Stránka 1 z 2
Co říkáte na tyhle filtry???
Napsal: úte čer 05, 2007 15:44:18
od Czert ZRX
http://www.novelmoto.cz/katalog_DO-filtry.htm
Cena je Super,ale co by to asi s Rexikem provedlo kdybych je tam nainstaloval bez přetryskování????
No ale na nějakou Mrdinku či skůtra by nebyli špatný!!??
Napsal: úte čer 05, 2007 17:20:56
od NRG
No já myslím, že na jakékoliv motce je po instalaci přímejch filtrů nutný přetryskování...
Napsal: úte čer 05, 2007 18:00:02
od čoud
no minimalne kotrola a serizeni ...
Napsal: úte čer 05, 2007 20:19:42
od Honza-Zed
Nechal bych to být v originálu.... Nakonec zjistíš, že to jede stejnak nejlíp....
Pokud nemáš dostatečný obnos na úpravy v motoru, tak bych neplácal peníze....
Kup raději, gumy, desky, tlumič řízení, kvalitní výfuk.... atd.
Napsal: úte čer 05, 2007 20:27:43
od Zdrahy
Filtry hezký, ale jak písá Honza, je to takový tuzzing na motorce. Pokud to není kompletní poladění napáchá to spíš škodu
Napsal: úte čer 05, 2007 22:13:59
od Czert ZRX
Já jen že by se mi ty Hříbečky líbili ,ale to chce prostě Celý KN kit,což je Balík!!!
A jak píše Honzíno desky mam nové,pneu taky no a teď sehnat ten tlumič Řízení ten by se mi líbil Sakra moc,ale kde a za kolik????
Existuje něco pod 10litrů????
Jestli ju tak sem sním!!!!
Jak tak zjišťuji cpu Brutál Prachy do BIKU a nějako Nezbývá na nic jiného:))))
No co někdo je rybář a někdo Biker,tak si vyber ,takže Biker
Napsal: stř čer 06, 2007 00:49:26
od misak39
Otevřenej "sportovní" filtr namontoval soused na Hondu Civic, mělo to takovej prdlavější zvuk, ale jelo to evidentně hůř a víc to žralo, takže po týdnu se vrátil k sérii... Když bych něco řešil, tak snad jen xenony, jinak souhlas s Honzou-buďto komplet, nebo nechat být.
Napsal: stř čer 06, 2007 08:52:44
od Zdrahy
4 Czert - ale jo, okolo 10t seženeš funkční tlumič, zkus Halbicha
http://www.halbich.cz/
o levnějších tlumičích tady najdeš solidní debatu, probíhala relativně nedávno a výsledek zněl - pokud chceš aby jsi tam měl něco jako tlumič, aby to vypadalo, stačí rulička od hajzlpapíru
jinak opravdický a hlavně funkční tlumič je poměrně složitá věc a nemůže ho udělat každý kdo má doma CNCčko. Honza Halbich dal na testovací stolici (na žádost autora) jeden z tlumičů okolo 5000,- zdejší české výroby a ten tlumič se za půl hodiny zadřel (nešlo o zátěžový test, šlo o test charakteristiky tlumení - takže simulace normální jízdy). Představa že mě to potká na silnici je blbě nemilá
Napsal: čtv čer 14, 2007 23:46:54
od dobar
zdar borce,
primy filtry smysl maji a docela velkej, protoze pokud jsou kvalitni,maji i vetsi propustnost nez standart. Coz se s tebou vsadim,ze tyto to rozhodne nejsou,videl sem je na vlastni oci,je to sunt,tim by si motorku pekne zhuntoval. Neudrzi prach a rozpadaji se. Taky tomu uz napovida cena. Kvalitni filtry vyuzivaji chirurgickou gazu,kterou kdyz naimpregnujes vhodnym olejem,tak zachyti hodne necistot. Pak musis ale motorku i jinak nakrmit - trysky a taky uvolnit vyfuk - ladak,svody. Pak to musis nechat radne odbrzit,kde ti zjisti prubeh vykonove krivky a nasadi vhodnou trysku,tak aby se krivka vyhladila. Celkem je to vazne balik kazdej si musi spocitat zda se mu to vyplati. Vysledek,ale stoji za to - aspon u me motasky.
Mam ZRX 1200R - v zakladu na brzde 120k na odstavene spojce
po upravach - Akrapovic svody,vyfuk,DynoJetkit stage3, BMC primy filtry - to dalo 150k na odstavene spojce
pokud das jenom ladak,filtry a Dynojet Kit tak budes mit kolem 144k
dal pak muzes ladit vacky a kompresni pisty od Muzzyho - dostanes se na 164 k
ale to uz sem odbocil
shrnme to: ano,vyplati se,ale v pripade,ze udelas i ostatni veci,jinak je to volovina. Udrzba neni taky levna (cistic,olej 700Kc na 4cisteni) 1 sezona (12000km)=min.2cisteni. navic to nesnasi vodu - jakmile ti motorka zmokne,mas problem - krajni valce nenastartujou,protoze po nadrzi na filtry tece voda - musis vozit nejaky prevleky - zvyknes si.
a ted k cenam: 4 primaky BMc cca4000Kc,jeden oddech KN 600Kc,hadice na oddech a spojky cca 500Kc, Dinojet 3600Kc, vyfuk - ojetej cca 5000kc, brzda,serizeni cca 3500Kc
jestli te neco dal zajima ohledne Rexe (ZRX),tak dej vedet,sem ti k dispozici
Patrik
Patriku,
Napsal: pát čer 15, 2007 07:51:23
od Pavel ZRX
Zajímá mě, jak se tyto úpravy projevily na spotřebě benzínu. Chci si dát na ZRX nějaký výuk, pozděj možná i větší trysky.
dobar
Napsal: pát čer 15, 2007 07:54:04
od DoktorZRX
Zní to docela zajímavě, i těch 164 koní
Napsal: pát čer 15, 2007 09:53:22
od dobar
co se tyka spotreby tak si nemuzu vubec stezovat - zere to min - full gas max.8,0l,
- sem tam kalup 7-7,5l
- pohodicka (do140km/hod) 6,3l
a dovolena ve 2 se 3 kuframa v alpach jiz pravidelne za 5,8-6,3l
takze jiste chapete,ze je to velmi slusny.
prave tady hraje sestelovani na brzde dulezitou roli - zjisti se treba, ze neni potrena davat zbytecne velkou trysku,protoze se krivka pri pouziti velke trysky vubec nezmeni - to je to kouzlo brzdy - od ucha a oka vam nikdo toto nedokaze udelat.
Pavle, jinak pokud budes ladit Rexe tak nezapomen,ze filtr te nemine taky, krom trysek a ladaku. Pokud to chces rvat na ZRX1100,tak tam se moc koni navrch nedockas - vyfuk,filtr DynoJetkit - max.118k . Tady bych investici sakra zvazoval. to je uz lepsi si priplatit na zrx 1200. Zivim se prodejem motorek - dovoz- ted sem jednoho rexe 1200 prodal za 101tis.Kc, byl peknej,najeto 33tycek. Takze vidite,ze se da dneska koupit 1200ctka za solidni prachy.
je to smutny,ale je to tak
dobar
Napsal: pát čer 15, 2007 17:11:26
od DoktorZRX
Jen tak mě napadlo, čistě náhodou, když se zabýváš tím prodejem, nebyla by 12ctečka eRko v zelený
Ale svýho rexe prodat nemůžu, to je srdcová záležitost, z toho by byl rozvod
Spíš na leasing
Re: dobar
Napsal: pát čer 15, 2007 20:12:13
od fanuš
DoktorZRX píše:Jen tak mě napadlo, čistě náhodou, když se zabýváš tím prodejem, nebyla by 12ctečka eRko v zelený
Ale svýho rexe prodat nemůžu, to je srdcová záležitost, z toho by byl rozvod
Spíš na leasing
taky bych si jednoho vzal
Napsal: pát čer 15, 2007 22:27:56
od Pavel ZRX
Toš fšecí přikůpíme. Já bych rád šikovně spadenou dvanáctku na poladění. Svojeho mazlíka nechám origo.