Z1000 (model 2007-2009)
Napsal: ned říj 28, 2007 17:24:12
Tak jsem se dnes konecne trosku projel... tedy pokud se to tak da nazvat, preci jen zajizdeni do 4tis. otacek vicemene zadna jizda neni 
Podelim se s vami o prvni dojmy. Precetl jsem si v recenzich ze ma jezdec pri jizde pocit ze sedi hodne vysoko, udajne jako ze sedi "na motorce" misto "v motorce". Musim rict ze i ja mam tentyz zvlastni pocit, jakobych nesedel za nadrzi ale minimalne na nadrzi
Sedlo je tvrde tak, ze jsem mel nejakou chvili pocit ze sedim na drevene lavicce, pak si zadek trochu zvykl a po nekolka km to bylo lepsi. Vsude pisi ze je tu konecne motorka ve ktere je neco videt ve zpetnych zrcatkach a hrozne si to pochvaluji, tak s timto se ztotoznit bohuzel nemohu, v zrcatkach toho moc nevidim a tak musim neustale uhybat lokty abych videl jestli za mnou nahodou neco nejede 
Motor bezi hezky, ale tak trochu "vysavacovite" zadne typycke "Kawasaki" zvuky. Zvuk vyfuku uz je na tom o trochu lepe, teme duni, ale zadny hlasity ramus se z nich neline, takze trochu zklamani. Standartne je podvozek naladen dost tvrde a tak pocity na rozbitych silnicich nic moc. Co se prevodovky tyka, nekdy jde radit krasne hladce a nekdy musi clovek pekne tvrde zaradit. Navic pri razeni rychlosti nahoru mam pocit ze preradim a pak radicka jeste jakoby docvakne, takze mi to zezacatku pripadalo jakobych radil na jeden zatah o dva kvalty, tak uvidime az se to trochu zajede.
Spolujezdec, nebo spis Blanka "spolujezdkyne", nebyla prilis nadsena, sedlo "svym strechovitym profilem" pry tlaci do kostrce. Zadni podsedlove plasty, jsou sice efektni, ale naprosto blbe vymyslene, takze spolujezdec celou cestu dre vrchni cast techto plastu svymi stehny
...vysledek skrabance jako blazen.
Brzdy, tak to je zatim asi jedina vec ktera me na nove Z1000 unesla, mame verzi ABS ktera je standartne dodavana s pancerovymi hadickami, a opravdu lehonky tlak jednoho prstu dokaze motorku naramne rychle zastavit... fakt bomba.
Tak to jsou drobne poznatky z prvnich 100km, jakmile najedu dalsi km, podelim se o poznatky nove...

Podelim se s vami o prvni dojmy. Precetl jsem si v recenzich ze ma jezdec pri jizde pocit ze sedi hodne vysoko, udajne jako ze sedi "na motorce" misto "v motorce". Musim rict ze i ja mam tentyz zvlastni pocit, jakobych nesedel za nadrzi ale minimalne na nadrzi


Motor bezi hezky, ale tak trochu "vysavacovite" zadne typycke "Kawasaki" zvuky. Zvuk vyfuku uz je na tom o trochu lepe, teme duni, ale zadny hlasity ramus se z nich neline, takze trochu zklamani. Standartne je podvozek naladen dost tvrde a tak pocity na rozbitych silnicich nic moc. Co se prevodovky tyka, nekdy jde radit krasne hladce a nekdy musi clovek pekne tvrde zaradit. Navic pri razeni rychlosti nahoru mam pocit ze preradim a pak radicka jeste jakoby docvakne, takze mi to zezacatku pripadalo jakobych radil na jeden zatah o dva kvalty, tak uvidime az se to trochu zajede.
Spolujezdec, nebo spis Blanka "spolujezdkyne", nebyla prilis nadsena, sedlo "svym strechovitym profilem" pry tlaci do kostrce. Zadni podsedlove plasty, jsou sice efektni, ale naprosto blbe vymyslene, takze spolujezdec celou cestu dre vrchni cast techto plastu svymi stehny

Brzdy, tak to je zatim asi jedina vec ktera me na nove Z1000 unesla, mame verzi ABS ktera je standartne dodavana s pancerovymi hadickami, a opravdu lehonky tlak jednoho prstu dokaze motorku naramne rychle zastavit... fakt bomba.
Tak to jsou drobne poznatky z prvnich 100km, jakmile najedu dalsi km, podelim se o poznatky nove...