Stránka 1 z 1
Kawasaki nestartuje zx6r jiskra uz je???
Napsal: stř led 23, 2008 17:06:30
od Zeli
Re: Kawasaki nestartuje zx6r jiskra uz je???
Napsal: stř led 23, 2008 19:34:33
od 666S999
Máš otočenej kotout na nádrži správně? dej plný sytič a nabij baterku a startuj...chytne! vydrž!Hnavně nechmatej na plyn!
Napsal: stř led 23, 2008 20:59:49
od Dak
Pokud ti to hází jiskru a čerpadlo jde tak startuj a startuj páč čerpadlo čerpá jen když se motor "točí". Jediné co by ještě mohlo zapříčinit, že benzín nepůjde do karbců je zasraný filtr benzínu. Toš tak
Napsal: stř led 23, 2008 22:21:22
od Zubr
Tutově ucpané trysky v karburátorech. Velmi typická závada. Když už je člověk línej zazimovávat jako já, tak by měl udělat, alespoň dvě věci, vypustit benzín s plovákových komor karburátorů a odpojit mínus od baterie. Ve studené garáži je dobré dotankovat plnou nádrž a baterku vzít někam kde nemrzne.
Jestliže stejně jako já neuznáváte časté startování během zimy, je vypuštění karburátoru naprostá nutnost, už po dvou měsících odstávky totiž dochází, při postupném odpařování těkavých složek benzínu, k postupnému rozkladu. Tím se v plovákových komorách vytvoří, takový jako hustý kal, který dokáže ucpat trysky, zvláště při prvním startu ho motor do těch trysek nasaje. I když čerstvý benzín tento kal částečně rozředí, tak ale trysky neuvolní. Rozborka, zborka je nevyhnutelná.
Pokud poctivě vypouštíte, tak i po půlroční odstávce je nastartování otázkou chvíle, než se naplní karburátory.

Napsal: stř led 23, 2008 23:46:57
od KankX
Zubr píše:Tutově ucpané trysky v karburátorech. Velmi typická závada. Když už je člověk línej zazimovávat jako já, tak by měl udělat, alespoň dvě věci, vypustit benzín s plovákových komor karburátorů a odpojit mínus od baterie. Ve studené garáži je dobré dotankovat plnou nádrž a baterku vzít někam kde nemrzne.
Jestliže stejně jako já neuznáváte časté startování během zimy, je vypuštění karburátoru naprostá nutnost, už po dvou měsících odstávky totiž dochází, při postupném odpařování těkavých složek benzínu, k postupnému rozkladu. Tím se v plovákových komorách vytvoří, takový jako hustý kal, který dokáže ucpat trysky, zvláště při prvním startu ho motor do těch trysek nasaje. I když čerstvý benzín tento kal částečně rozředí, tak ale trysky neuvolní. Rozborka, zborka je nevyhnutelná.
Pokud poctivě vypouštíte, tak i po půlroční odstávce je nastartování otázkou chvíle, než se naplní karburátory.

ty me uplne desis

za X let zazimovani motorky jsem v zivote nic nevypoustel a motorku od listopadu do brezna nikdy nestartoval, nic nodpojoval. Zatim kazdy rok jsem v Breznu prisel k motorce, stiskl starter a po cca 10-15 vterinach startovani vzdycky normalne nabehla... tak tedy nevim, asi mam kouzelne motorky

( jo mozna je to tim ze mi teplota v garazi nikdy neklesa pod cca 14stC )
Napsal: čtv led 24, 2008 16:29:46
od Anti
ZAZIMOVÁVAT???To je sprosté slovo?
Pošli trochu benzínu do válců.Buď si nasaje sama,nebo musíš do karburace.KLR to dělá taky,potvora.Po týdnu na otočení,po čtrnácti dnech ani ho...Ale jak ji pomůžu,tak no problém.A to nemá čerpadlo,a kouhout mám furt otevřenej,takže o vyschnutí karburace nemůže být řeč...
Napsal: pát led 25, 2008 15:59:57
od Zeli
A ty trysky v karburatoru jsou kde prosim kdyz sundam nadrz filtr tak je na karbecich jeste cerny plast ale uz vydim do nich .A ten mam taky asi sundat vid???jsou to jaky sroubky zlaty???a daj si ta karburatory jeste nejak vypustit aby tam nebyl ten stary benzin???? Diky Zeli
Napsal: pát led 25, 2008 16:40:17
od Anti
Když sundáš filtr a vidíš do karburace,tak tam vstříkni trochu benzínu(kapátkem,stříkačkou) a zatoč.Měla by blafnout,a buď se chytí,nebo musíš dovnitř.Trysky jsou v plovákové komoře,což je taková "misečka"-nejspodnější díl karburace.Tam by jsi měl najít i šroubky na odkalení(vypuštění) benzínu.Přesnější info ti dá nějaký majitel víceválcu,třeba Zubr.
Vypuštění-odkalení by také mohlo pomoct.