Stránka 1 z 1

Kawa ZX9R rv.2002...... do 2500 otacek jede na tri valce

Napsal: pon úno 04, 2008 11:58:45
od kalupko
Ahoj kawapanstvo....mam takovej malej problem. Masina mi tahne na tri valce do tech 2500 otacek, pak se to rozbehne a jede uplne normalne bez skubnuti, uplne hladce. Premejslim jestli to nebude svickama, no mate me jedna vec. Kdyz dojizdim treba do krizovatky, podrazuju a zastavim, jeste par sekund bezi motor na vsechny ctyri valce, pak jeden zacne vynechavat.
Delalo to uz nekomu? Jsem z toho na nervy :(

Napsal: pon úno 04, 2008 15:29:24
od MMKS
buď svíčky (zkus je prohodit a pak rukou zjitsti podle svodů jestli vynechává furt stejný), nebo slabá baterka, nebo špatně dobíjí.

Napsal: pon úno 04, 2008 16:02:29
od Zubr
Tohle už jsem řešil a dělal to ucpaný vzdušník pro volnoběžnou směs. Svíčka to nebude určitě, ale svíčky budeš muset vyndat aby jsi zjistil kterej karburátor to způsobuje. Takže jedna s těch svíček bude mít jinou barvu a nebo bude úplně začazená(černá), tak si zapamatuj z kterého válce jsi ji vyndal a na jeho karburátoru hledej závadu. Na tom obrázku jsem ti zakroužkoval kde ty vzdušníky najdeš, jsou to jakoby trubičky vedoucí dovnitř karburátoru, tak si do nich posviť baterkou, možná do nich nebude dobře vidět a budeš muset sundat ty nasávací hrdla. Dej vědět jak to dopadlo, když tak budeme pátrat dál. Čus Tom

Jinak obrázek je z modelu ZX-9R 98-99, a jsou to vstupy do karburátorů po odmontování air boxu. Většinou tam vlítne nějakej bordel muška a pod.. Většinou po čištění filtru se do prostoru za filtrem dostanou nějaká smítka a pokud je motor nesežere a zapadnou za ty hrdla, tak tam skáčou tak dlouho, až je v cucne ten vzdušník. :D



Obrázek

Napsal: stř úno 06, 2008 07:38:24
od kalupko
Dekuju panove, zkusim patrat od nejjednoduchsich veci, doufam ze to bude jen naka prkotina.....jinak ta masina ma najeto jen 9000km, svicky tam budou jeste original, baterka taky.......
Jeste mam otazku pac nemam manual....Po kolika se meni svice?

Napsal: stř úno 06, 2008 17:44:46
od DoktorZRX
kalupko píše:Dekuju panove, zkusim patrat od nejjednoduchsich veci, doufam ze to bude jen naka prkotina.....jinak ta masina ma najeto jen 9000km, svicky tam budou jeste original, baterka taky.......
Jeste mam otazku pac nemam manual....Po kolika se meni svice?
Pro klid duše vždy na začátku sezony, většina po 24000 a někdo je mění až zůstane stát v noci na opuštěné silnici v lese :)

Napsal: čtv úno 07, 2008 19:35:19
od kalupko
Tak sem to dnes rozebral, vse zkontroloval a prisel na jednu vec....svicka tretiho valce byla uplne zalita benzinem, zvysne tri bylii suche, barvu idealne. Pak sem se podival na karburatory a prave ten treti karbik nejak moc zalejval benzinem.....jak sem zvedal prstem supatko, z kominku jehly pumpoval benzin ven. Co s tim? Asi to rozeberu a skouknu jestli neni neco ucpane. Nebo mate konkretnej napad co by to mohlo v tom karbiku bejt?

sory za cestinu, sem Slovak tak se snazim :D

Napsal: čtv úno 07, 2008 19:40:09
od Anti
Pokud z něj chčije benzín,tak ti asi nezavírá jehla.Většinou to dělá bordel v benzínu.Mě to naposled udělal kousíček benzínové hadičky....

Napsal: čtv úno 07, 2008 21:09:47
od MMKS
a můžete prosím někdo přesně popsat co s tím. Spraví se to samo, tím, že se ten bordel nějak vyplaví, nebo vybracema? Neob se musí nějak (Jak?) rozdělat a vyčistit. Připomíná mě to můj problém, ale myslel jsem že je to způsobené z druhé strany, teda že benzín se nespaluju kvůli špatné svíčce a ne že svíčka je mokrá kvůli přebitku benzínu. Z karbece mě tehdy taky při stání odkapaválo.

PS: Sorry, že jsem se vtěrknul, ale možná mám to samé.

Napsal: čtv úno 07, 2008 21:48:26
od kalupko
Tak to skúsim rozobrať, prečistiť a zase zložiť......som zvedavý čo nájdem.

Napsal: pát úno 08, 2008 16:39:58
od Anti
Nejjistější je si dát tu práci,sundat karburátor,odšroubovat plovákovou komoru,vyklepnout osičku plováku,oddělat plovák,vytáhnout jehlu a přívod paliva profouknout.Něco se spraví samo-občas stačí poklepání na plovákovou komoru,ale pokud je to větší pevná částiče,musíš to vytáhnout.Je lepší se do toho podívat,alespoň si můžeš vyzkoušet správnou funkci(jestli jehla zavírá a těsní).

Napsal: pát úno 08, 2008 16:46:40
od MMKS
děkuju, ale zalekl jsem se už jen sundání airboxu, takže dokud mě to nikdo neukáže jak na to, tak se do toho nepustím. Ale jsem aspoň zase o něco moudřejší

Napsal: pát úno 08, 2008 16:59:58
od Anti
Není zač...
Pokud by jsi měl dostatek místa pod karburátory,tak by stačilo odšroubovat jen tu plovákovou komoru-čtyři šroubky co drží víčko.Není to nic složitého.Zkusím najít nějaký obrázek...

Napsal: pát úno 22, 2008 11:59:33
od kalupko
Nazdarek....taze zavada se mi podarila konecne odstranit, uz to fakci na vsechny ctyri bez problemu. problem byl v tom, ze mi nezaviral jehlovy ventil plavaku na tretim karbecu, cimz ho porad zachlastavalo, hlavne v nizsich otackach a na volnobeh, kdy nestihalo to mnozstvi paliva spalovat. Dekuju za rady a preju mnoho stastnych kilaku :D

Napsal: pát úno 22, 2008 12:37:56
od Lech
Jako v pohádce..všechno má dobrý konec. :) Jo když je člověk šikovnej a má kdo poradit tak je to paráda.
A to je to ,oč tu mimo jiné v klubu běží. :supz:
..teda mimo víkendových chlastaček. :partyman: :lol: