Stránka 1 z 1
problem se startovanim KLR
Napsal: stř čer 06, 2007 21:26:37
od radek
mam problem se startovanim sve KLR600 , koupil sem ji s motorem po go tet ma najeto 1000 km po go a prestava chytat.Rano treba prydu k motorce zmacnu tlacitko a po par otoceni motoru starterem chytne ale jak jezdim nekde zastavim tak to za boha nejde nastartovat akorat na roztlacko ale kolykrat sem se us zapotil a zanadaval při roztlacovani dokonce aj z kopce to je fuška nakopnout a musim tomu pomoct spojkou a plinem nemuze byt problem v elektryce? To je us druha motorka co mi to udelala sice predtim to byla 125dt ale ta us nejde ani na roztlacko a taky s motorem po go prosim poradte
Napsal: stř čer 06, 2007 21:38:20
od Ninja
Mohlo by to být v elektrice, nějaká cívka, ale nevím to jistě. Známý měl podobný problém u KTM, vše bylo gut.
Napsal: stř čer 06, 2007 22:03:26
od Z.
elektrika to být může, ale napadá mě i karburace - karbce - zanesené, neseřízené, špatné seřízení bohatosti směsi ... může to být spousta věcí. Na dálku se blbě radí.
Pokud se v motorech nevyznáš, obrať se na nějakého zkušenějšího ...
Re: problem se startovanim KLR
Napsal: čtv čer 07, 2007 20:03:51
od Anti
Krásná čeština....
Může to být cokoliv.Jestli studená chytá a teplá ne,tak bych to vidšl:
1Nastavení karburátoru-moc bohatá směs
2Elektrika-něco se někde zahřeje,a pak se tomu nechce(jakákoliv cívka to ráda dělá)
Tak jako tak to chce,aby se na to koukl někdo kdo tomu hoví...
Je taky možné,že domnělé GO má nějakou drobnou chybičku...
Napsal: pát čer 08, 2007 00:47:56
od misak39
Jediný rozumný-nechytá?proč?
1.kontrola jiskry
2. kontrola koncovky kabelu a jiskry v ní (může být prasklá, probíjet za tepla)
3. kontrola svíčky-sucho, není benzin (vadnej kohout , zasraný sejtko, voda, trysky atd)
mokro černo, je ho moc (směs, hladina, zaseklej sytič...)
Nejdřív urči co tomu chybí, že nejede (elektrika nebo benzin) a pak dál po trase...
Postupuj systematicky, jinak to nenajdeš. Držím palečky.
Napsal: sob čer 09, 2007 16:16:55
od Anti
misak39 píše:Jediný rozumný-nechytá?proč?
1.kontrola jiskry
2. kontrola koncovky kabelu a jiskry v ní (může být prasklá, probíjet za tepla)
3. kontrola svíčky-sucho, není benzin (vadnej kohout , zasraný sejtko, voda, trysky atd)
mokro černo, je ho moc (směs, hladina, zaseklej sytič...)
Nejdřív urči co tomu chybí, že nejede (elektrika nebo benzin) a pak dál po trase...
Postupuj systematicky, jinak to nenajdeš. Držím palečky.
Ano,tohle se dá použít jako zásadní postup,ale bohužel u techto strojů je toho mnohem víc.
Já bych to rozdělil na tři skupiny:
1Kontrola Komprese
2Kontrola Jiskry
3Kontrola karburátoru
A tyhle tři skupiny se dále větví,ale rozepsat vše není v mých silách...
Kdyby ten dotyčný bydlel ode mne v rozumné vzdálenosti,jsem ochoten se na to přijet podívat...
Napsal: pon čer 11, 2007 20:44:59
od dworakmirek
viděl bych to v karburátoru, přece s toho co píšeš tak normálne zastavíš a potom to nenahodíš, néé že to zastaví, takže bych pošteloval smes aby při té vysoké teplotě byla funkční směs, mě jednou dělal 4T aprilia tuareg 350 že na nakopávačku chytala pořád ale na starter ani tuk , po seřízení bylo vše v pořádku
Napsal: úte čer 12, 2007 07:41:56
od radek
Anti kdiby ses na to přijel podivat to by si byl moc hodnej ale pochybuju ze ta vydalenost bude rozumna takove štěsti zas nemam jinam bydlim kousek od Noveho Jičina přesneji Fulnek jinak jsem skousel rozdelat karbec a vyčistit ho se šroubkem bohatosti sem netočil nechtel jsem si to rozhazet ještě vic a taky jsem odpojil kabel vedouci ke svičce jen pro kontrolu jinak mislim ze tady nekde sem na to narazil protoze to nechyta vubec.ale karbec neumim seřidit a civku s kabelem ke svičce bych projistotu taky vyměnil ale nevim co s tim jak to nepomuže zas tak se v tom nevyznam.
Napsal: úte čer 12, 2007 07:47:34
od radek
jo taky jsem zapoměl napsat že jak to běži normalně jezdim tak na neutral zatahnu za plin tak dlouho trva než spadnou otačky taky nevim čim to protoze jsem promazal všechny lanka v bovdenech sontroloval jestli nejsou nekde skřipla nebo přelomana a nic jsem nenašel mozna v karburatoru je takove šoupatko a trochu dil pada dolu ale je tam membrana s pružinou a ta klapka za ni je taky v pohodě bez zasekavani.
Napsal: stř čer 13, 2007 20:19:59
od Anti
Sem z druhého konce Moravy...
Začni tím,že vyzkoušíš jikru.Sundej fajku a zatoč.Jiskra z káblíku by měla přeskočit i při vzdálenosti cca 1cm o masy.Jestli háže,natoč fajku,strč do ní kus železa a zkus to znovu.Pokud je to v pořádku,zkus kompresi.Sundej(vytoč) tu větší plastovou krytku na boku motoru vezmi 19 klíč a toč proti směru hodinových ručiček.Sice je tam dekompresor ale měl bys cítit solidní odpor.
A napiš jak jsi dopadl.Jestli bude tohle v pořádku,tak to bude asi karbec...
Napsal: čtv čer 14, 2007 17:10:43
od radek
tak sem na to přišel a byla to blbinka koupil jsem svičku taky civku s kabelem a je to v klidu zas vesele krosim akorat ty otačky dlouho padaj když pustim plin.Dik za pomoc

Napsal: čtv čer 14, 2007 20:39:41
od Z.
radek píše:Anti kdiby ses na to přijel podivat to by si byl moc hodnej ale pochybuju ze ta vydalenost bude rozumna takove štěsti zas nemam jinam bydlim kousek od Noveho Jičina přesneji Fulnek jinak jsem skousel rozdelat karbec a vyčistit ho se šroubkem bohatosti sem netočil nechtel jsem si to rozhazet ještě vic a taky jsem odpojil kabel vedouci ke svičce jen pro kontrolu jinak mislim ze tady nekde sem na to narazil protoze to nechyta vubec.ale karbec neumim seřidit a civku s kabelem ke svičce bych projistotu taky vyměnil ale nevim co s tim jak to nepomuže zas tak se v tom nevyznam.
Hele, pošli mi na PM (soukromé zprávy) číslo mobilu. Z NJ do Fulneku je kousek, dohodneme se kdy bych se stavil. Zbyněk