Stránka 1 z 2
Kawa zrychleni
Napsal: sob pro 08, 2007 18:59:45
od sweetyboy
Cau lidi, zkouseli ste nekdy zrychleni vaseho milacka? obcas koukam na
www.youtube.com kde sou ruzny motorky a nekdy mi to pripada jakoby utazeny za vlasy. byl bych rad kdyby ste treba napsali co mate za motku a vase casy zrychleni treba 0-100, 0-200, 0-250km/hod.a proste casy ktere jste zkousely.. docela by me to zajimalo..ja jak koukl na zrychleni ZX9R na youtube.com tak musim rict ze takovy cas sem se svojim strojem nikdy nedosahl i kdyz jsem to tocil jak oni:/
je mi jasne ze zalezi i na serizeni stroje a taky na upravach!!!
prosim napiste jakych casu ste dosahli vy, alespon tu mame o cem zase hovorit:-)
Napsal: sob pro 08, 2007 19:27:02
od sweetyboy
Jo a prosim kdyby jste vedeli jak zlepsit zrychleni tak napiste..Treba je to vadou v motoru ze takovych vysledku nedosahnu

Napsal: sob pro 08, 2007 19:50:44
od KankX
tak to ti nepovim, jake ma moje moto zrychleni... jednou kdysi davno jsem zkousel kolik moje ZR7 dela na 1jednicku, 2dvojku a... a... a pak skoncila silnice. Nadvakrat zlomene zapesti a pretrhane vazy v rameni. Takze uz na takove testy prdim

Napsal: sob pro 08, 2007 20:38:20
od sweetyboy
KankX píše:tak to ti nepovim, jake ma moje moto zrychleni... jednou kdysi davno jsem zkousel kolik moje ZR7 dela na 1jednicku, 2dvojku a... a... a pak skoncila silnice. Nadvakrat zlomene zapesti a pretrhane vazy v rameni. Takze uz na takove testy prdim

no to me mrzi ze si dopadl zrovna takto ale myslim ze obcas to otestuje kazdej.ja mel predtim cbr 600 a taky sem na ni pekne uletel do skarpy ale testuju dal:-)
jinak nadale preju jizdu bez nehod
Napsal: sob pro 08, 2007 20:42:13
od DoktorZRX
No, nechci tady znovu rozebírat když nechce kawa vytočit, ale u ZX9 pokuď neodstartuje jek má, tak je vadný benzinový čerpadlo. Aspoň tak jsem to četl

Napsal: sob pro 08, 2007 20:46:38
od sweetyboy
DoktorZRX píše:No, nechci tady znovu rozebírat když nechce kawa vytočit, ale u ZX9 pokuď neodstartuje jek má, tak je vadný benzinový čerpadlo. Aspoň tak jsem to četl

tedka jsem nechtel vedet kdyz motorka nechce tocit...to uz jsme probrali nekde jinde ale zajima me vykon kdyz toci..kdyz mi motorka tocila nikdy sem nedosahl vysledku stejnych jak na videech na
www.youtube.com zda se mi to nejake divne
Napsal: sob pro 08, 2007 21:20:44
od Zubr
Pokud tu 9tku necháš rozmotat od 2.000 otáček, jako v tomto videu tak se z nuly na 100km/h nedostaneš pod 4 a půl vteřiny (také velmi záleží na hmotnosti jezdce). Ta vteřina a 1/2, ti bude chybět i z nuly na 200km/h a podle tvé schopnosti rychle řadit, možná nabereš další cenné desetiny, takže pod 10s se prostě nedostaneš.
http://www.youtube.com/watch?v=oOx6g9fPmp4
Jestliže chceš dobře odpálit z nulové rychlosti, je dobré při rozjezdu podržet otáčky někde u 7.000ot. A chtě nechtě potrápit spojku. Nutné zalehnutím dostat co nejvíc váhy na přední kolo a citlivým pouštěním spojky dosáhnout co největšího zrychlení nejlépe udržet přední kolo tak 5 čísel nad vozovkou. Není dobré nechat příliš spadnout otáčky, poněvadž je devítka při 5 tisících trochu slabá na plíce. Až cca kolem 60 až 70km/h, kdy se srovnají otáčky s rychlostí už musí být puštěná spojka a dále reguluješ plynem. A pak už záleží na řazení, samozřejmě bez spojky to bude asi nejrychlejší, ale celkem nešetrné k převodovce.
Když toto dokážeš, tak před tebou smeknu, já sám se k tomuto systému někdy přiblížím, ale tak jednou z deseti pokusů, a pak radši nechám motor a hlavně spojku odpočinout.
http://www.youtube.com/watch?v=OOt5-0OwWLQ
http://www.youtube.com/watch?v=hRX9CGAvQhU
http://www.youtube.com/watch?v=O2BpuM6K4BQ
Za kolik to dokážu já, to nevím, páč to nemám jak změřit, nejlepší by pro toto měření byla GPSka.

A pokud neakceleruji přímo někde na letišti tak není možné sledovat přístrojovku jako na těchto videích. Takže v reálu je to trochu jiné, ale při každém trochu podařeném zrychlení mám dobrý pocit na duši.

Napsal: sob pro 08, 2007 21:49:43
od sweetyboy
no to video tech 300km/h bych rekl ze tohle neudela normalni tovarni stroj..on mel 250 za 14 sec......to je neuveritelny..do 200 to jde i u me asi stejne ale nad bych rekl ze to tahne o moc pomaleji a od 240 uz mi sla rucicka hodne pomalu..tohle mi nejak nejde do hlavy...myslis ze tym kopanim bez spojaka se da uplne odrovnat prevodovka?ja si na tom zatahu hodne potrpim..nevim co vylepsit at je to lepsi:/
Napsal: sob pro 08, 2007 22:33:46
od Zubr
Já ti můžu potvrdit, že moje ninja jela úplně stejně, když jsem tam měl origo řetězovku. A teď mi to zrychluje ještě lépe, páč mám o jeden zub méně na pastorku řetězovky. Tato změna je 6,8%. Jinak když byla moje ninja na motorové brzdě s origo řetězovkou, tak při měření maximálky do omezovače dala 285km/h při 12200ot/min ( při zhruba 5% prokluzem kola na válci). A v tu chvíli ukazoval tachometr, až za roh na pomyslných 320km/h. Teoretická maximální rychlost při 12200ot/min vypočítaná z převodových poměrů je přesně 297km/h. Ale při silniční jízdě dochází k jiným hodnotám prokluzu zadního kola, který závisí na hrubosti asfaltu a na přilnavosti pneu.
Nyní se musím, se svojí upravenou řetězovkou, spokojit s vypočtenou teoretickou rychlostí 279km/h při 12200ot/min. Ale je mi to úplně jedno poslední dobou mě nějak rychlosti nad 200 km/h přestali zajímat. Více mě zajímají zatáčky všeho druhu.

Napsal: sob pro 08, 2007 22:55:55
od sweetyboy
Napsal: pon pro 10, 2007 08:04:45
od NRG
No já mám papírový zrychlení 2,8 s

A skutečný... tak 6, nemám potřebu a srdce trápit motor a spojku a pokud náhodou někdy na křižovatce hecuje nějakej tuzingář, tak to bohatě stačí. Mnohem důležitější než zrychlení z 0 na 100 nebo na 200 je pro mě elasticita - zrychlení třeba z 80 na 130, to je v provozu (třeba při předjíždění) mnohem důležitější.
Napsal: pon pro 10, 2007 10:58:36
od Dak
Zkoušel jsem zrychlení 0 - 100. Problém sem mněl ten, že řazení dvojky se muselo udělat přesně v určitých otáčkách. Jinak to bylo pomalé nebo to nevyšlo a cvakání zubů moc nemosím. Pak mně jeden chlap poradil ať dám spojku jen trochu a vrazí to tam. Na 1 to jelo 90 km/h pak dva a bylo to. Nejrychlejš čas 4,7. Ale těch spočítaných zubů a ku.... co padlo nepočítám, takže sem toho po dvou hodinách (samozřejmně s přestávkama na schládnutí motoru) nechal. Jinak zkoušel sem to na letišti které je většinou mimo provoz. Takže těch 650 metrů volné plochy ůplně bohatě stačilo. Na silnici to nedělejte. Ten čas není stejně přesný. Toš tak
Napsal: pon pro 10, 2007 16:51:31
od DoktorZRX
To letiště bych viděl na Skalce, ale to by tam nesměli tajtrlíkovat plechovkáři

Napsal: pon pro 10, 2007 18:58:59
od misak39
DoktorZRX píše:To letiště bych viděl na Skalce, ale to by tam nesměli tajtrlíkovat plechovkáři

Letiště naposledy bylo plný hřebíků, nachytali jsme jich tam dobrejch 6 nebo 7, tam to moc nedoporučuju...

Napsal: pon pro 10, 2007 19:28:22
od Anti
Dokud se přede mě nedostanou plechovky,tak to neřeším...Takže to neřeším....
Kašlu na se kundy,hlavně že mě neutřou...