Stránka 1 z 1
Laděné svody ZXR 750
Napsal: pon pro 17, 2007 09:11:32
od Nagash
Čau
Mám takový dotaz, jak můžu poznat jestli na svojí ZXR mám laděné svody ?
Díky
Nagash
Napsal: pon pro 17, 2007 09:34:33
od volkswagen
Vyfoť je a dej nám sem fotku
Nejjednodušší poznávací znak je že "laděný" svody budou svařovaný

Napsal: pon pro 17, 2007 09:43:25
od Nagash
Tož tady dávám odkaz na fotku ve velkém rozlišení, nechtěl jsem tu dávat malou, kde by třeba nic nešlo poznat
http://www.pokusnak.xf.cz/ABC/DSC_0037.JPG
Napsal: pon pro 17, 2007 09:47:39
od volkswagen
No tak to 100% origo není, ale co to je těžko říct, že by Leo Vince?

Napsal: pon pro 17, 2007 09:51:30
od Nagash
To já kdybych tušil

právě me zajímá či jsou laděné. Tak jako je tam IXIL, KN filtr, dynojet, tak snad svody by tam mohly být.
Napsal: pon pro 17, 2007 10:44:38
od KankX
no urcite jsou ladeny, to je jisty, ... jen tezko rict kym a jak

Napsal: pon pro 17, 2007 15:28:52
od volkswagen
IXIL je tam co? Pokud mi mé kusé vědomosti o motocyklovém sportu stačí tak IXIL je výrobce výfukových systémů. Ergo kladívko jestli je tam IXIL koncovka je dost pravděpodobné že tam budou i IXIL svody. Ono totiž jedno bez druhého moc nedává smyslu...
nj...
Napsal: pon pro 17, 2007 20:45:26
od 666S999
volkswagen píše:IXIL je tam co? Pokud mi mé kusé vědomosti o motocyklovém sportu stačí tak IXIL je výrobce výfukových systémů. Ergo kladívko jestli je tam IXIL koncovka je dost pravděpodobné že tam budou i IXIL svody. Ono totiž jedno bez druhého moc nedává smyslu...
asi poladěný to bude...ještě s tím skáknout na brzdu, jestli jsou znát...poníci navrch (event.: doladit

)
Napsal: úte pro 18, 2007 02:29:06
od Nagash
No IXIL tam je, no podle mě jsou taky laděné svody. Jde to seřídit jinak než na brzdě , třeba podle podtlaků a tak ?
Napsal: úte pro 18, 2007 08:20:31
od volkswagen
Ne, jestli chceš ladit tak na brzdě.
Jiná věc je že to u takovýhle motorky asi nemá moc smysl pokud nebudeš dělat repasi celýho motoru...
Napsal: úte pro 18, 2007 09:26:51
od Zdrahy
Jak píše VW, u 15 let starého motoru to nebude taková legrace. Pokud ten motor běhá už dlouho s Dynojetem, má laděný komín a ostatní doplňky na zvýšení výkonu, mohl dostat motor obstojně na p*del. Přeci jenom výrobce počítá s nějakým opotřebením v serii a po navýšení výkonu se životnost zkracuje (podstatně větší zatížení mechanických částí). Otázkou je samozřejmně kolik má doopravdy najeto a kým - jestli žere olej, někde si ševelí ložisko, něco klepe a podobně. Takže kalsické řešení, do servisu, motor hlavu dolu, kuk jak to tam vypadá, kuk do vany jestli jsou tam špony, kuk na podtlaky a podobně a když je všechno OK, tak potom vyhodit další peníze za brzdu..
Napsal: stř pro 19, 2007 03:58:42
od Nagash
Jasný chápu. Tož hned po koupi ( nehodě ) to šlo do servisu. A kukal na to maník a říkal, že je překvapivě v dobrém stavu, ale musel udělat podtlaky, ventily, klasika náplně, klasika svíčky a tak.
Každopádně stejnak asi pujde z domu, protože je na mě těžká a já su takový malý chrůst

Možná je to jen o zvyku,ale co jsem měl možnost na tom najet pár set km tak tomu nevěřím v zatáčkách, prostě se mi to zdá moc těžký. Teda zatím..