Stránka 1 z 1

KLR600 stator

Napsal: pát úno 29, 2008 17:37:55
od Jandy
zdravim, mam dotaz, projevi se v necem,kdyz do KLR bez starteru dam stator z KLR se starterem?? u starteru je vice civek a rotor by mel byt stejny u obou typu. hlavne me zajima jestli se to projevi na startovani. dik za odpovedi

Napsal: pát úno 29, 2008 20:28:44
od Anti
Výměna statoru(vinutí) by neměla mít vliv.

Napsal: ned bře 02, 2008 20:28:40
od ws5
Zdravím.Stator možná pasuje,ale rotor NE!Teda ne s "kic" verze.Mám to vyzkoušený.Kic verze má kratší kužel,asi o centimetr(osazení pro start. věnec).Nevíte kolik by mělo dávat magneto na šlápnutí proudu? :?:

Napsal: ned bře 02, 2008 22:44:32
od Anti
Byla řeč o statoru,rotor je samozřejmě jiný...
Myslíš napětí cívek pro CDI?Kolem 20V.Nevím to přesně,měřil jsem na starterové verzi...

Napsal: pon bře 03, 2008 16:26:59
od Jandy
Jeste to upresnim, mam totiz v motoru bez starteru ,stator(civky) z motoru se starterem, k tomu i reg. napeti. davam dohromady elektriku, tak me zajimaji veskery detaily. jinak dik

Napsal: pon bře 03, 2008 20:22:12
od Anti
Je potřeba rozlišovat mezi jednofázovým a třífázovým vinutím.Podle toho co jsem četl,tak měli Kick starty jednofázové(dva žluté dráty)a starterovky třífázové(tři žluté dráty).Je potřeba to zohlednit a pořídit patřičné regulační relé...