Závisí, jak hluboko tě to zajímá-včetně rozměrových odchylek, úbytků materiálů, rozvoj podpovrchových mikrotrhlin, pitting ozubení ..? Toho by na motoru byloJirka_Z píše: ↑čtv lis 21, 2019 07:10:33Tak to by bylo fajn, pořád se mi moc líbí
Ale koho by nezajímalo v jakým stavu jsou písty, ventily, ložiska atd...
Když sis o to řekl, tak není nad subjektivní prohlídku a zjistíš:
-písty jsou a nahoře černé
-ventily tam jsou, některé lesklé, některé černé
-ložiska jsou mastná a točí se, kuličky jsou všechny v kleci
-náklady na zjištění a to jen střílím: těsnění sada cca 17000, práce se do 20000 nevejde, když rozebereš, tak zjistíš, že by bylo "dobré" vyměnit... jen ...15000 a v podstatě tam jsi za 60000
jako celek je to špinavé a smrdí to-půjčím ti mikrokameru a jako gynekolog prohlížej-to stačí a dál nezkoumej ventil je jen ilustrace