Stránka 1 z 1

Ojetá gpz, na co si mam dát majzla?

Napsal: úte kvě 16, 2006 21:41:05
od Pítrs-gpz
Pozdrav pánbůůů. Před pár dněma sem si koupil gpz 500 (1995), najeto má asi 33000 (podle tachometru). Čet se že je to nezničitelná motorka, ale přece jenom nevíte o něčem na co bych si měl dát pozor, nebo co bych měl zkontrolovat. Mam podezdření na vytahanej primární řetěz. Ještě sem to asi nestačil odstrojit a umejt a prohlídnout. Ke všemu mi tam něco vrže :( , ale ještě sem nestih zjistit odkud to de, možná od řetězu, možná od motoru, nevim, chtěl bych to dát do servisu na kontrolu, ale nevim jestli na to budu mít prachy. Jo, nejsem nějakej motoamatér, takže mi nemusíte psát věci stylu, skontroluj olej a brzdovku... :wink: Dík za pomoc.

Re: Ojetá gpz, na co si mam dát majzla?

Napsal: ned kvě 21, 2006 23:13:20
od Bosik
Pítrs-gpz píše:Pozdrav pánbůůů. Před pár dněma sem si koupil gpz 500 (1995), najeto má asi 33000 (podle tachometru). Čet se že je to nezničitelná motorka, ale přece jenom nevíte o něčem na co bych si měl dát pozor, nebo co bych měl zkontrolovat. Mam podezdření na vytahanej primární řetěz. Ještě sem to asi nestačil odstrojit a umejt a prohlídnout. Ke všemu mi tam něco vrže :( , ale ještě sem nestih zjistit odkud to de, možná od řetězu, možná od motoru, nevim, chtěl bych to dát do servisu na kontrolu, ale nevim jestli na to budu mít prachy. Jo, nejsem nějakej motoamatér, takže mi nemusíte psát věci stylu, skontroluj olej a brzdovku... :wink: Dík za pomoc.
Ahoj chlape koupil sem si nedavno taky GPZ 500S konkretne 92rok US verze.Byla za dobrou cenu i s ladaky tak sem ji vzal i pres mirny rachot s motoru.Samozrejme byl vytahanej primarni retez tak sem si ho dal primo do kawy vymenit(vyrabi se jen original za 2800,-).Jinak bych rek ze je to bezproblemova motorka na to ze ma najeto 30tis mil tak motor slape vborne a chyta na prvni otoceni tepla nebo studena

Napsal: pon kvě 22, 2006 13:39:57
od Pítrs-gpz
Tak to je super, dík. Taky sem měl strach z rozvoďáku, ale motor přede jako kotě a de naprosto klidně a vyrovnaně, za studena startuje na první letnej dokyt startéru! Takže myslim že by měla bejt v pohodě! O víkendu sem ji totálně odstrojil, prohlíd, umyl, naleštil a vypadá to že je ještě v lepšim stavu než sem doufal! Takže ji do servisu dávat nebudu. A jak sem psal že tam něco skřípe, tak to bylo od nadrže, byl vypadlěj jeden silentblok a těma vybracema to vrzalo! Takže tenhle problém sem vyřešil, plánuju ještě vyměnit řetězovou sadu, olej a olej. filtr, brzdovku a už jenom jezdit a jezdit!

Napsal: pon kvě 22, 2006 18:49:56
od Bosik
To jsi na tom lip jak ja me zitra prijde ten primar tak budu muset pockat jeste tyden nez mi to vymeni a hura na srazy atd.Pokud ti vyslovene s motoru nerachoti tak to primar nebude.Jinak sekundarnbi prevod bych objednal u www.contra.cz maji docela dobre ceny myslim ze X krouzek Cz za 2000,- a nejaky japonsky 2800,- + rozeta a kolecko

Napsal: pon kvě 22, 2006 23:23:32
od volkswagen
www.contra.cz můžu jedině vřele doporučit. Pan Kreibich je taky motorkář, znám ho z GSX klubu, skutečně se vyzná. To povídání o řetězech co jsem sem kopíroval mi sepsal on :-)
Mmch dokonce mají tuším vlastní zázračné mazadlo na řetězy ;-)