Stránka 1 z 1

Rozebrání karburátoru

Napsal: pát pro 14, 2007 20:56:01
od sweetyboy
cau

Chtel jsem se zeptat, kdyz rozeberu celej karburator jen abych ho vycistil a pak ho slozim zpet. Bude motorka hodne rozstelovana? Budu moc na ni jet?Pujde nastartovat? Nebo se bude muset zase hned zestelovat...dik

Napsal: pát pro 14, 2007 21:29:37
od MMKS
no já když jsem zjišťoval jak přidělat jen blbý šlauch od nádrže do karburátorů tak mě v Kawě řekli, že s největší pravděpodobností dojde k jejich rozštelováním jen pouhým jejich sundáním. Otázka zda nechtěli jen mě zase strouhnout o 1000Kč za seštelování.

Napsal: pát pro 14, 2007 23:37:50
od misak39
Vidím to podobně, nastartuješ, pojedeš, ale bude to rozštelovaný a zralý na seřízení.

Napsal: sob pro 15, 2007 10:02:44
od sweetyboy
Jo ja potreboval vedet jestli bych vubec dojel do servisu :D :D :D

Napsal: sob pro 15, 2007 12:23:57
od KankX
do servisu dojedes, ale opravdu budou cele rozhozene... kompletni nastaveni te nemine...

Napsal: sob pro 15, 2007 19:25:50
od Anti
Vy víceválce to máte špatný.To já,dokud nezatočím šroubem bohatosti,tak jezdím a jezdím,a jezdím....
Co se tam rozšteluje?

Napsal: sob pro 15, 2007 19:42:29
od DoktorZRX
Taky si myslím, že když se tam nebude vrtat tak se to nerozhodí.

Napsal: sob pro 15, 2007 19:47:00
od DoktorZRX
DoktorZRX píše:Taky si myslím, že když se tam nebude vrtat tak se to nerozhodí.
Čistí se ty misky naspod a trysky třeba ocelovým kartáčem :wink:

Napsal: sob pro 15, 2007 20:07:46
od sweetyboy
Jo ale kdyz budu cistit ty misky tak se tam zase bude muset dolit benzit nebo se tam nacerpa sam??? :roll:
Jo a ta triska se cisti jaka? to je ta jak je nam soupatku???

Napsal: sob pro 15, 2007 20:41:52
od MMKS
přidám se s hloupým dotazem. JAK? Jak se čistíé a rozebírají karburátory, jak se vidělává jehla atd. Mě stačilo se na to podívat, když jsem řešil jak tam dostat šlauch z nádrže a normálně jsem o toho utekl.

Napsal: sob pro 15, 2007 21:50:31
od Anti
Osobně,když čistím karburaci,tak jen sundám plovákové komory,a vyčistím vnitřek,zkontroluju průchodnost trysek,vzdušníků a funkci jehlového ventilu na přívodu.Do jehly a podtlaků nehrabu,není tam co spravovat,buď to jde nebo ne.Nic jiného není potřeba.Zvlášť,když všichni přítomní tankují kvalitní "značkový" benzín :D

Napsal: ned pro 16, 2007 00:21:53
od DoktorZRX
sweetyboy píše:Jo ale kdyz budu cistit ty misky tak se tam zase bude muset dolit benzit nebo se tam nacerpa sam??? :roll:
Jo a ta triska se cisti jaka? to je ta jak je nam soupatku???
Načerpá se tam sám a cistí se hlavní tryska (to je ta větší) a volnoběžná tryska, jsou to takový zlatý šroubky který se vyšroubujou a vlasem toho ocelovýho kartáče se protáhnou.

Napsal: ned pro 16, 2007 00:32:04
od DoktorZRX
KankX píše:do servisu dojedes, ale opravdu budou cele rozhozene... kompletni nastaveni te nemine...
Nastavení podtlaků se dělá seřízením šroubů škrtících klapek a jsou hned u vstupu karburátoru, tak na ten ani nesahat.

Napsal: ned pro 16, 2007 11:18:26
od 666S999
DoktorZRX píše:
sweetyboy píše:Jo ale kdyz budu cistit ty misky tak se tam zase bude muset dolit benzit nebo se tam nacerpa sam??? :roll:
Jo a ta triska se cisti jaka? to je ta jak je nam soupatku???
Načerpá se tam sám a cistí se hlavní tryska (to je ta větší) a volnoběžná tryska, jsou to takový zlatý šroubky který se vyšroubujou a vlasem toho ocelovýho kartáče se protáhnou.
"vlasem ocelovýho kartáče" ani náhodou! jen žíní! natož malým vrtáčkem :lol:

Napsal: ned pro 16, 2007 12:05:02
od sweetyboy
Nemate prosim nekdo palivovou soustavu z manualu v cestine???mam to anglicky takze bych nerad treba otocil spatnym sroubem kdyz to blbe prelozim :))