Stránka 1 z 1

Z 750 Teplota motoru

Napsal: čtv čer 21, 2007 23:02:48
od čípa
Zdar
Koupil jsem Z750 r.v.04 a ve městě mi leze teplota na budiku až nad stovku a ventilátor nic. Víte někdo v kolika má spínat myslim na budíku čidlo spína asi při 98 stupních. A ještě Castrol GPS 10W-40 mužu ho tam nalejt nebo radši něco jinýho. Díky za rady.
Čípa

Napsal: čtv čer 21, 2007 23:17:58
od milda
Já byl s Rexem na měření ventilátor spíná při 117 st. a prej je to v pořádku,motorka není auto....Takže vlastně sepne jedině když stojím nebo pomalu popojíždím v koloně.Jinak se v pohodě uchladí bez ventilátoru.

Napsal: čtv čer 21, 2007 23:20:33
od milda
Jo a ten olej musí být ten,co je pro danou motorku předepsanej,ne jako u auta,že se koupí "lepší"

Tady v tom samém oleji běhá spojka.....

Napsal: čtv čer 21, 2007 23:47:35
od Honza-Zed
Mám dojem že Zetko spíná od 110stupňů.... Pokud ti nejde větrák, koukni na pojistku. Je to běžná závada....

Olej tam dej podle výrobce... :wink:

Napsal: pát čer 22, 2007 07:35:22
od NRG
No u starších motorek už těžko seženeš olej předepsanej výrobcem (mám na mysli kvalitativní označení, ne viskozitu). Třeba já mám v manuálu kvalitu API SF, která se snad dneska pro motocyklový oleje už ani nevyrábí, minimum je API SG. Ale viskozitu (to je to např. 10W40, 20W50...) určitě dodrž.

Napsal: pát čer 22, 2007 08:33:18
od volkswagen
Zetko spíná na 103 aspoň litrový, pak to schladí asi na 95 a jedeme znovu :-)

Nejlépe to otestuješ tak že vytáhneš konektor od termostatu (je v levé horní části chladiče jakoby zevnitř a propojíš to drátem. Když se ventilátor rozběhne tak je ok pojistka a možná v prdeli termostat.

Dost často se stane že ventilátor "zatuhne" když se dlouho nesepnul a potom při sepnutí po dlouhé době se přepálí pojistka než se stačí rozběhnout.

Napsal: pát čer 22, 2007 09:56:59
od Tomekk
Mno pozor..mě se Z 750 rv. 2004 spíná už v 101.... a fičíí:))

Tak asi tak... ve městě je to běžný že to tam jde tak kurevsky nahoru:)))..na to si zvyknes...ale umiram v kombineze..teplo vod aut, od motoru a jeste do moji cerny kombi prazi slunce..mohu jen doporucit:D

Napsal: pát čer 22, 2007 22:47:20
od milda
No asi bych nějakej ten stupínek neřešil...Devadesát stupňů by to rozhodně být nemělo a záleží taky na tom odkud motka pochází...Termostaty prý mívají různé spínací teploty...Jeden moto mechanik povídal...
:wink:
Jo,jo v kombošce je vedro,zvlášť po městě,ale tenhle týden jsem vytáh textil,že si ulevím a málem jsem se z toho.... :shock:

Zlatá kůže!!!

Nebo mám blbej textil...

Napsal: pát čer 22, 2007 23:59:27
od tomas_cze
teplota 100°C je jeste nic horsi by bylo kdyby to slo do extremu 120 a porad nic pak uz je lepsi se na to kouknout

ja mam taky vsechno v cerne kuzi a staci mi kdyz zastavim na jedne krizovatce kde musim tvrdnout aspon 2mnuty to pak bych si mohl otevrit bufet s cerstve dusenym masickem....ale kuze je dobry izolant takze to horko v tom neni tak rychle pokud se jede nekde v chladku a pak se prejede do horka, lepsi nez v textilu kdy to horko z cesty motoru a pod jde hned pod obleceni...taky uvazuju jak to udelat abych se v opravdovem lete neuvaril

Napsal: sob čer 23, 2007 07:06:56
od Maverick
tomas_cze píše:....ale kuze je dobry izolant takze to horko v tom neni tak rychle pokud se jede nekde v chladku a pak se prejede do horka, lepsi nez v textilu kdy to horko z cesty motoru a pod jde hned pod obleceni...taky uvazuju jak to udelat abych se v opravdovem lete neuvaril
Teď sem kur. OT ale na todle musím reagovat - kde ste na to došli , textilu se víc pečeš než v kůži :?: :?: :?: :roll: :roll: Taková pííí----ovina :lol: :lol:

Napsal: sob čer 23, 2007 10:03:56
od Tomekk
No ja jezdim na 90 stupnu bezne...samozrejem ve meste, mimo meto se pohybuje teplota dle okolnosti kolem tech 75 nebo tka nejak...

Napsal: sob čer 23, 2007 12:19:01
od Dak
volkswagen píše:Zetko spíná na 103 aspoň litrový, pak to schladí asi na 95 a jedeme znovu :-)

Nejlépe to otestuješ tak že vytáhneš konektor od termostatu (je v levé horní části chladiče jakoby zevnitř a propojíš to drátem. Když se ventilátor rozběhne tak je ok pojistka a možná v prdeli termostat.

Dost často se stane že ventilátor "zatuhne" když se dlouho nesepnul a potom při sepnutí po dlouhé době se přepálí pojistka než se stačí rozběhnout.
Přesně tak. Jen před tím zkus trochu sním zatočit rukou jestli není moc zatuhnutý.

Napsal: pon čer 25, 2007 21:36:59
od čípa
Díky.
V sobotu se začal točit ventilátor asi při 109 stupních,tak je to asi v pohodě.

Napsal: úte čer 26, 2007 09:16:47
od Jarek
Mě to spíná někde kolem 100-105 stupňů, přesně nevím!