Stránka 1 z 2
startovani?
Napsal: pát úno 22, 2008 07:10:42
od jurasek25
Ahoj,mam problem s mou KLRkou,nejde nastartovat starterem ,kdyz ji roztlacim bez problemu chytne ale starter asi nedokaze
roztocit motor do potrebnych otacek.Driv startovala bez problemu.Muze to byt dekompresor?Nebo co by to mohlo byt?Starter ma novy uhliky a je odzkousenej ze toci rychle a bez problemu.
JAk poznam ze je dekompresor nefunkcni?diky moc.
Re: startovani?
Napsal: pát úno 22, 2008 07:24:34
od MiMoZa
jurasek25 píše:.....
A jak jsi ten starter zkoušel,že jsi si tak jistej že točí rychle? Pokud jsi ho zkoušel jen tak venku bez zátěže, a startér se točí dobře,ještě to neznamená že je o.k. Pod zátěží může být vše jinak. Zkus pohledat nějakou opravnu na startéry,aleternátory a nechat si ho odzkoušet tam.
Jinak první asi zkus prohlédnout kabely ke startéru,jestli je dobrá kostra od baterky,atd..prostě běžný věci co se v tomhle připadě dělají...když to bude oki,tak bych nechal opravdu otestovat ten starter pod zátěží

Napsal: pát úno 22, 2008 19:03:37
od jurasek25
Jo testoval ho borec bez zateze.Zkusim tu kabelaz,kdyz nic tak budu zkouset dal.dikec
Napsal: sob úno 23, 2008 18:12:17
od Anti
To je divný,u KLR stačí ře ten starter točí.Mě to samé dělá akorát když déle stojí,je to něco v karburátoru.Zkus stříknout trochu benzínu do potrubí(do gumy co jde od karbecu k airboxu),pokud zablafá,tak je starter v pořádku a jde to na vrub karburátoru,pokud nic,tak je možná pomalej,a nestihne nabít budící cívky zapalování.
Napsal: pát úno 29, 2008 19:57:28
od jurasek25
zdar tak sem prekontroloval el.vedeni-ok,od baterky az po starter a furt nic.
Kdyz starter zacne tocit motorem tak otoci asi trikrat ..jak kdy..a pak se ozve celkem nechutnej zvuk
takovy tvrdy klapnuti dost halasity akonec atarter stoji , staci kousek motor posunout start pakou (staci opravdu jen kousicek)
a starter opet zacne tocit ,zase tak 3...4...5 celejch ciklu a zase bum cvak a stoji .
nevite co by to mohlo bejt?co volnobezka?uz fakt nevim.dik
Napsal: pát úno 29, 2008 20:24:32
od Anti
Starter musí točit furt.Ta rána může být zápal který ten pomalu jdoucí přemůže-klika se nepřevalí a kopne do protisměru.Nebo se ti tam něco kousne,ale spíš bych typoval to první.Někde máš problém,starter musí točit svižně a klidně i několik minut(s přestávkami)
Měl by ses kouknout na starter(uhlíky) nebo startovací relé.Zkus natáhnout kabel od baterky přímo ke starteru,nebo to relé přemosti,nebo na tom relá jen odšroubuj jeden kontakt a přilož na druhý....
Napsal: pon srp 11, 2008 21:55:11
od panacea
jen takovej postřeh - motorku můžu startovat jen když nemačkám spojku, jakmile je vymačknutá netočí startér. Prý je to dáno tím, aby tam náhodou nebyla rychlost a motorka neujela...když spojku nemačkám, startér točí a startuje.
Jedná se o ZX7R 1996, má to tak být, nebo to je úprava od kutila? Nějak si pamatuji na startování s vymáčknutou spojkou...
Napsal: pon srp 11, 2008 22:15:00
od Matyband
panacea píše:jen takovej postřeh - motorku můžu startovat jen když nemačkám spojku, jakmile je vymačknutá netočí startér. Prý je to dáno tím, aby tam náhodou nebyla rychlost a motorka neujela...když spojku nemačkám, startér točí a startuje.
Jedná se o ZX7R 1996, má to tak být, nebo to je úprava od kutila? Nějak si pamatuji na startování s vymáčknutou spojkou...
No v autoskole sme musely startovat vzdy se sepnutou spojkou!!!! no a to ze bez spojky to bude nejakej zert ne?? skus to se spojkou nemuze se absolutne nic stat!!! no a k tomu starteru ( co treba skusit jinou baterku??? nebo ji jen nabit!! je to primitivni ale rek bych jestli ten starter utoci jenom tak malo otacek tak je malo stavy ne????)

Napsal: pon srp 11, 2008 22:32:52
od panacea
..přeci bez vymáčknuté spojky je nárok na baterii větší, točí i s převodovkou! a baterie to utáhne a natočí. Baterie je vcelku nová i nabitá. Jen jsem se chtěl zeptat jak to je. Myslel jsem si, že to je blbost. Zejtra to zkusím se spojkou, ale mám tuch, že mi právě s ní nešlo - startér nereagoval, asi špatně zapojený kabel????
Napsal: pon srp 11, 2008 23:41:23
od Anti
Jedná se o tzv. trojitou ochranu-neutrál,spojka,stojánek.Nastartuješ s neutrálem,ale když máš stojánek vyklopený a pustíš spojku,mělo by to zdechnout.Pokud nemáš neutrál a zmáčknutou spojku,starter netočí,nenastartuješ.Je to standardní způsob montovaný na motorky...
Napsal: úte srp 12, 2008 08:37:07
od Matyband
panacea píše:..přeci bez vymáčknuté spojky je nárok na baterii větší, točí i s převodovkou! a baterie to utáhne a natočí. Baterie je vcelku nová i nabitá. Jen jsem se chtěl zeptat jak to je. Myslel jsem si, že to je blbost. Zejtra to zkusím se spojkou, ale mám tuch, že mi právě s ní nešlo - startér nereagoval, asi špatně zapojený kabel????
Hele s tou baterkou sem to nemyslel na tebe! to bylo na juraska25:D
no a to jak rika anti to je svata a uz zavedena pravda:)
Napsal: úte srp 12, 2008 17:39:17
od zaky
Může to být podle mě i dekompresor, mě na něm chybí pružinka a občas to taky zazlobí.
Napsal: úte srp 12, 2008 18:59:04
od panacea
tak jsem to dneska vyzkoušel a bylo to tak:
- stojánek zaklapnut v rámu
- spojka vymačklá, neutrál a startér NIC ! jen něco jakoby bzučelo dole u alternátoru nebo u paliv. čerpadla, ale vůbec to netočí.
jakmile jsem spojku pustil, motor ihned naskočil (startér ihned točil). Tak to teda nechápu...buď s e v ní přede mnou někdo vrtal a nějak to prohodil, nebo nevím...každopádně to bude někde v elektrice, ale jak by to ten dotyčnej odšéfoval, když se to točí kolem spojky a ta je hydraulická a nevím o tom, že by u ní byl nějakej spínač...zda je vypnutá či ne.
Nějaké nápady ???
Napsal: úte srp 12, 2008 20:56:09
od Anti
Zaujímavé,mělo by to být naopak....Možná se v tom hrabal,nebo se jedná o "místní odlišnost"...Zatím mě nic nenapadá...
Napsal: úte srp 12, 2008 21:23:41
od Jirka_Z
Taky me nic nenapada - cidlo podle me na zmacknutou spojku by tam nekde byt, ale melo protoze treba u ty moji kdyz tam mam rychlost tak starter nic... kdyz ji tam mam a zmacknu spojku tak nastartuju....