policejní hlídka
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
začátky...
ve 12ti na Stadionu 2valt, pak 555Pařez, pak mustang(pony), do 17 ! Pak 3a1/2... a dodnes jsem rád že nebyly silnější motky než 5tikila, to bych se nedožil tohodle psaní... :takže souhlas, 21 plné kW, života i motorek si užiješ habakuk, když si odpustíš "bezmozkoviny" !
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Faktem je, že jsou kluci nějaký poctiví, páč ted nemůžu prodat svoji mašinku, protože má 21 kW v TP a i když sem měl už 5 zájemců, tak všichni řekli, že jim je 16 nebo 17 a šli od toho. Ale jinak já naprosto souhlasim, že je lepší se na něčem nejdřív naučit, trénovat apodobně a pak až si troufnout na víc. Já sem si naštěstí rozbil hubu "jen" v autoškole
Motorka je to pěkná, což o to, ale když Tě lapnou, tak se z toho rodiče i Ty poserete, bo to dnes je trestnej čin, navíc pod vysokým flastrem, zákaz řízení atp... A to nemluvím o tom, něco s tím provést... Pořád mi vychází rizika neúměrně vysoká...
Kdybys byl můj kluk, tak bys lítal na simáloj a byl rád že můžeš za vrata...
Kdybys byl můj kluk, tak bys lítal na simáloj a byl rád že můžeš za vrata...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9293
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
... za vrata jo, ele jen na moji polni cestu, bo tam nejezdi autamisak39 píše:Motorka je to pěkná, což o to, ale když Tě lapnou, tak se z toho rodiče i Ty poserete, bo to dnes je trestnej čin, navíc pod vysokým flastrem, zákaz řízení atp... A to nemluvím o tom, něco s tím provést... Pořád mi vychází rizika neúměrně vysoká...
Kdybys byl můj kluk, tak bys lítal na simáloj a byl rád že můžeš za vrata...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- Black Hawk.cz1988
- Příspěvky: 9
- Registrován: stř srp 15, 2007 19:17:20
- Bydliště: nedaleko od Prostějova
neni to tak davno co mi bylo 21 a uprimne- nejdriv jsem taky nadaval ze mam papiry do 25kW, ale ted jsem hooodne rad. kdyz si vezmu jaky picoviny jsem delal na 125ccm- udelat stejnou chybu na 750 tak jak tady ted jsem, tak bych tady nebyl. fakt jsem rad ze jsem se vyjezdil na "slaby" motorce a mam nejaky zkusenosti. taky na to prijdesBlack Hawk.cz1988 píše:nj klasicky odpovedi lidi kterym uz davno 21 je... ze me to neprekvapuje
ZRX1200R
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
- Black Hawk.cz1988
- Příspěvky: 9
- Registrován: stř srp 15, 2007 19:17:20
- Bydliště: nedaleko od Prostějova
http://www.motoforum.cz/clanky/crash_testy.html
"Statistiky mluví krutou řečí - s rostoucím počtem motocyklistů roste nejen jejich průměrný věk, ale i průměrný věk mrtvých a zraněných motocyklistů. Jejich zkušenosti jim při nejčastějším typu nehod nejsou mnoho platné. Proto nejvíce zabitých motocyklistů není, jak by se leckdo domníval, ve věku mezi 18 a 29 lety, ale mezi 30 a 59 lety."
takze moto od 25kw jen od 18 do 30 let a pak navrat k 125ccm a bude to
PS: ALL COPS ALL BASTARDS
"Statistiky mluví krutou řečí - s rostoucím počtem motocyklistů roste nejen jejich průměrný věk, ale i průměrný věk mrtvých a zraněných motocyklistů. Jejich zkušenosti jim při nejčastějším typu nehod nejsou mnoho platné. Proto nejvíce zabitých motocyklistů není, jak by se leckdo domníval, ve věku mezi 18 a 29 lety, ale mezi 30 a 59 lety."
takze moto od 25kw jen od 18 do 30 let a pak navrat k 125ccm a bude to
PS: ALL COPS ALL BASTARDS
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9293
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Hezky jsi to tady napsal, ale musis k tomu jeste dodat kolik je v ktere vekove skupine tech motorkaru.... pak by jsi zjistil, ze procentuelne na tom jsou ty mezi 30 a 59 lety lepe. takze jak ted s tema kW?Black Hawk.cz1988 píše:http://www.motoforum.cz/clanky/crash_testy.html
"Statistiky mluví krutou řečí - s rostoucím počtem motocyklistů roste nejen jejich průměrný věk, ale i průměrný věk mrtvých a zraněných motocyklistů. Jejich zkušenosti jim při nejčastějším typu nehod nejsou mnoho platné. Proto nejvíce zabitých motocyklistů není, jak by se leckdo domníval, ve věku mezi 18 a 29 lety, ale mezi 30 a 59 lety."
takze moto od 25kw jen od 18 do 30 let a pak navrat k 125ccm a bude to
PS: ALL COPS ALL BASTARDS
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7940
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Na jednu stranu chceš fuckovat systém, na druhou se tu oháníš oficiálníma statistikama. Tak jsi rebel nebo si to potřebuješ nějak rozumně zdůvodnit?Black Hawk.cz1988 píše:http://www.motoforum.cz/clanky/crash_testy.html
"Statistiky mluví krutou řečí - s rostoucím počtem motocyklistů roste nejen jejich průměrný věk, ale i průměrný věk mrtvých a zraněných motocyklistů. Jejich zkušenosti jim při nejčastějším typu nehod nejsou mnoho platné. Proto nejvíce zabitých motocyklistů není, jak by se leckdo domníval, ve věku mezi 18 a 29 lety, ale mezi 30 a 59 lety."
takze moto od 25kw jen od 18 do 30 let a pak navrat k 125ccm a bude to
PS: ALL COPS ALL BASTARDS
Tuším Göring nebo Himmler řekli: věřím jen té statistice kterou jsem si sám zfalšoval. Tahle je, jak řekl KankX prostě ukrutně špatně interpretovaná. Ono se dá snadno vytrhnout z kontextu. Touhle logikou by jsi se mohl dožadovat zákazu chleba protože ho jedli všichni sérioví vrazi
Jezdit se od 21 najednou nenaučíš, smysl toho zákona kterej jako jeden z mála v týhle zemi dává smysl je ten, aby si mladý jelito nesedlo na busu a nezmrzačilo se v první zatáčce. Mě je srdečně jedno jestli se zabiješ nebo budeš do smrti brázdit zem na invalidním vozíku, ale sere mě že za tvojí mladickou nerozvážnost budu nadosmrti přispívat i já a ty peníze pak budou jednou chybět až bude moje dítě potřebovat operaci
Takže jezdi, jezdi hodně, jezdi rád a nespěchej nikam. Na to se zabít jsme všichni furt moc mladý!
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye