Stránka 1 z 1

Rozeta na Z750

Napsal: stř led 16, 2008 10:22:59
od PeťasZ750
Ahojte!

neřešili jste prosím někdo výměnu řetězové rozety na Z750 na 45 zubů (nebo víc :roll: )?

Jelikož se mi blíží výměna řetězu, chtěl bych si dát na rozetu o 2 zuby navíc, ale víc než standardních 43 zubů jsem v žádné nabídce nenašel, takže asi jediná možnost bude výroba?

Takže kde, jakou a za kolik?

Napsal: stř led 16, 2008 10:31:36
od volkswagen
Prdlajs :-) Zajeď do hradce k Havrdovi a on ti už něco poradí ;-)

Napsal: stř led 16, 2008 11:29:59
od Kuba
rozetu jakou si jen můžeš přát najdeš u beran tuning (stealth, super sprox)

Napsal: stř led 16, 2008 11:30:45
od PeťasZ750
U Havrdy servisuju (a nemůžu si na nic stěžovat :wink: ), takže zajít tam jsem bral taky jako možnost, ale nejdřív jsem chtěl mít nějakej přehled co a jak.

Re: Rozeta na Z750

Napsal: stř led 16, 2008 11:46:41
od Zubr
PeťasZ750 píše:Ahojte!

neřešili jste prosím někdo výměnu řetězové rozety na Z750 na 45 zubů (nebo víc :roll: )?

Jelikož se mi blíží výměna řetězu, chtěl bych si dát na rozetu o 2 zuby navíc, ale víc než standardních 43 zubů jsem v žádné nabídce nenašel, takže asi jediná možnost bude výroba?

Takže kde, jakou a za kolik?
Myslím, že by bylo, vhodnější změnit pastorek z 15 na 14 zubů a rozetu z 43 na 44. Tím by ti měl odpadnou problém z délkou řetězu. Max. teoretické rychlosti jsou, také velmi rozumné 1.st=103km/h, 2.=136, 3.=170, 4=198, 5.=220, 6.=241 vše při 12000 ot./min. viz: http://www.gearingcommander.com/

Pokud dáš o dva zuby na rozetě víc, tak budeš muset dát delší řetěz. A pokud dáš o jeden zub menší pastorek, tak se dostaneš s napínákama řetězu, až za polovinu jejich rozsahu. Takže převod 14/44, by měl být rozumný kompromis s použitím standardní délky řetězu.

Jinak převod 14/44=3.142 odpovídá převodu 15/47=3.133

Na stránkách http://www.motoretezy.cz/ si můžeš objednat sadu na svůj stroj a do poznámky v objednávce stačí uvést změnu počtu zubů na řetězových kolech. Já jsem si to objednal stejným způsobem a nebyl žádný problém.

Napsal: stř led 16, 2008 13:00:43
od PeťasZ750
Zubr> Dík za tip!
14/44 se mi zdá už docela hodně, ale je fakt, že se zas nezmění délka řetězu, u 15/45 by se vdálenost zkrátila o necelejch 8,5 mm, což by asi šlo i bez změny délky řetězu, protože napínák byl v půlce i u novýho řetězu. No, popřemýšlím o tom a kdyžtak zkusím Havrdu co vymyslí on - no to zas bude :D

Napsal: čtv led 17, 2008 00:09:06
od Pavel ZRX
Lukášek má na ZXR 750 14- 45. Původně tam byl převod 15-45, ťeď chce měnit rozetu a řetěz, zdá se, že varianta 14-44 bude pro jeho motorku optimální.

Napsal jsem to zbytečně a z cesty, až teď jsem si všiml, že se tu jedná o rozetě na Z 750 a ne ZXR 750. Sory.

Napsal: čtv led 17, 2008 00:33:05
od Zubr
PeťasZ750 píše:Zubr> Dík za tip!
14/44 se mi zdá už docela hodně, ale je fakt, že se zas nezmění délka řetězu, u 15/45 by se vdálenost zkrátila o necelejch 8,5 mm, což by asi šlo i bez změny délky řetězu, protože napínák byl v půlce i u novýho řetězu. No, popřemýšlím o tom a kdyžtak zkusím Havrdu co vymyslí on - no to zas bude :D
To samozřejmě záleží na tobě. Každopádně ta změna slušně oživí zátah motoru a začne ti taky kur**sky proměřovat tachometr . Je však velká škoda, že výrobci navrhují příliš dlouhé převody, které dost dusí skutečný zábavný potenciál vašeho motoru. Hlavně první tři kvalty, kdyby byli mnohem kratší, ani by vás nenapadlo kupovat silnější motorku. :wink:

Napsal: čtv led 17, 2008 12:15:30
od PeťasZ750
Zubr píše: To samozřejmě záleží na tobě. Každopádně ta změna slušně oživí zátah motoru a začne ti taky kur**sky proměřovat tachometr . Je však velká škoda, že výrobci navrhují příliš dlouhé převody, které dost dusí skutečný zábavný potenciál vašeho motoru. Hlavně první tři kvalty, kdyby byli mnohem kratší, ani by vás nenapadlo kupovat silnější motorku. :wink:
Pravdu díš, trochu proházet kolečka v převodovce by úplně ideální, dokonce by mi ani nevadilo, kdyby bylo jen 5 kvaltů, ale dál od sebe. Stejně když jedu kudlu, tak používám 1-3, vyjímečně 4 a při kochačce tam hodim rovnou 6, takže 5 je tam úplně na ... Krátká 4-6 je dobrá tak u supersportů kurňa, ten motor na to v pohodě má, a že by se dosahovala maximálka o něco pomaleji je u naháče docela bezpředmětný. Asi by to měl někdo inženýrům z KHI vysvětlit :violent1:

Nj. tachometr to bude taky problemek :scratch: , překalibrovat by to asi šlo, ale kdo by se s tím mordoval a kolik by to stálo ...

Sháním hydralickou spojku !

Napsal: úte led 29, 2008 14:57:11
od róba
Už nějakej pátek se trápím se stavbou. Páč je to původně Kawa, zkusím vznést dotaz.
Sháním hydraulickou spojku ( pumpa, hadice, pumpa. nejde mi o lamelu). Je to KZ, asi z 84týho. Protože boční kryt sekundáru neobsahuje po spojce ani náznak (Díly na starce se neshánějí zrovna snadno - kryt je zřejmě GPZ) rozhodl jsem se pro "cestu menšího odporu" vyfeézovat do krytu otvor a vložit spojku hydraulickou. Je tedy patrné že to nemusí být auzgerechnet spojka na kawu.
Poradí mi někdo kde ji sehnat ?

Napsal: úte led 29, 2008 15:04:37
od volkswagen
Poradím - na ebayi je skoro všechno...

třeba tohle: http://cgi.ebay.de/Honda-CBR1100XX-Blac ... dZViewItem

spojka z blackbirda by mohla něco utáhnout...

Napsal: úte led 29, 2008 16:07:18
od róba
Super !
Páč si to musím "vošahat" nebylo by něco v česku ? Jsem staromilec a nekupuju moc na netu.
Ale mockrát děkuju !