Stránka 1 z 2

řetězový poměr

Napsal: ned lis 18, 2007 16:09:19
od pinot
Zdravím, takový dotaz, možná mě hned vynadáte ale stejně se zeptám, budu měnit řetězovou sadu a chtěl bych změnit poměr, jak jinak než do rychla, máte s tim někdo nějakou zkušenost? Vždyť i na fichtla bylo možný si vybrat kolikazubá bude rozeta i řetězka. Tak proč když tady brouzdám po netu mi všichni nabízejí stejnou sadu na 6 RR, kde je stejný počet zubů? Může mi někdo poradit jak to udělat, jen mi neříkejte že si mám zajít do fabriky a nechat si to tam vyrobit na zakázku...dík moc

Napsal: ned lis 18, 2007 18:07:08
od Zdrahy
Pokud vím není problém vybrat si jakou sadu chceš. Je to samozřejmně limitivané, ale většina prodejců ti nabídne kromě předepsaného poměru ještě nějakou alternativu.

Re: řetězový poměr

Napsal: ned lis 18, 2007 21:00:41
od volkswagen
pinot píše:Zdravím, takový dotaz, možná mě hned vynadáte ale stejně se zeptám, budu měnit řetězovou sadu a chtěl bych změnit poměr, jak jinak než do rychla, máte s tim někdo nějakou zkušenost? Vždyť i na fichtla bylo možný si vybrat kolikazubá bude rozeta i řetězka. Tak proč když tady brouzdám po netu mi všichni nabízejí stejnou sadu na 6 RR, kde je stejný počet zubů? Může mi někdo poradit jak to udělat, jen mi neříkejte že si mám zajít do fabriky a nechat si to tam vyrobit na zakázku...dík moc
Jsi z Náchoda, zajeď si k Havrdovi do Hradce, ten už bude vědět co a jak. Dáš menší rozetu, bude to hůř táhnout ale pojede ryhleji o deset a budeš si připadat jako obrovskej borec :-)

Napsal: ned lis 18, 2007 21:26:10
od Anti
Většinou dávám převod do pomala ale budiž.
Tak jak psali přede mnou-není problém menší či větší rozeta nebo kolečko.Sežene to jakýkoliv motoshop...

Napsal: pon lis 19, 2007 00:30:32
od misak39
Moc bych s tím nelaboroval. Dal jsem na GPZtu dopředu i dozadu o zub víc, sice porychlila, ale za cenu výrazné ztráty tahu a akcelerace. Pak jsem dal dozadu víc o dva zuby, a šestka je prakticky naprd, bo už neudrží rychlost. Když mi písneš mail, pošlu Ti prográmek asi 520 kB na výpočet převodů-zadáváš počet zubů kolečka, rozety, převodový poměry jednotlivejch kvaltů atd... Na grafu to pak ukáže rychlosti. Jo, a velikej výběk koleček i rozet má http://www.motostar.cz má tam nákres a hlavně rozměry, tak se tam dá koupit úplně přesně to co si budeš přát. Nejdřív to vyzkoušej na tom prográmku, tam je vidět, jak se posouvá křivka grafu s měnícími se převody. Je to sice od suzuků, ale protože se tam dá všechno zadat, tak si spočítáš i Kawku.

Napsal: pon lis 19, 2007 08:14:04
od NRG
Já jsem na ZZ-R dlouho o zub větší rozetu, když jsem pak měnil řetězovku, tak jsem dal origo počty zubů a necítím žádnej rozdíl, takže se držím originálu. Ale podle mýho dávat míň zubů, aby to porychlilo je nesmysl, stejně se maximálka zvedne maximálně o 10-15 km/h a jestli to jede 280 nebo 290 je myslím úplně jedno.

Napsal: pon lis 19, 2007 08:33:36
od KankX
hele a kam dam ten zub navic do meho skutra aby mi porychlil??? Me by so hodilo aby mi delal 290 :wink: :lol:

Napsal: pon lis 19, 2007 08:38:29
od marek
Podle mého názoru nemá smysl dávat na 6ku těžší převod. Maximální rychlost se stejně nezvedne (to ti garantuju) a bude mít horší zátah. Osobně vidím smysl těžšího převodu pro cestovní bike s kterým polykáš hafo kiláků a nechceš se při stále rychlosti 150ti km/hod na dálnici pohybovat v příliš vysokých otáčkách.

Napsal: pon lis 19, 2007 21:36:59
od DoktorZRX
KankX píše:hele a kam dam ten zub navic do meho skutra aby mi porychlil??? Me by so hodilo aby mi delal 290 :wink: :lol:
Bude ti muset stačit těch 280 :)

svatá pravda!

Napsal: pon lis 19, 2007 21:47:42
od 666S999
marek píše:Podle mého názoru nemá smysl dávat na 6ku těžší převod. Maximální rychlost se stejně nezvedne (to ti garantuju) a bude mít horší zátah. Osobně vidím smysl těžšího převodu pro cestovní bike s kterým polykáš hafo kiláků a nechceš se při stále rychlosti 150ti km/hod na dálnici pohybovat v příliš vysokých otáčkách.
výkon na dosažení rychlosti roste kubicky, při stejných ostatních parametrech... že fichtl s rozetou nezrychlí sme věděli v 15ti letech... vyser na těžkej převod! nebude to tahat, jak psali ostatní...ROSSI taky nedává menší dozadu :lol: , a teprve letos to bylo znát... :idea:

Napsal: pon lis 19, 2007 22:31:03
od pinot
Čaute, dík za reakce. Abyste pochopili, tak mi nejde o to dosáhout závratných rychlostí ale jelikož jezdím delší trasy tak mě štvalo že ji tak točim a myslel jsem že by toto mohlo být řešení. No každopádně se na to asi vykašlu protože jak píšete moc to znát není ale při zrychlení je to o poznání horší.. takže všem moc dík a zůstanu tedy u klasiky..
jinak misak39 jestli bys byl tak hodnej a poslal mi to na mejl tak můžeš na pinot.pinot@seznam.cz dík moc

Napsal: úte lis 20, 2007 16:28:01
od Anti
Na to je jediné řešení-pořádný objem na válec :D

Napsal: úte lis 20, 2007 18:55:16
od pinot
:lol: no jo co naděláš, někdo má, někdo nemá a musí to řešit(já to teda moc nepořešil)..

Napsal: stř lis 21, 2007 11:24:47
od misak39
tady je odkaz na ten prográmek na počítání převodů
http://www.xl600.de/site/index.php?show ... 1&categ=14

Napsal: stř lis 21, 2007 11:31:27
od fanuš
Anti píše:Na to je jediné řešení-pořádný objem na válec :D
jj :D obsah ničím nenahradíš..............