Stránka 1 z 3

Měkká přední brzda

Napsal: ned čer 24, 2007 20:06:17
od MMKS
Dneska se mě zdálo , že přední brzda (respektive páčka) má dlouhý mrtvý chod na začátku. Brzdila dobře, ale ten prostě na začátku hodně takového toho mrtvého místa. Přitom ale celou dobu stejně, nevšiml jsem si že by se nějak napumpovala nebo že by to mohlo být tím, že jsem dával zabrat brzdám. Prostě po celou dobu stejně, brzdil jsme celkem pravidelně a opakovaně.
Taky brzdovka byla měněná a brzdy odvzdušněné (v servisu) asi tak před 400 Km. Destičky ne, takže nějaké velké sedání taky nehrozí. Co jsem se díval zběžně na kontrolku tak brzdovky se zdálo dost.
Může to být něčím jiným než zavzdušněním? To by se ale sand pak napumpovala a aspoń po několik zmáčknutích brzidla nahoře?

Napsal: ned čer 24, 2007 21:59:27
od volkswagen
Vyměnit hadice... pancéřovky, vejdeš se do 5 litrů a rozdíl to je jako brždění přední a zadní brzdou ;-) U Zetka 1000% spokojenost!

Napsal: pon čer 25, 2007 15:49:53
od MMKS
tak moc? Někde jsem četl, že rozdíl je jen v tom, že zmizí takový ten gumový pocit. A proč jsem si toho nevšiml dřív, mohlo to být vyskou okolní teplotou a větším záhulem na brzdy?
No zní to sice dobře ale 5t je dost. Ještě nemám seštelované karburátory a písty atd. Takže asi nic.

Napsal: pon čer 25, 2007 15:52:05
od volkswagen
Nezmizí gumový pocit, motorka začne brzdit :-)

Napsal: pon čer 25, 2007 16:08:40
od MiMoZa
volkswagen píše:Nezmizí gumový pocit, motorka začne brzdit :-)
Nemáš nějakej typ kde je sehnat za dobrou cenu již hotový třeba v nějaký sadě na celý moto?

Napsal: pon čer 25, 2007 16:16:09
od volkswagen
Dobrá cena je pojem značně relativní :-)

Nicméně celé sady prodává třeba firma moto halbich :-) www.halbich.cz včetně motnáže... referenci na ně ti dá třeba Honza-zed nebo já

Napsal: pon čer 25, 2007 18:58:16
od fanuš
a neotočil ti někdo tím štelovacím kolečkem?

Napsal: pon čer 25, 2007 19:06:42
od MMKS
jakým štelovacím kolečkem? Myslíš tím, co se nastavuje vzdálenost páčky od řídítka? Ta snad na to nemá vliv.
btw. když jsme u toho, pro sychr jsem zkontroloval stav kapaliny otevřením nádobky (samozřejměm že jsem toršku vycintal) Jak se tam kapalina dolívá, nádobka je totiž tak nějak našikmo, že víc nic moc tam nalít nejde. (kapaliny je tam naštěstí dost, kanálek je zalitý, ale myslím že by to sneslo víc).
Prodávají se někde sady těch hadic, že bych to někde koupil a nechal namontovat někde tady (po plánované výhře ve sportce)

Napsal: pon čer 25, 2007 19:12:22
od Maverick
Hele já si nechal pancéře udělat. Podle starých hadic mi udělali do 2 dne pancéře - cena na předek 2200,- a max. spokojenost. (dělali mi to v Kyjově )

Napsal: pon čer 25, 2007 19:16:42
od milda
volkswagen píše:Vyměnit hadice... pancéřovky, vejdeš se do 5 litrů a rozdíl to je jako brždění přední a zadní brzdou ;-) U Zetka 1000% spokojenost!
Tak to mě přijde přehnané,co tvrdíš.Nechal jsem si dát pancéřovky a při normálním brždění jsem nepoznal nic.Snad jedině Ti z nás,kdo brzdí "na krev"....

Největší pozitivum pro mě-je to hezčí!! :lol: Nebrat uplně doslova,taky někdy budu potřebovat rychle zastavit! :wink:

Napsal: pon čer 25, 2007 19:27:16
od MMKS
Maverick píše:Hele já si nechal pancéře udělat. Podle starých hadic mi udělali do 2 dne pancéře - cena na předek 2200,- a max. spokojenost. (dělali mi to v Kyjově )
to zní už líp, nehledě na co dělak i zadek, když ho užívám tak z 20%.

Napsal: pon čer 25, 2007 19:33:03
od volkswagen
No zřejmě to bude typ od typu. Na Z1000 to je změna jak blázen... A nikoliv jenom při prudkém brždění...

Napsal: úte čer 26, 2007 14:01:15
od marek
Hovňajs, největší rozdíl mezi gumovou a pancéřovanou hadicí je v hlavě. Dojmologie. Gumová je o 0,01 s pomalejší, to je doba než stihne pumpička vyrovnat mírné propružení gumy. Možná to má nějaký smysl pro Peška, ale pochybuju.

Napsal: úte čer 26, 2007 14:05:32
od volkswagen
Nemáš pravdu... U toho Zka to skutečně rozdíl je a znatelný.

Napsal: úte čer 26, 2007 14:13:03
od marek
A nevyměnils tam náhodou taky další věci? Třeba desky?

Protože pokud ne, tak si shrnem brzdu:
ručička tlačí na páčku - stejně ať máme pancéřky nebo ne
páčka na pístek - stejně ať máme pancéřky nebo ne
pístek na kapalinu a máme tu tlak - stejný ať máme pancéřky nebo ne, jenom o nepatrný fous později
tlak tlačí dole na pístky - stejně ať máme pancéřky nebo ne
pístky tlačí na desky - stejně ať máme pancéřky nebo ne
desky na kotouč a brzdí to - stejně ať máme pancéřky nebo ne

TAK CO TAM TEDA BRDÍ TAK VÝRAZNĚ JINAK??