Stránka 1 z 1

KAWA 9KA - hlučný motor při volnoběhu

Napsal: čtv říj 11, 2007 22:03:24
od Šebesta Josef
R.v.2001-jako 2.majitel od počátku velmi hlučný motor při volnoběhu.Připadá mi, že jde o nějakou vůli, ale bylo mi prodávajícím řečeno, že jde o "vlastnost devítek". Motor měl cca 20000 km, nyní má 40000 km a hluk je stále stejný.Můžete mi někdo prosím sdělit Vaší zkušenost s tímto faktem a co se s tím dá dělat.
PRDUCH

Napsal: čtv říj 11, 2007 22:38:07
od Pavel ZRX
Je pravidelně kontrolovaná a seřizovaná vůle ventilů? Nech to zkontrolovat, taky stav rozvodového řetězu. Hluk je jen za studena nebo i u zahřátého motoru? Nehlučí jen spojka?

Napsal: čtv říj 11, 2007 22:43:53
od Šebesta Josef
Zatím jsem nedával nic seřizovat, ale počítám v zimě větší údržbu.
Díky za zájem. PRDUCH

Napsal: čtv říj 11, 2007 22:50:30
od Pavel ZRX
Tak to nech určitě seřídit ventily.

Napsal: čtv říj 11, 2007 23:44:31
od čoud
Taky popis o jaky hluk se jedna - cvakot, rachot, dunivy zvuk atd ...

Napsal: pát říj 12, 2007 06:05:02
od Maverick
JJ urču seřídit všechno(a příště hned po koupi-může se to škaredě nevyplatit :wink: ). Ale jinak Kawa(která používá rozvodovej řetěz) je sama o sobě hlučnější , než třeba Sůza(ta používá ozubená kola).Ale není to žádná vada-je to prostě charakteristickej zvuk kawy :twisted:

Napsal: pát říj 12, 2007 07:48:01
od NRG
No 20000 kilometrů bez jakýhokoliv seřízení... :? Třeba interval pro kontrolu ventilovejch vůlí je 12000 km.
Maverick: kterápak Suzuki má rozvod ozubenými koly? :wink: Pokud vím, tak z velkosériovejch motorek má kola jen Honda VFR 750F. Pleteš si rozvod a primární převod.