Stránka 1 z 1
rachot v motoru VN750
Napsal: stř srp 22, 2007 12:08:53
od komár33
Ahojte,u VN750 mi vychází z motoru rachit jakoby volné rozvody,ale ty to nejsou.Může to být u vačky a ventilů?Poraďte-díky

Napsal: stř srp 22, 2007 12:12:26
od volkswagen
jejda toho může být... jestli jsou ok rozvody tak můžou klepat ventily... nebo šálky na klice... to se musí rozhodit..
Napsal: stř srp 22, 2007 15:56:09
od Dak
volkswagen píše:jejda toho může být... jestli jsou ok rozvody tak můžou klepat ventily... nebo šálky na klice... to se musí rozhodit..
Tak tak. Taky čepy. Rozhodit a uvidíš
Napsal: stř srp 22, 2007 21:23:46
od Anti
Můžou to být třeba "jen" pístní čepy.Začal bych vrškem,než dojde na půlení...
Napsal: čtv srp 23, 2007 15:11:15
od Dak
Anti píše:Můžou to být třeba "jen" pístní čepy.Začal bych vrškem,než dojde na půlení...
A jak ten čep vyndáš když sundáš jenom hlavu???
Napsal: čtv srp 23, 2007 16:27:34
od Anti
Když sundáš hlavu,tak naprosto v pohodě sundáš válec,a seš na pístech.
Napsal: čtv srp 23, 2007 16:37:22
od volkswagen
???????????

Napsal: čtv srp 23, 2007 20:38:17
od Anti
Chlapci,vidlicový dvouvál není jak vaše autový motory....

Napsal: pát srp 24, 2007 19:13:24
od Dak
Anti píše:Chlapci,vidlicový dvouvál není jak vaše autový motory....

Jenže oddělitelný válec není u všech dvouválů. VN sem nerozebíral tak nevím

Takže zkontroluj ten pístní čep, ale myslím si že budeš muset spíš omrknout klikovku. Nikdo není dokonalý pane básník

(automotor)

Napsal: pát srp 24, 2007 20:32:07
od Anti
Dak-Ninja píše:Anti píše:Chlapci,vidlicový dvouvál není jak vaše autový motory....

Jenže oddělitelný válec není u všech dvouválů. VN sem nerozebíral tak nevím

Takže zkontroluj ten pístní čep, ale myslím si že budeš muset spíš omrknout klikovku. Nikdo není dokonalý pane básník

(automotor)

Díval sem na fotky,tenhle by měl být klasické koncepce(pro vidlicový dvouvál).U tech vidlicových to bude asi všechno stejné,horizontální dělící rovina by se konstrukčně nevyplatila.U řadových je to jiná...
Napsal: sob srp 25, 2007 08:32:05
od Anti
Teď mě tak napadlo,že u vidlicových dvouválu by horizontální rovina nešla vůbec provést,oba písty mají většinou společnou ojnici,takže by se blok válců v kuse nedal sundat....
Tak jako tak to musí vytáhnout z rámu,a pokud sundá hlavy a válce,tak už má půl motoru rozdělaného.A když nebude poškození na čepech,musí dál...
Napsal: čtv srp 30, 2007 09:14:57
od komár33
Chlapi díky za rady,hlavy jdou sundat v poho-myslím,že to bude nekde nahoře u ventilů.Odtud to vychází.
Napsal: čtv srp 30, 2007 14:32:11
od Zubr
komár33: No já ten zvuk neslyšel, takže bys ho měl lépe popsat. Rozebrat celej motor, kvůli třeba jen cvakání ventilů, je hovadina. Dej ten motor poslechnout do, pokud možno autorizovaného servisu kawasaki, ať se k tomu vyjádří. Protože pořekadlo platí, že když se z motoru kawasaki ozívá nějaký pazvuk, tak ve většine případů je motor v pořádku, zato když se ten zvuk ozívá z hondy, tak je motor v pr**li.

Napsal: čtv srp 30, 2007 15:57:33
od Anti
Proto navrhuji postupovat po částech...Před Hlavama by se mohlo začít s víkem ventilů,odtud se dají zkontrolovat skoro kompletně rozvody.
Když se bude zdát vše v pořádku,sundat ty palice,pak už člověk vidí i na píst a uložení ojnice a čepu.
Poté bych otevřel boční víka,člověk může zkontrolovat zbytek rozvodů,spojku,primární převod a uložení kliky.
A teprve poté bych šel na půlení...