Stránka 1 z 6

Natankovat plnou nádrž před zimním spánkem?

Napsal: čtv říj 11, 2007 09:38:21
od Lech
A nebo naopak nechat prázdnou.A když plnou,tak tam dát nějakej přípravek proti "vodnatění" benzínu? :roll:

Napsal: čtv říj 11, 2007 09:50:28
od volkswagen
100% plnou, v prázdné se ti vysráží voda.

Napsal: čtv říj 11, 2007 09:55:24
od marek
Což platí pokud nemáš vyhřívanou garáž, tím pádem teplota výrazně kolísá. Pokud máš garáž v baráku kde se celou zimu topí a tudíš rozdíly teplot jsou minimální, tak není potřeba nic řešit.

Napsal: čtv říj 11, 2007 09:58:00
od volkswagen
Jasný. Ale i tak u starší motorky bych se přikláněl k plné nádrži. Ono ta vnitřní povrchovka u starší gepiny nebude co bývala.....

Napsal: čtv říj 11, 2007 09:59:45
od marek
souhlas

Napsal: čtv říj 11, 2007 11:13:55
od Dak
Natankovat plnou popřípadě je možné jen pro jistotu přidat přípravek proti vodnatění benzinu. To ale není nutné. Nemám vyhřívanou garáž tak sem vždycky dal plnou, jednou za 14 dní sem to nastartoval, zahřál a jelikož sem mněl stojany pod koly tak sem protočil i kola a převodovku. Tímto byl olej všude tam kde mněl být, v motoru nikde nebyla vlhkost a dobyla se baterka. Samozřejmně toho půl litru benzinu co sem za celou zimu spotřeboval sem dolél. Jinak kdo nemá stojan pod koly tam by mněl s motorkou kousek popojet aby se na pneu neudělali "plošky". Toto sem celou zimu dodržoval a kawa na první vyjíždce jela úplně bez problémů, jako kdyby v garáži stála 2 dny. Toš tak

Napsal: čtv říj 11, 2007 11:26:02
od NRG
Já jsem ještě kdysi dělával to, že jsem vyšrouboval svíčky, do každýho válce stříknul pár mililitrů oleje a pak bez svíček protočil startérem motor. Prý to má pomáhat proti korozi vnitřních ploch válců. Teď už to ale nedělám, protože dostat se ke svíčkám je práce na půl dne :( A ještě ucpávám konce výfuků, aby zevnitř nerezly.

re

Napsal: čtv říj 11, 2007 11:43:27
od MARTY
taky znam reseni na podzim prodat a na jare koupit novou :wink: :D :D :D

obě dvě....

Napsal: čtv říj 11, 2007 12:37:22
od Lech
... budu parkovat v takové "stodole" ale vypadá to spíš jak šopa.Nebo kurnikšopa? :roll: :) Takže obě dvě natankuju z plnahrdla.A ještě si koupím chladící kapalinu a zkontroluju stav v chladiči a popřípadně doplním.
Pokud si dobře pamatuju,tak jsem kupoval kdysi Valvoline (v Kyjově v motokrámě mezi náměstím a mostem k nemocnici)která měla vyznačeno do kolika mínus nezamrzne a podle poměru a potřeby jsem ji pak naředit destilkou.Je tomu tak?

Napsal: čtv říj 11, 2007 12:43:15
od GEORG
co tady přivoláváte zimu plantážníci jedni :twisted:
G.

Napsal: čtv říj 11, 2007 13:12:21
od Tilda
nekde bylo ze to zalezi na materialu z kteryho je nadrz. jen si nemuzu vzpomenout kde jsem to cetl ani pro jakej material je dobra plna nadrz a pro kterej prazdna :roll:

Napsal: čtv říj 11, 2007 13:16:42
od rudormi
každopádně dávám do plné. má to několik výhod:

1. nerezne nádrž

2. na jaře osedláš a jedeš s plnou vstříc osudu

3. příští rok bude dražší benál :D

Napsal: čtv říj 11, 2007 13:24:38
od Z.
Tilda píše:nekde bylo ze to zalezi na materialu z kteryho je nadrz. jen si nemuzu vzpomenout kde jsem to cetl ani pro jakej material je dobra plna nadrz a pro kterej prazdna :roll:
To je jednoduché. Plastová nádrž může být prázdná, plastu nevadí kondenzovaná voda, kdežto, železná (pozinkovaný plech, nebo černý lakovaný plech, nebo jenom černý plech) s vodou a vzduchem co? No oxiduje = rezaví.

Já před zimou dotankuji co to jde a jsem v klidu

Napsal: čtv říj 11, 2007 13:37:38
od volkswagen
Z. píše:
Tilda píše:nekde bylo ze to zalezi na materialu z kteryho je nadrz. jen si nemuzu vzpomenout kde jsem to cetl ani pro jakej material je dobra plna nadrz a pro kterej prazdna :roll:
To je jednoduché. Plastová nádrž může být prázdná, plastu nevadí kondenzovaná voda, kdežto, železná (pozinkovaný plech, nebo černý lakovaný plech, nebo jenom černý plech) s vodou a vzduchem co? No oxiduje = rezaví.

Já před zimou dotankuji co to jde a jsem v klidu
Koroduje vy tupci!

Napsal: čtv říj 11, 2007 13:40:29
od Tilda
Z. píše:To je jednoduché. Plastová nádrž může být prázdná, plastu nevadí kondenzovaná voda, kdežto, železná (pozinkovaný plech, nebo černý lakovaný plech, nebo jenom černý plech) s vodou a vzduchem co? No oxiduje = rezaví.
jj, plastovy se nechavaj prazdny. myslim ze i proto ze pres zimu by se do benzinu uvolnoval nejakej bordel :idea: aspon myslim ze tak jsem to tehdy cetl