Stránka 1 z 2
V čem spočívá přiškrcení, uškrcení .. ???
Napsal: pon bře 20, 2006 20:50:06
od Papi
Asi budu vypadat jako úplnej pitomec mimo mísu, ale přeci jen, můžete mi někdo vysvětlit, v čem spočívá přiškrcení výkonu motorky? Je nějakej standartní postup (lépe řečeno způsob), jak to výrobci dělají? Četl jsem tady dost řádků o škrcení a odškrcení a docela by mě zajímalo, jak na tom je třeba můj cesťáček ... Díky
Napsal: pon bře 20, 2006 22:53:13
od jaris
zalezi jestli mas karbce,nebo strikacku.....
Napsal: pon bře 20, 2006 23:17:37
od volkswagen
Asi mě někdo opraví ale např ta má Z1000 je údajně uškrcená jenom plechovou vložkou o menším průměru v sání, stačí odstranit a jest odškrceno

Napsal: úte bře 21, 2006 07:13:29
od NRG
No je to kus od kusu. Některý motorky jsou přiškrcený jen vložkama v sání nebo mají omezenej chod šoupátka v karburátoru(ech), jiný zase třeba vložkama ve výfukovým potrubí. Ty co mají stříkačku jsou většinou škrcený elektronicky (jiný CDI). Od toho se odvíjí i cena odškrcení (přiškrcení) - od ceny práce za vyjmutí vložek ze sání po tisíce za celý nový zapalovací jednotky.
Napsal: úte bře 21, 2006 07:29:30
od Papi
Aha. Ta moje ma karbce, takže kdyby teoreticky škrcená byla, nebude problém se toho zbavit - díky.... A netušíte někdo, jak by na tom mělo ZRX 1100 být s výkonem? Ta moje má měřených asi 110 hřebců.
Napsal: úte bře 21, 2006 10:35:39
od jaris
Mozna by tam mohli bejt i jiny trysky, ale to nevím jiste

Napsal: úte bře 21, 2006 10:36:28
od NRG
Jestli máš měřenejch 110 koní, tak ji určitě škrcenou nemáš, podle technických údajů by měl být výkon 106 koní (u otevřené verze).
Napsal: úte bře 21, 2006 16:01:09
od Pajoo
jaris píše:Mozna by tam mohli bejt i jiny trysky, ale to nevím jiste

JJ to je holá pravda. Častej způsob jsou trysky. Většina škrcených motorek pochází z Německa pokud já vím. Oni sou německý hošaní asi trošku levý.
Napsal: úte bře 21, 2006 16:04:33
od jaris
prej se to v nemecku skrti kvuli pojistce...
Napsal: úte bře 21, 2006 16:05:50
od jaris
ale levy budou urcite taky

Napsal: úte bře 21, 2006 19:10:36
od Papi
Díkas za poučení....

Napsal: úte bře 21, 2006 20:33:05
od Pajoo
U nás se to škrtí aby si mohli mladý kluci (pod 21 let) koupit dospěláckou motorku i když na to nemají věk a noty. Nevím přesně jak je to omezený ale je to výkonostně to je jasná věc. Stačí koupit u dealera kit na snížení výkonu, sehnat si od něj potvrzení že to je uškrcený, nechat zapsat do techičáku, pak to honem odškrtit a hurá na silnici.

Je otázka jestli tak činí dobře. Já jezdím od osmi let a zastávám názor že by člověk měl začínat postupně. Ne od Stadiona přes fichtla dvestěpadinu......atd ale třebas stopětadvácu pětikilo naháče a pak třebas sedmpade když si věří. Jakej názor máte vy ostatní?
Napsal: úte bře 21, 2006 21:22:23
od Jana Kawa
Já zastávám názor taky postupně. Ale když je člověk rozumnej, tak se nechá něco přeskočit.
Napsal: úte bře 21, 2006 21:25:18
od Pajoo
No, asi jo, ale sama řekni, Ty za to někdy nevezmeš když Tě to tak láká?
Napsal: úte bře 21, 2006 21:27:28
od Jana Kawa
Beru za to častějc, než je zdrávo, ale myslím, že už vím, co to dokáže
