, jak píšou ostatní, nechat utažený ty dva malý imbusy zespoda a pak to jde povolit krásně. Mám to tak i v manuálu.