Stránka 1 z 1

Manuál KLR 650 r93 -výfuk

Napsal: stř říj 31, 2007 18:10:01
od otajs
Tak jsem pořídil KLR abych nemusel trápit ninju v tom marastu co je venku a scháním manuál na KLR 650 r.v.93 stáhl jsem jeden z netu, ale je to tak bídně oskenovaný že kvalita po vytisknutí je :butthead:
A nepřebejvá vám někomu laděnej výfuk na KLR ? Nebo nemáte tip na někoho kdo výfuk udělá?

Napsal: sob lis 03, 2007 07:10:42
od zaky
Manuál je tady někde v odkazech německej , ale moc tam toho neni. Pak sem sehnal anglickej kde je toho dost ale blbá kvalita tak si nevybereš. Láďák sem teď koupil ojetej přez net tak čekám co dorazí. Zdar.

výfuk

Napsal: sob lis 03, 2007 13:06:25
od otajs
Německej mám a je to taky nějak bídně oskenovaný. A jakej si koupil vejfuk? Nějakej spešl na 1válec, nebo nějakej obyč na supersporty nevím jakej mám schánět. Když jsem měl ještě Hondici 2vál tak jsem na to dal laďák z CBR a v poho to fungovalo ztrátu výkonu jsem nepocítil občas si to střelilo :D asi kvůli bohatosti směsi jde mi o to abych nějak nezmršil ventily a výkon by se u KLR měl s laďákem zvednout co jsem vyčet na netu.

Peknej vejfuk

Napsal: sob lis 03, 2007 19:21:20
od otajs
http://www.moto-sharon.cz/fotogalerie/v ... 80&stage=2 ten je parádní i ten nerezovej svod ale to by stálo víc jak moje celý KLR :lol: :thumbright:

Napsal: úte lis 06, 2007 22:06:06
od Anti
Základem většiny "laďáků" je prachobyčejná děrovaná trubka ve vatě,takže nějaké dělení na supersporty a jednovály se nekoná,jediným čím se musíš řídit je,aby měl dostatečnou průchodnost.Proto se dá použít i originál z některých strojů.Průchodnost výfuku v podtatě určuje obsah,počet válců,dosahované otáčky,výkon a stupeň seškrcení motoru.KLR 650 otevřený výfuk každopádně prospěje.