Stránka 1 z 1

predne tlmice ZXR 400

Napsal: pon zář 10, 2007 01:33:08
od VT-DEVIL
ahojte menim simeringy v prednych tlmicoch a neviem vytiahnut od seba teleskopy. dole na tej casti kde su brzdy tak z druhej strany je taka mala skrutka, ked ju odsrubujem tak sa mi ta spodna cast kde su brzdy uvolni a budem moct vytiahnut ten spodny teleskop z toho vrchneho /rurky/ alebo ako to nazvat- prosim poradte

Napsal: úte zář 11, 2007 11:29:26
od VT-DEVIL
nejak mi nikto nechce poradit. no nic. aj tak dik

Napsal: úte zář 11, 2007 11:33:23
od rudormi
asi se tady ještě neobjevil nikdo, kdo by to věděl no... to se stane. třeba se někdo chytne, hlavu vzhůru :wink:

Napsal: úte zář 11, 2007 12:53:00
od volkswagen

Napsal: úte zář 11, 2007 15:38:55
od misak39
zespodu, jakoby dovnitř trubky, je ještě imbus, pak to teprv jde, ale na trubce je segerovka,simering a futro (pouzdro) takže, i když je vše povolené, jde to od sebe dost blbě.

Napsal: úte zář 11, 2007 17:21:10
od DoktorZRX
A na to nasazení novýho gufera budeš potřebovat takovej spešl nástroj aby se nezkřížilo :wink:

Napsal: úte zář 11, 2007 22:04:59
od MadMax
DoktorZRX píše:A na to nasazení novýho gufera budeš potřebovat takovej spešl nástroj aby se nezkřížilo :wink:
Staci naklepnout novy gufero kladivkem pres stary. zadnej nastroj na to nepotrebuje :wink:

Napsal: stř zář 12, 2007 09:02:13
od NRG
Já bych ti poradil, měnil jsem gufero na jaře, ale mám klasickou vidli, ZXR má tuším USD, ne? A to nevím, jestli je postup stejnej. Každopádně když jsem to měnil já, tak jsem sundal víčko, vytáhl pružinu, vylil olej, sundal prachovku, povolil ten imbus dole, kterej ale jen tak nevyšroubuješ, protože se ti začne protáčet. Abych ho povolil, musel jsem si udělat takovej přípravek, kterým jsem seshora zachytil takovej vnitřní mnohohrannej imbus. Pak šel vyšroubovat ten spodní imbus. Potom jsem vzal vidli, upnul ji za kluzák do svěráku a vytrhnul trubku vidlice, která vyjede i s guferem a kluznejma pouzdrama pod ním.
Jinak montáž gufera byl docela opruz, ten spešl přípravek nemám, ale pochybuju, že by to s ním šlo, gufero tam nešlo ani za boha (ani přes starý gufero). Nakonec jsem musel opatrně ťukat přes zaoblenej kovovej profil přímo na nový gufero, ale asi za dvě hodiny jsem ho tam dostal. Trochu jsem se bál, abych ho nepoškodil, ale pohoda, neteče.
Celá výměna gufer u klasickejch vidlí je perfektně popsaná tady: http://www.k1400.cz/chopper.htm , v sekci "radíme si".

Napsal: stř zář 12, 2007 23:19:22
od misak39
Na gufera mi kámoš vysoustruhnul přesnou trubku, přes kterou jsem to gufero narazil naprosto luxusně... Pokud to hodláš dělat doma, vyplatí se tu rouru si nechat utočit, za to nemůže nikdo chtít žádný velký love...

Napsal: čtv zář 13, 2007 17:13:40
od VT-DEVIL
NGK: ano su to USD vidly takze to ze trosku ine ako na tvojich :( take ako mas ty mam na aprilke a tam to je lahsie vybrat vonku.

Napsal: pát zář 14, 2007 07:49:08
od NRG
USD jsem dělal akorát na Aprilii Pegaso, a tam je to asi taky jinak - každopádně tam stačilo vyndat takový zajišťovací půlměsíčkový podložky nahoře pod víčkem a celá vidle se krásně rozjela.