Stránka 1 z 2
Tuhá spojkovová páčka
Napsal: sob úno 09, 2008 23:05:44
od Chip
Ahoj kamarádi,
mám problém, i přes provedený celozimní servis se mi nepodařilo vyřešit jeden problém a to, že mám velmi tuhou spojku. Když mačkám spojkovou páčku tak je to slušná posilovna a dnes jsem najel cca 50 km a měl jsem toho plnou ruku tak, že jsem to musel vzdát. Lanko jsem kontrololoval a to běhá v pouzdře v pohodě. I spojka funguje dobře. Dovnitř jsem se teda nekoukal, ale nevykazuje žádné abnormality. Napadlo mě jestli nemám přiliš tuhé vratné pérko u spojky, a tak bych stím potřeboval poradit. Spojka byla tuhá už když jsem si motku nechal přivést a tak nevím. Mám ZX 636 R Ninja 2003. Díky předem za rady co stím.

Napsal: sob úno 09, 2008 23:13:43
od Honza-Zed
U modelu 04 co jezdim, jde taky velice ztezka packa spojky... Po 100km citim naposilovanou ruku....
Bud mame obe dve vadny, nebo zacni chodit do posilovny...

Napsal: ned úno 10, 2008 07:35:19
od Maverick
Začni posilovat ruce-jak říkal Honza- já mám stejný problém. Nebo že by to byly už 3 vadný

Napsal: ned úno 10, 2008 11:13:53
od Dak
Tak nevím. Zkuste zkontrolovat a promazat jak lanka tak páčky a taky omrkněte jestli není bovden někde "přiškrcený" nebo moc ohnutý. Dál nevím. Toš tak
Napsal: ned úno 10, 2008 12:51:52
od Maverick
já myslím , že to je typem spojky použitým u tohoto modelu.

Napsal: ned úno 10, 2008 18:59:22
od Jana Kawa
zajímavý téma, zrovna včera jsem říkala Vláďovi, že by stím chtělo něco udělat, že se mi nechtělo ani řadit, nějak jsme zlenivěli přes zimu
Napsal: ned úno 10, 2008 20:58:23
od Chip
Jak to tak pozoruju tak to asi bude tím tipem spojky. A já budu možná mít konečně zápěstí jako pepek námořník

Napsal: ned úno 10, 2008 22:05:49
od Koren
Napsal: pon úno 11, 2008 10:59:44
od Jana Kawa
kawa skůtry nedělá, takže to neklapne

Napsal: pon úno 11, 2008 11:11:23
od NRG
Jak říká Dak, promazat a zkontrolovat lanko, jinak se s tím asi nic nenadělá. I když mě teď napadlo, že jsem někde četl, že na novějších motorkách jsou lanka vedený v bowdenech s teflonovou vložkou a že ty se naopak mazat nesmí.
Napsal: pon úno 11, 2008 11:40:38
od volkswagen
Jana Kawa píše:kawa skůtry nedělá, takže to neklapne

Dělá
Napsal: pon úno 11, 2008 12:53:39
od Zubr
Napsal: pon úno 11, 2008 13:05:12
od KankX
co to mate za motorky, to snad ani nemuzou byt KAWY

... muj Rexik jde uplne z lehonka, normalne prstenickem jako prd. Faktem je ze na Zetku mam co delat abych tu packu zmackl celou rukou, kdyz pak skocim na Rexika tak pri prvnim zmacknuti se leknu ze se mi pretrhlo lanko jak to jde lehce, ze by byl ten rozdil v tom ze na Rexovi je spojka kapalinova???
Napsal: pon úno 11, 2008 13:18:13
od Zubr
Tužší spojka u supersportů, je daň za nižší hmot= méně lamel menšího průměru, které potřebují silnější pružiny, REXův motor je od přírody cesťák, na hmotnost a setrvačné hmoty se nehraje a samozřejmě je hydraulika o chlup lepší.

Ale abych pravdu řekl, spojka u ZX-9R jde skutečně pořád velmi lehce, oproti jiným mašinám.

Napsal: pon úno 11, 2008 13:44:30
od Koren
Noo joo... jsem na tom stejně s KankX... jde mi to lehounce...

ale tak naháč typu er-5 není žádnej závoďák...

já jsem totiž stavěnej na to pohodlný cestování, kolem 90-130KM/h... a jsem spokojenej...
