Stránka 1 z 2

Jakej hever do dílny

Napsal: ned úno 10, 2008 22:10:56
od Doctor
Lidičky určitě s tím máte zkušenost, co by jste poradili za hever resp. kterej z těhle vyobrazenejch si myslíte že stojí za to koupit tak aby byl použitelněj na jakékoliv moto. Díky za odpovědi. Jirka
Obrázek
Nosnost 360 kg. Min. výška v dolní poloze 220 mm, zdvih 820 mm, bezpečnostní mechanická aretace v polohách zdvihu 445 – 610 – 730 mm, možnost změny rozchodu řiditelných kol 550 a 750 mm, rozvor pojezdových kol 930 mm, užitečná šířka plošiny 460 mm (vnější 490 mm), délka základní plošiny 1 345 mm, délka odnímatelné přídavné plošiny 400 mm + nájezd 450 mm, rozsah upínání přední pneu 50 – 150 mm. Upínací svorky – rozchod 450 mm, jejich vzdálenost od čela plošiny 460 a 850 mm.


Obrázek
Nosnost: 455 kg
Pracovní rozsah: 105 – 472 mm

Napsal: ned úno 10, 2008 22:14:47
od Koren
jooooo, tak to netušíím :-)

Napsal: ned úno 10, 2008 22:53:32
od misak39
ten šedej je na krosky a podobný stroje s odhaleným spodkem, silnici s tím bez odstrojení nezvedneš, jeví se mi lepší červenej... Ale můj náror není relevantní, bo u Tebe asi nikdá nezaparkuju

Napsal: ned úno 10, 2008 23:12:29
od Doctor
misak39 píše:ten šedej je na krosky a podobný stroje s odhaleným spodkem, silnici s tím bez odstrojení nezvedneš, jeví se mi lepší červenej... Ale můj náror není relevantní, bo u Tebe asi nikdá nezaparkuju
jjj máš recht, ale se ptám protože sám netuším já si pod vlastní mašinu nacpu kebuli když tam potřebuju vidět nebo něco dělat, ale pro lidi na dílnu potřebuji nějakej komfort

Napsal: ned úno 10, 2008 23:28:08
od Honza-Zed
Urcite ber cervenej... Das na nej skoro vsechno na dvou kolech a bude lepsi na opravu...

Jak rekl Mysak, na sediveho nedas nic krome s ramem vedenym pod motorem....

Pak je tu otazka financi... Cerveny bude financne narocnejsi....

Napsal: pon úno 11, 2008 08:39:22
od NRG
Taky bych bral ten červenej.

Napsal: pon úno 11, 2008 08:51:42
od marek
Není o čem přemýšlet, ten šedý je opravdu jenom na krosky. Ekvivalent toho červeného jsem si dělal do dílny taky (jenom nemá zdvih v takovém rozsahu), a je to naprosto k nezaplacení, žádné válení pod motorkou, všechno hezky po ruce. . . a čím větší tím lepší.

Napsal: pon úno 11, 2008 10:24:13
od Doctor
Moc díky všem za info, sice stojí 10tis, ale je to potřeba, nejen pro mně ale i pro parkující co si budou potřebovat něco poopravit. Jen to nebude hned musí se na něj nejdřív vydělat.

Napsal: pon úno 11, 2008 13:08:09
od MICHALIS TSIOLAS
Ja taky pripojim svuj nazor, snad jeste neni pozde. Tady jezdi mraky motek a je tady taky mraky motoservisu. Vsechny maji hever jako plochu kam se motkou najede, jeste jsem tu nikde nevidel hever pod motor. Pak je jeste hever jako plocha, stejny jako na fotografii s tim, ze se da odmontovat cast plochy na ktere je zadni kolo a to proto, aby se dalo odmontovat zadni kolo motorek s kardanem. Takze muj nazor, pokud se chces zabyvat i servisem atd, plosny hever s odklopnou plochou pod zadnim kolem, urcite se ti ta investice casem amortizuje, protoze motky s kardanem taky obcas potrebuji prezout nebo vymenit dusi. Tos tak.

Napsal: pon úno 11, 2008 21:42:25
od Doctor
no servis jako tžakový dělám jen v rámci údržby a přípravy na jízdu, jinak děláme jen renovace, ten hever chci pro lidi co u mně budou parkovat a budou si chtít sami občas něco opravit, já to využiji taky ale minimálně, přesto díky za názor.

Ten popisovanej hever jsem našel, ale cenově je to už pomalu jak hever na auto :( navíc bohužel je takovej hever stejně dobrej jen na mašiny, na kterých si majitel neodmontoval velkej stojan, což lidi dělají dost často, bohužel

Napsal: úte úno 12, 2008 13:46:02
od MICHALIS TSIOLAS
Mrkni na mojí motku a uvidíš, že neměla velkej stojan ani z výroby a právě na takovým heveru se měnily obě pneu. Jinak pro účely který popisuješ bude určitě to nejhlavnější kriterium cena. Možná že by se naopak tím pádem hodil spíš ten pod motor protože ho bude používat víc lidí a je mobilní (já jsem si takový hever koupil právě za účelem menších zásahů doma a přišel na 60 eur).

Napsal: úte úno 12, 2008 14:55:20
od Doctor
MICHALIS TSIOLAS píše:Mrkni na mojí motku a uvidíš, že neměla velkej stojan ani z výroby a právě na takovým heveru se měnily obě pneu. Jinak pro účely který popisuješ bude určitě to nejhlavnější kriterium cena. Možná že by se naopak tím pádem hodil spíš ten pod motor protože ho bude používat víc lidí a je mobilní (já jsem si takový hever koupil právě za účelem menších zásahů doma a přišel na 60 eur).
jo jasně, ale kolik motorek má odhalenej motor aby se daly zvedat tím co máš ty, řešil jsem to právě proto abych byl schopen vyjít vstříc všem, na ten velkej namontuju do prostředka panenku s konstrukcí na motor aby se daly zvedat ještě za něj a asi to bude nejlepší řešení, panenka 2T stojí 500,- a konstrukci vyrobím sám ze zbytků matroše co mám, co ty na to.

Napsal: úte úno 12, 2008 16:34:23
od MICHALIS TSIOLAS
Myslím, že už jsou všechny možnosti vytěsněný, nemám co dodat :thumbleft:

Napsal: úte úno 12, 2008 18:09:47
od Doctor
MICHALIS TSIOLAS píše:Myslím, že už jsou všechny možnosti vytěsněný, nemám co dodat :thumbleft:
no díky, jsem k tomuhle řešení došel díky Vám takže díky moc všem

Napsal: úte úno 12, 2008 23:59:45
od Doctor
jo ještě taková drobnost, mám kamaráda co dělá v Yamaze, a je vcelku schopnej, předpokládám že si u mně na dílně bude občas přivydělávat, takže tam bude i člověk co novejm mašinám hoví víc jak já, já jsem spíš přes ty veterány, akorát že musím počkat až domarodí, sejmuli ho policajti z mašiny ale bylo to naštěstí jejich vina, chápu že je to jiná značka co on dělá, ale myslím že důležitější je jak dělá a já myslím že dost dobře