Stránka 1 z 1
74Kw?
Napsal: čtv úno 14, 2008 22:55:20
od lor.m
Asi se probralo kdeco ale jak poznat tak rychle jestli je ta zx9 otevřená?Nevíta ja k se dá otevřít?Na čem je seškrcená?Mám totiž 94.
Dík za odpověd

Napsal: pát úno 15, 2008 03:51:05
od misak39
Nejlíp z origo dokladů-jak psal jinde Doktor, pro Francii a Německo se dělaly v jinejch výkonovejch verzích... Tolik to asi nepotáhne, takže by to snad poznal někdo s devítkou v plným výkonu, a otevřít ji zřejmě nebude nic lacinýho

Napsal: pát úno 15, 2008 11:16:23
od Honza-Zed
Pokud zjistis bezpecne z jakeho statu pochazi, tak se da odvodit jak na tom bude...
Vykon bych zjistil podle maximalky.... Pokud nepojede pres cca 270km/h, tak je skrcena....
Napsal: pát úno 15, 2008 19:38:04
od DoktorZRX
Honza-Zed píše:Pokud zjistis bezpecne z jakeho statu pochazi, tak se da odvodit jak na tom bude...
Vykon bych zjistil podle maximalky.... Pokud nepojede pres cca 270km/h, tak je skrcena....
To nebude řešení s tím státem. Odškrcovalo se i ve Francii i Německu

Ta maximálka snad, přes 220 by jít neměla. Ale s tou rychlostí opatrně

Napsal: pát úno 15, 2008 19:51:51
od Honza-Zed
DoktorZRX píše:Honza-Zed píše:Pokud zjistis bezpecne z jakeho statu pochazi, tak se da odvodit jak na tom bude...
Vykon bych zjistil podle maximalky.... Pokud nepojede pres cca 270km/h, tak je skrcena....
To nebude řešení s tím státem. Odškrcovalo se i ve Francii i Německu

Ta maximálka snad, přes 220 by jít neměla. Ale s tou rychlostí opatrně

Jasny, ale urcite voditko by to mohlo byt...
U tak ,,stare" motorky a nekolika ceskych majitelu, bych se nebal, ze by motorka byla skrcena... Kazdy chce mit co nejvic koni...
Napsal: pát úno 15, 2008 22:45:00
od lor.m
ZX9 je před 5 lety ze švýcarska
Napsal: pon úno 18, 2008 08:48:39
od NRG
Švýcaři mají vůbec nejtrvrdší omezení v Evropě - všechny motorky mají (nebo alespoň donedávna měly) max. 55 kW (75 k). Jinak škrcení se nejsnadněji zjistí podle maximálky.
šoupě
Napsal: stř bře 05, 2008 23:14:52
od otajs
Já jí měl taky r.v.94 a v tp jsem měl psanejch seškrcenejch na 100koní hodně se prodávali v německu a rakousku. Bylo to to první co jsem hned zjištoval a je to čistě jen mechanicky na šoupěti je umělý osazení že nejde na maximum v servisu povídali že se to dá sjet třeba na soustruhu a je to.
Hlavně to nedávej do servisu třeba značkovýho tam to vyměňujou kus za kus a chcou za to šílený prachy někde na motorkářích se to kdysi už řešilo.

Napsal: stř bře 05, 2008 23:25:28
od MMKS
sorry za OT, nechci zbytečně rýpat, ale proč dvě témata na stejný dotaz?